Witaj w naszym serwisie. Informujemy, że sam fakt poruszania się po nim oznacza, że akceptujesz poniższe zasady i warunki korzystania z serwisu, które wraz z naszą polityką prywatności regulują relacje Med Playa z użytkownikami tego serwisu.
Terminy „Med Playa” i „my” odnoszą się do właściciela serwisu, tj. spółki MED PLAYA MANAGEMENT SL z siedzibą pod adresem:
MED PLAYA MANAGEMENT SL
Ps General Mendoza 1 6 17002 - (Girona) - Gerona
Hiszpania
NIP: B17076886
Rejestr handlowy: tom 1597, arkusz 58, karta A-21.313, wpis nr 1.
Termin „Ty” oznacza użytkownika lub gościa naszego serwisu.
Podczas korzystania z niniejszego serwisu obowiązują następujące warunki:
Treść niniejszego serwisu ma na celu jedynie dostarczenie ogólnych informacji. Zastrzegamy sobie możliwość modyfikowania treści serwisu bez konieczności uprzedniego powiadomienia o takim zamiarze.
Ani my, ani żadna strona trzecia nie gwarantujemy dokładności, precyzyjności, aktualności, kompletności i odpowiedniości informacji i materiałów zamieszczonych lub oferowanych w tym serwisie. W związku z tym przyjmujesz do wiadomości, że te informacje i materiały mogą zawierać nieścisłości i błędy oraz że wyraźnie wyłączamy w najszerszym dozwolonym przepisami prawa zakresie swoją odpowiedzialność za jakiekolwiek nieścisłości i błędy.
Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za wykorzystywanie przez Ciebie informacji lub materiałów dostępnych w tym serwisie – możesz z nich korzystać wyłącznie na własne ryzyko. Do Ciebie należy upewnienie się, że produkty, usługi i informacje dostępne za pomocą tego serwisu spełniają Twoje wymagania.
Niniejszy serwis zawiera materiały, które są naszą własnością lub na które posiadamy licencje. Do materiałów tych należą między innymi projekt, układ, wygląd i grafika niniejszego serwisu. Zabrania się ich powielania w sposób naruszający prawa autorskie, które stanowią element niniejszych zasad i warunków.
Wszystkie zamieszczone w niniejszym serwisie znaki handlowe, które nie są własnością operatora lub na które nie posiada on licencji, zostały użyte za zgodą ich właścicieli.
Nieuprawnione wykorzystanie zawartości niniejszego serwisu może być podstawą do roszczenia odszkodowawczego i/lub stanowić przestępstwo.
W niniejszym serwisie mogą się znajdować odnośniki do innych stron internetowych. Zostały one zamieszczone w celu dostarczenia dodatkowych informacji. Zamieszczenie odnośnika nie oznacza, że aprobujemy treść strony, do której on odsyła. Nie ponosimy odpowiedzialności za zawartość stron internetowych, do których możesz uzyskać dostęp za pomocą odnośników zamieszczonych w naszym serwisie.
Zamieszczanie odnośników do niniejszego serwisu na innych stronach internetowych lub w dokumentach wymaga uprzedniej pisemnej zgody Med Playa.
Do korzystania z niniejszego serwisu i rozstrzygania wszelkich związanych z nim sporów mają zastosowanie przepisy obowiązujące w Hiszpanii.
Wyłączenie odpowiedzialności
Informacje zawarte w tym serwisie są jedynie informacjami ogólnymi. Udostępnia je Med Playa i chociaż stara się, aby zawsze były aktualne i prawidłowe, nie gwarantuje, w sposób wyraźny ani dorozumiany, kompletności, dokładności, rzetelności, odpowiedniości i dostępności zawartości tekstowej i graficznej serwisu ani informacji, produktów i usług oferowanych w serwisie. Dlatego traktując je jako w pełni wiarygodne, czynisz to na własną odpowiedzialność.
W żadnym razie nie ponosimy odpowiedzialności za straty i szkody, w tym, bez ograniczeń, za straty i szkody pośrednie i niematerialne ani za wszelkiego rodzaju straty i szkody wynikające z utraty danych lub zysków związanych z korzystaniem z tego serwisu.
Poprzez ten serwis możesz się łączyć z innymi serwisami, nad którymi Med Playa nie posiada kontroli. Nie mamy żadnej kontroli nad charakterem, treścią i dostępnością tych serwisów. Zamieszczenie odnośników nie jest równoznaczne z rekomendowaniem ani aprobowaniem poglądów wyrażanych na stronach, do których one odsyłają.
Dokładamy starań, aby serwis był zawsze aktualny i aby zawsze działał sprawnie. Jednakże Med Playa nie ponosi odpowiedzialności za czasowy brak dostępu do serwisu z przyczyn technicznych, na które nie ma wpływu.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO AMIGO CARD SIECI MEDPLAYA
1. WPROWADZENIE
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki funkcjonowania programu lojalnościowego Amigo Card, którego organizatorem jest spółka MED PLAYA MANAGEMENT S.L., zwana dalej MedPlaya.
Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna w serwisie internetowym należącym do ww. spółki, pod adresem www.medplaya.com.
Potwierdzeniem uczestnictwa w programie lojalnościowym Amigo Card jest karta identyfikacyjna Amigo Card wydana posiadaczowi na jego nazwisko, lecz stanowiąca własność MedPlaya.
