
Customer service
Mogą Państwo skontaktować się z nami w każdej chwili, prześlij nam swoje pytania, żądania wszelkich informacji lub dokonać rezerwacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Nasz Call Center w Hiszpanii jest czynna 5 dni w tygodniu z następujących godzinach: Od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00h a 17.00h.
Jeśli zadzwonisz poza tymi godzinami prosimy zostawić nam wiadomość, a my skontaktujemy się z Państwem.
Ważna informacja dla naszych klientów
(34) 951 989 315
Użyj poniższego formularza
Kliknij przycisk Czat na żywo
Użyj poniższego formularza
Wyślij wiadomość
Anulowanie rezerwacji
Każdy użytkownik może zarządzać swoimi rezerwacjami i je anulować poprzez swoje konto użytkownika. Aby uzyskać dostęp do swojego konta użytkownika, kliknij przycisk „Wejdź” w prawym górnym rogu ekranu.
Jeśli jeszcze nie jesteś członkiem Amigo Card, przyłącz się, wprowadzając następujące dane:
Dedykowany Zespół Medplaya


RebecaCall Center
