Najlepsza Gwarantowana Stawka

Najlepsza Gwarantowana Stawka

Najlepsza cena gwarantowana

W serwisie Medplaya.com oferujemy Ci możliwość rezerwacji pobytu w naszym hotelu w najlepszej cenie.

Jeśli znajdziesz online cena niższa niż cena oferowana na naszej stronie internetowej, na potwierdzenie tej informacji będziemy pasować ceny i zastosować dodatkowe 5% zniżki.

W mało prawdopodobnym przypadku, gdy po dokonaniu u nas rezerwacji zauważysz, że nie dotrzymujemy tej gwarancji, prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i przesłanie go nam w ciągu 24 godzin od daty rezerwacji, ze wskazaniem, gdzie i kiedy znalazłeś lepszą cenę. Gdy po sprawdzeniu okaże się, że znaleziona przez Ciebie cena jest faktycznie niższa od naszej, a hotel, rodzaj pokoju, liczba osób, zakres wyżywienia, termin pobytu i warunki są te same jak w Twojej rezerwacji, wyrównamy Ci cenę do wysokości znalezionej przez Ciebie lepszej ceny.

In the case of non-refundable and long stay bookings, it is not possible to apply the Best Price Guarantee once the reservation is made, as the conditions of this type of booking do not allow any refund or amendment to the amount paid at the time of making the booking.

Please contact us before making the booking if you wish to apply the Best Price Guarantee to non refundable or long stay bookings.

* Gwarancja najlepszej ceny nie ma zastosowania do cen Biura Podróży

Szczegóły rezerwacji


Dane kontaktowe gościa


   Best Price

Warunki skorzystania z gwarancji najlepszej ceny:

1.  Niższa cena została znaleziona w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji w naszym serwisie.

2.  Szczegóły rezerwacji są identyczne: ten sam hotel, ten sam termin, ten sam rodzaj pokoju, ta sama liczba osób, ten sam zakres wyżywienia i te same warunki jak w przypadku oferty z niższą ceną.

3.  Wypełnij formularz reklamacji, podając, gdzie i kiedy znalazłeś ofertę z niższą ceną, i wyślij zrzut ekranu przedstawiający szczegóły na adres: callcentre@medplaya.com.

Po zweryfikowaniu wszystkich szczegółów uznamy niższą cenę i prześlemy Ci e-mailem potwierdzenie rezerwacji z nową ceną. W przypadku jakichkolwiek modyfikacji rezerwacji dokonanych po uznaniu lepszej ceny lepsza cena traci ważność.

* Gwarancja najlepszej ceny nie dotyczy cen organizatorów wycieczek.