Akceptacja niniejszego Regulaminu oznacza, że posiadacz karty Amigo Card zna zawarte w nim zasady i warunki oraz że będzie ich przestrzegał przez cały okres uczestnictwa w programie Amigo Card.
Przywileje przysługujące w związku z uczestnictwem w programie lojalnościowym Amigo Card dotyczą wszystkich hoteli sieci MedPlaya, z wyjątkiem Resort Giverola & Bella Vista Beach Club. Nie ma możliwości wymiany punktów uzyskanych w Giverola/Bella Vista na zniżki, usługi lub prezenty. Każdy obiekt określa usługi objęte programem Amigo Card i mogą się one różnić w zależności od obiektu.
MedPlaya zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w treści niniejszego Regulaminu.
2. REJESTRACJA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
W programie lojalnościowym Amigo Card może uczestniczyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, natomiast nie mogą w nim uczestniczyć osoby prawne. Aby się zarejestrować w programie, należy wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować warunki programu.
Osoba zarejestrowana w programie otrzyma kartę Amigo Card. Nie jest dopuszczalne zarejestrowanie się prze tę samą osobę więcej niż raz. W przypadku dokonania więcej niż jednej rejestracji przez tę samą osobę MedPlaya zastrzega sobie prawo anulowania tychże rejestracji.
Do programu lojalnościowego Amigo Card można się zarejestrować poprzez któryś z następujących kanałów:
• Strona internetowa www.medplaya.com – poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego online dostępnego na tejże stronie oraz zaakceptowanie warunków programu.
Przy rejestracji za pośrednictwem tejże strony internetowej MedPlaya przyznaje automatycznie 20 punktów na powitanie w programie Amigo Card.
• W hotelach sieci MedPlaya poprzez wypełnienie formularza, dostęp za pomocą kodu QR.
Przystąpienie do programu lojalnościowego Amigo Card jest bezpłatne. Aby zarejestrować się w programie, konieczne jest posiadanie adresu poczty elektronicznej. Nie jest dopuszczalne dokonywanie więcej niż jednej rejestracji na ten sam adres poczty elektronicz- nej.
3. KARTA AMIGO CARD
Karta Amigo Card potwierdza uczestnictwo jej posiadacza w programie lojalnościowym Amigo Card. Na karcie figuruje pełne imię i nazwisko posiadacza oraz numer identyfikacyjny (ID MedPlaya).
Karta Amigo Card jest dostępna zarówno w formie wirtualnej (cyfrowej).
Na zakończenie procedury rejestracyjnej posiadacz otrzyma na adres poczty elektronicznej podany przy rejestracji e-mail powitalny z załącznikiem zawierającym wirtualną kartę Amigo Card.
Ponadto posiadacz karty Amigo Card ma dostęp do wirtualnej karty na swoim koncie Amigo, skąd może ją pobrać lub wydrukować.
Karta Amigo Card jest imienna i nie mogą z niej korzystać inne osoby.
4. KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
Posiadaczowi karty Amigo Card przysługują wszystkie korzyści uczestnictwa w programie lojalnościowym Amigo Card oferowane przez wszystkie hotele MedPlaya (z wyjątkiem hoteli Pola Giverola i Bella Vista).
Korzyści te są następujące:
a. Wymiana punktów na zniżkę za pobyt.
Dotyczy wyłącznie rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya i spełniających następujące warunki:
- Cena rezerwacji wynosi co najmniej 130 €.
- Wartość zniżki nie przekracza 50% wartości rezerwacji.
- Nie jest możliwa wymiana punktów na gotówkę.
Klient jest posiadaczem karty Amigo Card w momencie meldowania się w hotelu
b. Wymiana punktów na usługi/upominki gratis w dowolnym hotelu MedPlaya.
Sprawdź, jakie usługi/upominki oferuje Twój hotel, mogą one bowiem się różnić w zależności od obiektu.
c. Szybsze zameldowanie w hotelu po okazaniu wirtualnej karty Amigo Card w recepcji.
d. Promocje i zniżki przeznaczone wyłącznie dla klientów zarejestrowanych w programie Amigo Card.
4.1 PUNKTY
W przypadku wymiany na zniżkę za pobyt każdy punkt Amigo Card ma wartość 0,5 €, która obowiązuje wyłącznie przy wymianie punktów na zniżkę za pobyt w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya i na warunkach określonych w punkcie KORZYŚCI.
Nie jest możliwa wymiana punktów na zniżkę w przypadku rezerwacji w 100% bezzwrotnych dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya.
Nie istnieje możliwość przekazywania punktów Amigo Card innym uczestnikom programu ani wymiany punktów Amigo Card na pieniądze.
Punkty Amigo Card są ważne przez 2 lata od dnia ich uzyskania.
4.2 UZYSKIWANIE PUNKTÓW
Kartę Amigo Card, wirtualną, należy okazać przy meldowaniu się w hotelu w celu zarejestrowania na koncie Amigo Card punktów za pobyt. Rejestrowanie punktów odbywa się automatycznie podczas meldowania się i nie jest możliwe zarejestrowanie punktów z wyprzedzeniem, przed przybyciem do hotelu.
