Najlepsza Gwarantowana Stawka

Najlepsza Gwarantowana Stawka

Najlepsza cena gwarantowana

W serwisie Medplaya.com oferujemy Ci możliwość rezerwacji pobytu w naszym hotelu w najlepszej cenie.

Jeśli znajdziesz online cena niższa niż cena oferowana na naszej stronie internetowej, na potwierdzenie tej informacji będziemy pasować ceny i zastosować dodatkowe 5% zniżki.

W mało prawdopodobnym przypadku, gdy po dokonaniu u nas rezerwacji zauważysz, że nie dotrzymujemy tej gwarancji, prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i przesłanie go nam w ciągu 24 godzin od daty rezerwacji, ze wskazaniem, gdzie i kiedy znalazłeś lepszą cenę. Gdy po sprawdzeniu okaże się, że znaleziona przez Ciebie cena jest faktycznie niższa od naszej, a hotel, rodzaj pokoju, liczba osób, zakres wyżywienia, termin pobytu i warunki są te same jak w Twojej rezerwacji, wyrównamy Ci cenę do wysokości znalezionej przez Ciebie lepszej ceny.

W przypadku rezerwacji bezzwrotnej nie jest możliwe skorzystanie z formularza gwarancji najlepszej ceny, ponieważ po dokonaniu rezerwacji bezzwrotnej nie jest możliwy zwrot ani zmiana kwoty. Skontaktuj się z nami przed dokonaniem rezerwacji.

Szczegóły rezerwacji


Dane kontaktowe gościa


   Best Price

Warunki skorzystania z gwarancji najlepszej ceny:

1.  Niższa cena została znaleziona w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji w naszym serwisie.

2.  Szczegóły rezerwacji są identyczne: ten sam hotel, ten sam termin, ten sam rodzaj pokoju, ta sama liczba osób, ten sam zakres wyżywienia i te same warunki jak w przypadku oferty z niższą ceną.

3.  Wypełnij formularz reklamacji, podając, gdzie i kiedy znalazłeś ofertę z niższą ceną, i wyślij zrzut ekranu przedstawiający szczegóły na adres: callcentre@medplaya.com.

Po zweryfikowaniu wszystkich szczegółów uznamy niższą cenę i prześlemy Ci e-mailem potwierdzenie rezerwacji z nową ceną. W przypadku jakichkolwiek modyfikacji rezerwacji dokonanych po uznaniu lepszej ceny lepsza cena traci ważność.