
Najlepsza cena gwarantowana
W serwisie Medplaya.com oferujemy Ci możliwość rezerwacji pobytu w naszym hotelu w najlepszej cenie.
Jeśli znajdziesz online cena niższa niż cena oferowana na naszej stronie internetowej, na potwierdzenie tej informacji będziemy pasować ceny i zastosować dodatkowe 5% zniżki.
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy po dokonaniu u nas rezerwacji zauważysz, że nie dotrzymujemy tej gwarancji, prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i przesłanie go nam w ciągu 24 godzin od daty rezerwacji, ze wskazaniem, gdzie i kiedy znalazłeś lepszą cenę. Gdy po sprawdzeniu okaże się, że znaleziona przez Ciebie cena jest faktycznie niższa od naszej, a hotel, rodzaj pokoju, liczba osób, zakres wyżywienia, termin pobytu i warunki są te same jak w Twojej rezerwacji, wyrównamy Ci cenę do wysokości znalezionej przez Ciebie lepszej ceny.
W przypadku rezerwacji Długi pobyt i bezzwrotnej nie jest możliwe skorzystanie z formularza gwarancji najlepszej ceny, ponieważ po dokonaniu rezerwacji Długi pobyt i bezzwrotnej nie jest możliwy zwrot ani zmiana kwoty. Skontaktuj się z nami przed dokonaniem rezerwacji.
* Gwarancja najlepszej ceny nie ma zastosowania do cen Biura Podróży
Best Price
Warunki skorzystania z gwarancji najlepszej ceny:
1. Niższa cena została znaleziona w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji w naszym serwisie.
2. Szczegóły rezerwacji są identyczne: ten sam hotel, ten sam termin, ten sam rodzaj pokoju, ta sama liczba osób, ten sam zakres wyżywienia i te same warunki jak w przypadku oferty z niższą ceną.
3. Wypełnij formularz reklamacji, podając, gdzie i kiedy znalazłeś ofertę z niższą ceną, i wyślij zrzut ekranu przedstawiający szczegóły na adres: callcentre@medplaya.com.
Po zweryfikowaniu wszystkich szczegółów uznamy niższą cenę i prześlemy Ci e-mailem potwierdzenie rezerwacji z nową ceną. W przypadku jakichkolwiek modyfikacji rezerwacji dokonanych po uznaniu lepszej ceny lepsza cena traci ważność.
* Gwarancja najlepszej ceny nie dotyczy cen organizatorów wycieczek.