Posiadacz karty Amigo Card uzyskuje punkty w następujący sposób:
a) za każdy pobyt w hotelach MedPlaya
Ten sposób uzyskiwania punktów dotyczy wszystkich kanałów rezerwacji. Za każdy pobyt naliczana jest odpowiednia liczba punktów zgodnie z poniższym:
o od 1. do 5. pobytu: 20 punktów Amigo Card za pobyt
o od 6. do 10. pobytu: 35 punktów Amigo Card za pobyt
o od 11. do 15. pobytu: 50 punktów Amigo Card za pobyt
o powyżej 15. pobytu: 60 punktów Amigo Card za pobyt
Pobyty są liczone od dnia zarejestrowania się w programie lojalnościowym Amigo Card. Jeśli miały miejsce w różnych hotelach MedPlaya, również są sumowane.
Rezerwacja na termin bezpośrednio następujący po terminie poprzedniej rezerwacji nie jest liczona jako nowy pobyt, w związku z czym nie są przyznawane punkty za ten pobyt.
b) za każdą rezerwację dokonaną następującymi kanałami:
- www.medplaya.com
- Centrum Obsługi Klienta MedPlaya
- hotele MedPlaya
Przy meldowaniu się w hotelu automatycznie przyznawana jest liczba punktów odpowiadająca 8% łącznej kwoty rezerwacji, nie licząc dodatkowych usług.
Ten sposób uzyskiwania punktów nie dotyczy rezerwacji dokonanych kanałami dystrybucyjnymi innymi niż wymienione w niniejszym punkcie b).
Posiadacz karty Amigo Card otrzymuje punkty i za pobyt, i za rezerwację, jeśli spełnia powyższe warunki.
4.3. WARUNKI UZYSKIWANIA PUNKTÓW
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card dokonał kilku rezerwacji, uzyskuje punkty Amigo Card jedynie od kwoty za pokój, w którym jest zameldowany.
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card opłaca kilka rezerwacji, nie uzyskuje więcej punktów.
o W przypadku, gdy w tym samym pokoju jest zakwaterowanych więcej osób zarejestrowanych w programie lojalnościowym Amigo Card, punkty uzyskuje tylko jedna osoba.
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card zmieni rezerwację w trakcie pobytu, MedPlaya zastrzega sobie prawo do zmiany naliczenia punktów Amigo Card dokonanego przed zmianą rezerwacji.
o Posiadacz karty Amigo Card uzyskuje punkty także w przypadku, gdy rezerwację opłaciła inna osoba.
5. WYMIANA PUNKTÓW
Aby wymienić zgromadzone punkty na zniżki i/lub usługi/upominki w trakcie pobytu, należy okazać kartę Amigo Card, wirtualną, w recepcji lub menadżerowi odpowiedzialnemu za obsługę programu lojalnościowego Amigo Card.
a) WYMIANA PUNKTÓW NA USŁUGI/UPOMINKI
O wymianę punktów na usługi/upominki można się zwrócić w recepcji lub do “Guest Service Manager”, okazując kartę Amigo Card.
Recepcja lub Loyalty & Community Manager wystawi voucher na usługę/upominek i odejmie odpowiednią liczbę punktów z konta posiadacza karty Amigo Card. Aby zrealizować voucher, należy dostarczyć go do działu odpowiedzialnego za daną usługę/upominek.
Voucher wystawiony w trakcie pobytu traci ważność wraz z końcem pobytu.
W recepcji i u “Guest Service Manager” można się dowiedzieć, jakie usługi/upominki można uzyskać w zamian za punkty Amigo Card. Usługi/upominki mogą się bowiem różnić w zależności od hotelu.
Wymiana punktów na usługi dodatkowe w pokoju jest możliwa, wyłącznie jeśli posiadacz karty Amigo Card jest zakwaterowany w tym pokoju.
b) WYMIANA PUNKTÓW NA ZNIŻKI ZA POBYT
Posiadacz karty Amigo Card może wymienić punkty na zniżkę za pobyt. Może się o taką wymianę zwrócić w momencie meldowania się w hotelu.
Wymiana punktów na zniżkę za pobyt dotyczy wyłącznie rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya. Zniżka jest naliczana od kwoty ceny zakwaterowania i wyżywienia, bez usług dodatkowych.
Warunki zastosowania zniżki:
- Cena rezerwacji wynosi co najmniej 130 €.
- Wartość zniżki nie przekracza 50% wartości rezerwacji.
- Nie jest możliwa wymiana punktów na gotówkę.
- Klient jest posiadaczem karty Amigo Card w momencie meldowania się w hotelu.
Jeden punkt Amigo Card ma wartość 0,5 €, która obowiązuje wyłącznie przy wymianie punktów na zniżkę za pobyt.
Możliwość wymiany punktów na zniżkę za pobyt w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya nie dotyczy rezerwacji w 100% bezzwrotnych. Wymiana punktów na zniżkę za pobyt nie jest także możliwa w przypadku rezerwacji dokonywanych innymi kanałami.
W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card dokonał kilku rezerwacji, wymiana punktów na zniżkę za pobyt
jest możliwa tylko w zastosowaniu do pokoju, w którym posiadacz karty Amigo Card jest zakwaterowany.
Kwoty podatków i tym podobnych opłat nie są objęte wymianą.
6. KONTO AMIGO CARD NA MEDPLAYA.COM
Po zakończeniu procedury rejestracji do programu lojalnościowego Amigo Card uczestnik może się zalogować do swojego konta Amigo Card na stronie www.medplaya.com za pomocą swojego adresu e-mail lub numeru identyfikacyjnego MedPlaya (ID MedPlaya) i hasła.
Po zalogowaniu się na konto Amigo Card można:
- Pobierz/Wydrukuj swoją kartę Amigo Card
- sprawdzić dostępne saldo punktów Amigo Card oraz historię operacji naliczeń i odjęć punktów;
- sprawdzić i zaktualizować swoje dane osobowe;
- sprawdzić historię rezerwacji i sprawniej dokonywać kolejnych rezerwacji;
- zmienić ustawienia swojego konta Amigo Card.
Na stronie www.medplaya.com dostępna jest Pomoc – w ten sposób w dowolnym momencie możesz się z nami skontaktować poprzez formularz kontaktowy lub pisząc na nasz adres e-mail: contact@medplaya.com.
7. USTANIE UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
Uczestnik programu lojalnościowego Amigo Card może zostać wyrejestrowany z programu w następujących przypadkach:
- Uczestnik może w dowolnym momencie zwrócić się o jego wyrejestrowanie z programu, pisząc stosowną wiadomość na adres e-mail: contact@medplaya.com.
- Odwołanie przez uczestnika jego zgody na przetwarzanie danych osobowych powoduje automatyczne wyrejestrowanie z programu.
- MED PLAYA MANAGEMENT S.L. zastrzega sobie prawo do czasowego lub trwałego wyrejestrowania uczestnika z programu w następujących przypadkach:
1. niewłaściwe korzystanie z karty Amigo Card;
2. nieprzestrzeganie warunków zaakceptowanych podczas rejestrowania się w programie;
3. niestosowne zachowanie w hotelu;
4. ujawnienie nieprawidłowych danych podanych przy rejestrowaniu się w programie;
5. śmierć posiadacza karty Amigo Card;
6. brak operacji punktowych na koncie Amigo Card lub rezerwacji w ciągu 5 lat.
8. POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wypełnienie formularza zapisu do programu AMIGO CARD przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celach, w jakich został stworzony program lojalnościowy dla klientów grupy MED PLAYA: doskonalenia relacji handlowych z klientem i przygotowywania spersonalizowanych ofert.
Ponadto informujemy, że dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania programu Państwa dane osobowe będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Udostępnione nam dane osobowe będą przetwarzane w celu Państwa identyfikacji jako użytkowników programu lojalnościowego oraz zapewnienia Państwu dostępu do różnych funkcjonalności i usług dostępnych dla użytkowników zapisanych do programu.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych powoduje wykreślenie użytkownika z programu AMIGO CARD.
MED PLAYA szanuje prywatność swoich klientów oraz użytkowników swojego serwisu i mediów społecznościowych, a także chroni dane osobowe, które nam Państwo udostępniają, kontaktując się w jakikolwiek sposób z naszą siecią hotelową.
Dlatego, w myśl obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, MED PLAYA wdrożyła niezbędne środki techniczne i organizacyjne, aby zagwarantować bezpieczeństwo i integralność danych osobowych poprzez zapobieganie ich utracie, nieuprawnionemu dostępowi do nich oraz przetwarzaniu ich bez zgody osoby, której dotyczą.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), zamieszczamy informacje o szczegółach dotyczących zasad przetwarzania Państwa danych przez MED PLAYA.
¿Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
Pozyskane dane osobowe przetwarzamy w celu utrzymywania relacji z użytkownikami naszego serwisu internetowego w zakresie obsługi procedury rejestracyjnej, przesłanych formularzy kontaktowych i zamówionych usług.
W szczególności MED PLAYA przetwarza Państwa dane osobowe w następujących celach:
REZERWACJE ONLINE: Wypełnienie formularza rezerwacji online przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i zautomatyzowane przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu zarządzania dokonaną rezerwacją i świadczenia zamówionej usługi zakwaterowania. W przypadku, gdy użytkownik poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza udzielił wyraźnej zgody na przesyłanie drogą e-mailową informacji handlowych o ofercie, nowościach i promocjach przygotowywanych przez MED PLAYA, jego dane osobowe będą przetwarzane również w tym celu.
Ponadto informujemy, że dane osobowe użytkowników dokonujących rezerwacji i dane dotyczące rezerwacji będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom z grupy MED PLAYA uczestniczącym w obsłudze rezerwacji i świadczeniu zamówionej usługi.
AMIGO CARD: Wypełnienie formularza zapisu do programu AMIGO CARD przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celach, w jakich został stworzony program lojalnościowy dla klientów grupy MED PLAYA: doskonalenia relacji handlowych z klientem i przygotowywania spersonalizowanych ofert.
Ponadto informujemy, że dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania programu Państwa dane osobowe będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Udostępnione nam dane osobowe będą przetwarzane w celu Państwa identyfikacji jako użytkowników programu lojalnościowego oraz zapewnienia Państwu dostępu do różnych funkcjonalności i usług dostępnych dla użytkowników zapisanych do programu.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych powoduje wykreślenie użytkownika z programu AMIGO CARD.
FORMULARZE KONTAKTOWE: Wypełnienie formularza kontaktowego w celu uzyskania informacji lub wyrażenia opinii przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na pytania, sugestie, wnioski i skargi oraz doskonalenia jakości usług. Aby zagwarantować prawidłową, sprawną i skuteczną obsługę przesłanych nam wiadomości, Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
POŁĄCZENIA TELEFONICZNE Z NASZYM CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA: Kontaktując się z naszym Call center, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na pytania, sugestie, wnioski i skargi oraz doskonalenia jakości usług. Aby zagwarantować prawidłową, sprawną i skuteczną obsługę przesłanych nam wiadomości, Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
NEWSLETTER: Wypełnienie formularza zapisu na newsletter przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę, aby jego adres e-mail został dodany do listy adresowej w celu otrzymywania wiadomości i informacji handlowych od grupy MED PLAYA.
Jeżeli zatem użytkownik subskrybuje newsletter grupy MED PLAYA, będziemy mu przesyłać e-mailem bądź SMS-em lub przekazywać telefonicznie informacje o naszych usługach.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na otrzymywanie informacji handlowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
CURRICULUM VITAE: Wypełnienie formularza wysyłki currículum vitae przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych przeprowadzanych w hotelach i innych podmiotach należących do grupy MED PLAYA.
Jak pozyskaliśmy Państwa dane osobowe i na jakiej podstawie mamy prawo do ich przetwarzania?
Podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych stanowi uprzednia wyraźna zgoda osoby, której te dane dotyczą, oraz spełnienie obowiązków prawnych wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) i innych obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.
Przetwarzane przez nas dane osobowe zostały zatem pozyskane od osoby, której dotyczą, lub od jej przedstawiciela prawnego. Nie przetwarzamy szczególnych kategorii danych osobowych, takich jak na przykład dane ujawniające pochodzenie etniczne lub rasowe, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe czy przynależność do związków zawodowych oraz dane genetyczne czy dane dotyczące zdrowia.
Niepodanie wymaganych danych osobowych lub niezaakceptowanie niniejszych zasad ochrony danych osobowych skutkuje brakiem możliwości zarejestrowania się do serwisu, subskrybowania newslettera, zapisania się do programu Amigo Card oraz otrzymywania informacji o usługach.
W przypadku, gdy między stronami istnieje już stosunek umowny, obowiązki wynikające z przepisów administracyjnych, podatkowych, rachunkowych i prawa pracy będą realizowane na podstawie tego stosunku.
Jak długo będą przechowywane Państwa dane?
Dane osobowe osoby, której dotyczą, będą przechowywane przez czas trwania jej relacji z MED PLAYA, z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach prawnych i przez okres bezwzględnie niezbędny do wypełnienia ewentualnych zobowiązań wynikających z przetwarzania.
Kiedy Państwa dane osobowe przestaną być konieczne lub istotne do realizacji celów, dla których zostały zebrane, zostaną one usunięte po upływie 10 lat od ostatniego zamówienia usługi, o ile wcześniej nie zażądają Państwo ich usunięcia.
Dane osobowe przetwarzane w celach handlowych będą przechowywane do momentu, kiedy zażądają Państwo ich usunięcia. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
Nadesłane przez Państwa curriculum vitae zostaną usunięte po upływie 2 lat od ich otrzymania.
Jakim odbiorcom ujawniane są Państwa dane osobowe?
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem przedsiębiorstw należących do grupy MED PLAYA i dostawców świadczących usługi w imieniu MED PLAYA, co ma na celu udostępnić im informacje niezbędne do prawidłowego świadczenia zamówionej usługi. Państwa dane osobowe mogą również być przekazywane w celu wypełnienia obowiązku prawnego.
Informacje przekazane nam przez Państwa zarówno za pośrednictwem tego serwisu, jak i poprzez aplikację będą przechowywane na serwerach należących do spółki MED PLAYA MANAGEMENT SL.
Jakie są Państwa prawa?
Każdy ma prawo uzyskać informację, czy MED PLAYA przetwarza jego dane osobowe.
Osoba, której dane dotyczą, jest zatem uprawniona do uzyskania od MED PLAYA potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniona do uzyskania dostępu do nich. Ponadto ma prawo zażądać sprostowania swoich danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe, i ich uzupełnienia, jeśli są niekompletne, jak również wnieść o ich usunięcie, między innymi w przypadku, gdy nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.
W określonych okolicznościach osoba, której dotyczą dane, może domagać się ograniczenia ich przetwarzania, a także, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych. Wówczas zaprzestajemy przetwarzania tych danych, chyba że istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec interesów i praw osoby, której dane dotyczą, albo dane te są potrzebne do dochodzenia lub obrony roszczeń.
Prawa przysługujące osobie, której dotyczą dane znajdujące się w zbiorach danych grupy MED PLAYA, są zatem następujące:
DOSTĘP – możliwość sprawdzenia swoich danych osobowych.
SPROSTOWANIE – możliwość poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są nieprawidłowe.
USUNIĘCIE – możliwość usunięcia swoich danych osobowych.
PRZENOSZENIE – możliwość otrzymania w formacie elektronicznym wszystkich swoich danych osobowych dostarczonych grupie MED PLAYA jako niezbędnych do realizacji zawartej z nią umową.
SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA – możliwość sprzeciwienia się przetwarzaniu swoich danych osobowych.
OGRANICZENIE PRZETWARZANIA – możliwość ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w następujących przypadkach: a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość tych danych; b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale osoba, której dotyczą dane, sprzeciwia się usunięciu swoich danych osobowych; c) grupa MED PLAYA nie potrzebuje już danych osobowych do przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dotyczą, do dochodzenia lub obrony roszczeń; d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec ich przetwarzania.
Aby skorzystać z przedstawionych wyżej praw, należy wypełnić formularz wniosku i przesłać go, wraz z kopią swojego dowodu osobistego, pocztą elektroniczną (rgpd@medplaya.com) lub pocztą tradycyjną (Responsable Protección de Datos MED PLAYA, Paseo General Mendoza, nº1, Planta 6ª, 17002 Girona, Hiszpania).
W przypadku, gdy uznają Państwo, że zostało naruszone któreś z przysługujących Państwu praw służących ochronie danych osobowych albo że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), mają Państwo prawo wnieść skargę do Hiszpańskiej Agencji Ochrony Danych.
Zmiany polityki prywatności
Treść niniejszej polityki prywatności może zostać w dowolnym momencie zaktualizowana w celu dostosowania jej do zmian w ustawodawstwie lub orzecznictwie. O każdej takiej zmianie w ustawodawstwie lub orzecznictwie będziemy odpowiednio informować drogą e-mailową lub zamieszczając stosowną informację w naszym serwisie.
Treść niniejszej polityki prywatności jest dostępna w naszym serwisie, pod adresem www.medplaya.com
Taksówka znajduje się na zewnątrz lotniska na -1 piętrze. Koszt wynosi € 75 i € 85 w każdą stronę. Nie może być opłata za bagaż, święta i usług nocnych.
Autobus
Przystanek autobusowy znajduje się firma ALSA przy wyjściu z lotniska na piętrze 0.
Koszt to około 10 € za osobę w jedną stronę, a podróż trwa około 45 minut. Autobus posiada dwa przystanki w Benidorm, jeden na dworcu autobusowym i jeden na Avenida de Europa. Najlepszym rozwiązaniem, gdy osiągną Benidorm jest wziąć taksówkę albo zatrzymuje się, aby zakończyć ostatni odcinek dotrzeć do hotelu. Koszt to około 5-10 € za przejazd. Nie może być opłata za bagaż, święta i usług nocnych
Jeśli wstępnie zarezerwowane prywatny transfer z przystanków na lotnisko można znaleźć na 2. piętrze.
Na gości czekają w naszym hotelu świeżo wyremontowane komfortowe, jasne i przytulne pokoje dwuosobowe z wyposażoną w pełni łazienką, balkonem, dwoma łóżkami pojedynczymi, indywidualnie sterowan...
Zawiera:
Wifi Klimatyzacja Balkon/Taras W pełni wyposażona łazienka TV satelitarna Ogrzewanie Sejf Suszarka do włosów Telefon Biurko Telewizor z płaskim ekranem Czajnik elektryczny Ręczniki Widok na miasto
Na gości czekają w naszym hotelu świeżo wyremontowane komfortowe, jasne i przytulne pokoje dwuosobowe z wyposażoną w pełni łazienką, balkonem, dwoma łóżkami pojedynczymi, indywidualnie sterowaną klimatyzacją, ogrzewaniem, telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych, telefonem, bezpłatnym WiFi i (opcjonalnie) sejfem (3,00 € za dzień, 4,00 € depozytu), Lodówka, czajnik. Darmowa sieć WIFI.
*Usytuowany na najwyższym piętrze nowy pokój dwuosobowy z w pełni wyposażoną łazienką z prysznicem ma nowoczesną aranżację, a z jego okna (bez balkonu) rozpościera się przepiękny widok na morze.
Wifi Klimatyzacja W pełni wyposażona łazienka Bardziej
Nasze pokoje typu junior suites niedawno przeszły remont. Są przestronne, mają nowoczesny wystrój i zostały urządzone z myślą o komforcie naszych gości.
Wszystkie pokoje junior suites są wypos...
Zawiera:
Wifi Klimatyzacja W pełni wyposażona łazienka TV satelitarna Ogrzewanie Sejf Suszarka do włosów Zestaw powitalny Telefon Łóżko małżeńskie Sofa Biurko Telewizor z płaskim ekranem Czajnik elektryczny Usługa budzenia Ręczniki Bielizna Widok na miasto
Nasze pokoje typu junior suites niedawno przeszły remont. Są przestronne, mają nowoczesny wystrój i zostały urządzone z myślą o komforcie naszych gości.
Wszystkie pokoje junior suites są wyposażone w łóżko king size, a w części dziennej znajduje się rozkładana sofa, która w nocy zapewnia wygodny sen, jeśli w pokoju są zakwaterowane trzy osoby. Na wyposażeniu jest także zestaw do przygotowania herbaty i kawy. I oczywiście telewizja satelitarna i bezpłatne wi-fi.
Dostępne są też barek i sejf (za dopłatą).
Świeżo wyremontowane łazienki są wyposażone w kabinę prysznicową typu walk-in, lusterko powiększające, suszarkę do włosów oraz zestaw powitalny.
Do niektórych pokoi przynależy taras lub balkon (możliwość rezerwacji zależy od dostępności).
Hotele należące do sieci MedPlaya oferują swoim Gościom rezerwującym pobyt w Benidormie na co najmniej 6 nocy <strong>usługę bezpłatnego transferu</strong>.
Aby skorzystać z bezpłatnego transferu, usługę tę należy zamówić za pośrednictwem naszej strony internetowej, www.medplaya.com, najpóźniej 36 godzin przed dniem przyjazdu, przy czym pobyt w hotelu nie może być krótszy niż 6 nocy.
Po dokonaniu rezerwacji hotelu możesz dodać całkowicie bezpłatną usługę transferu Economy Connect.
Usługi nie można zamówić bezpośrednio w hotelu - dostępne tylko podczas podróży w obie strony.
Usługa bezpłatnego transferu jest obecnie dostępna tylko w przypadku naszych hoteli zlokalizowanych w Benidormie.
W przypadku rezerwacji pobytu na mniej niż 6 nocy również można zamówić usługę transferu, jednakże wówczas jest ona płatna – cena zostanie wyświetlona po zakończeniu wyszukiwania i dokonaniu płatności online.
Możesz wyszukać opcje i ceny transferów, korzystając z tych linków:
W celu uzyskania dalszych informacji możesz skontaktować się z nami poprzez e-mail: 'callcentre@medplaya.com lub poprzez telefoniczne biuro obsługi klienta: 0843 508 5479 (Wielka Brytania), +34 951 989 315 (Hiszpania), a my z przyjemnością Ci pomożemy.
O The Agir Springs Hotel
OFICJALNA STRONA
Hotel Agir Springs . Jest to nowoczesny, przytulny czterogwiazdkowy hotel usytuowany przy alei Avenida Mediterraneo, w odległości zaledwie 2 minut spacerem od plaży Levante, w pobliżu Starego Miasta w Benidormie.
Hotel Agir Springs oferuje 76 wygodnych, dobrze wyposażonych pokoi w nowoczesnym stylu urządzonych w jasnych kolorach. Klimatyzowane pokoje dwuosobowe zostały zaprojektowane z myślą o gościach podróżujących we dwoje. Dysponują one w pełni wyposażoną łazienką, telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz bezpłatnym WiFi. Osobom lubiącym drobne poczęstunki proponujemy przestronne apartamenty typu junior suite wyposażone w minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty.
W naszej restauracji usytuowanej na piątym piętrze posiłek można zjeść we wnętrzu lub na dużym, słonecznym tarasie – do wyboru! W hotelu tym działa także bar-kafeteria oferujący wybór miejscowych przekąsek.
Podczas śniadania restauracja oferuje zarówno bufet, jak i obsługę kelnerską. Wyżywienie half board obejmuje śniadanie i obiadokolację. W ramach obiadokolacji, podczas której dania serwują kelnerzy, można wybrać przystawkę, danie główne i deser z naszego bogatego menu.
Na dachu znajduje się basen stanowiący idealne miejsce na odpoczynek. Bar koktajlowy zaprasza na pyszne koktajle, a solarium – na chwilę relaksu.
Hotel Agir Springs jest polecany wyłącznie dla osób pełnoletnich powyżej 18 roku życia.
Tourism Registration number: HA-353 (The Agir Springs Hotel)
Hotele należące do sieci MedPlaya oferują swoim Gościom rezerwującym pobyt w Benidormie na co najmniej 6 nocy usługę bezpłatnego transferu z lotniska lub dworca kolejowego w Alicante.Check this out! more
• Bezpłatne Wifi • W naszej restauracji usytuowanej na piątym piętrze
• Bar/Cafeteria 'Diner' • Na dachu znajduje się basen stanowiący idealne miejsce na odpoczynek. Bar koktajlowy zaprasza na pyszne koktajle, a solarium – na chwilę relaksu • Taxi • Wymiana walut (od 8:00 do 23:00) • Wynajem samochodów • Sprzedaż biletów do parków tematycznych: Terra Mítica, Mundomar, Aqualandia i Terra Natura
Podczas śniadania restauracja oferuje zarówno bufet, jak i obsługę kelnerską. Wyżywienie half board obejmuje śniadanie i obiadokolację. W ramach obiadokolacji, podczas której dania serwują kelnerzy, można wybrać przystawkę, danie główne i deser z naszego bogatego menu.
Parking jest dostępny w obiekcie Parking Centro, około 150 m od hotelu Cena: 16 euro dziennie + 20 euro zwrotnej kaucji za kartę. W celu dokonania rezerwacji należy się kontaktować bezpośrednio z hotelem.
Oferty
10% Benidorm Special Offer - Hotel Agir
Zarezerwuj i skorzystaj z okazji! 10% zniżki w hotelu Agir
Skorzystaj z tej znakomitej oferty i zarezerwuj już teraz swoje przyszłe wakacje póki jeszcze są wolne miejsca!
Daty mogą być ograniczone w zależności od dostępności
Estuvimos cinco días y nos hemos vuelto muy satisfechos. El desayuno buffet bastante completo, las cenas espectaculares, impresionante la calidad y la variedad. Todo el personal del hotel, desde la recepción, camarer@s, servicio de limpieza, el trato inmejorable, mencionar a Manolo, gran persona y gran profesional. Lo único que podríamos mencionar como un poco mal fue la habitación que nos asignaron, la 108 primera planta justo encima de una cervecería, mucho ruido, afortunadamente el aire acondicionado funcionaba muy bien y no hubo mas problemas. Repetiremos sin dudarlo.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Luisa
Agradecemos sinceramente su amable reseña y nos complace saber que disfrutaron de su estancia de cinco días en nuestro hotel. Nos alegra saber que el desayuno buffet fue completo y que las cenas fueron espectaculares en términos de calidad y variedad. Transmitiremos sus elogios a nuestro personal, especialmente a Manolo, por su trato inmejorable. Lamentamos que la ubicación de su habitación haya sido un inconveniente debido al ruido de la cervecería cercana. Apreciamos su comprensión y nos complace saber que el funcionamiento adecuado del aire acondicionado ayudó a mitigar el problema. Esperamos tener el placer de recibirlos nuevamente en su próxima visita. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
MIGUEL ANGEL TORRES MARTINEZ
04/05/2023 16:06:05
Opiniones
8.57/10
Recientemente he pasado 4noches en MP ,desayuno bufett bastante completo, variado y calidad. Las cenas Espectaculares de quitarse el sombrero ???? felicidades, el Personal, competente y profesional, encantadores. Sin duda es mi hotel de Referencia en Benidorm.
Saludos.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Miguel Angel. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para su estancia en Benidorm y por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios positivos. Nos complace saber que disfrutó de su estadía con nosotros y que nuestro desayuno buffet y cenas superaron sus expectativas. Nos esforzamos por ofrecer una amplia variedad de opciones gastronómicas de alta calidad para nuestros huéspedes y es gratificante saber que lo logramos con su opinión.
También nos complace saber que nuestro personal hizo de su estadía una experiencia agradable y profesional. Nuestro equipo está altamente capacitado y siempre busca brindar el mejor servicio posible a nuestros huéspedes.
Agradecemos su confianza en nosotros como su hotel de referencia en Benidorm y esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro cercano. Saludos Cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
EDUARDO NAVARRO
04/05/2023 15:54:14
Habitación decepcionante 315
5.71/10
Buen hotel en general excepto la supuesta suite junior 315 y es de suponer que también las 115,215,y 415 únicas habitaciones en todo el hotel sin balcón con dos mini ventanas que es preferible no abrir ya que tiene unas vistas horribles a la lavandería,la escalera de emergencia y el parking del hotel colindante, claustrofóbica en general,cuando esperas otra cosa de una Junior suite en un hotel de 4 estrellas , cuando además todas las demás habitaciones del hotel disponen de balcón,en resumen cuando reservas una habitación mejor y pagas por una habitación mejor esperas una habitación mejor no lo que nos encontramos a nuestra llegada, sin más.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Eduardo, Agradecemos su comentario y lamentamos que su estadía no haya cumplido con sus expectativas en cuanto a la habitación asignada. Nos esforzamos por ofrecer una experiencia satisfactoria a todos nuestros huéspedes y en su caso, parece que no hemos cumplido con nuestras expectativas. Nos gustaría aclarar que en nuestras descripciones de habitaciones, hacemos referencia a la disponibilidad de balcones en algunos de nuestros suites, sin embargo, entendemos que esto puede haber causado una confusión. Lamentamos cualquier inconveniente que esto pueda haber causado. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y brindarle una estadía más satisfactoria. Saludos Cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
Mark Drury
03/05/2023 17:13:04
4 nights
8.57/10
Lovely little hotel. In a great location great roof top pool. Reasonable priced drinks not much selection of snacks though.
Room was very comfortable and clean.
You have to pay to use the safe.
I dont think the air con was very good might be a problem in the summer.
Plenty of choice for breakfast no complaints at all.
Will definitely go back
MedPlaya Hotels Benidorm:Hello Mark, Thank you for choosing our hotel and for sharing your experience with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay, particularly the location and rooftop pool. We appreciate your feedback regarding the limited selection of snacks and the in-room safe, as this information helps us to improve the experience of our guests.
We are glad to know that you found your room to be comfortable and clean, and that you enjoyed our breakfast selection. Regarding the air conditioning, we apologize for any inconvenience caused during your stay. We will certainly review and address this issue to ensure that our guests are comfortable during the warmer months.
It is wonderful to hear that you plan to return to our hotel in the future, and we look forward to welcoming you back. Thank you for your kind words and for choosing our hotel. Kind Regards, MedPlaya Hotels Benidorm
Gustavo Lara Ros
03/05/2023 12:44:28
Súper coqueto
9.29/10
habitaciones muy bonitas y cómodas, todo de 10
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Gustavo, No podríamos estar mas contentos al leer sus comentarios sobre el Hotel Agir Springs. Es fantástico saber que haya pasado unas vacaciones agradables con nosotros y que le haya encantado todo del hotel. Esperamos volver a verle de nuevo pronto. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
Duncan Graham
30/04/2023 14:04:46
Agir Springs.
7.50/10
Nice Hotel Rooms and restaurant but …… it you want somewhere quiet to stay this hotel is not for you going to the roof top pool bar you’re greeted by loud “Boom Boom” music all day impossible to relax and chill the day away with stag and hen parties taking over drinking and smoking in the pool which states you shouldn’t do totally ruined the experience of would have been a beautiful place to relax.
No consideration for other guests who would have liked peace and quiet as we regularly saw guest arrive and leave the pool area.
Maybe we were unlucky as these parties were there at the same time but being in Benidorm they’ll be arriving every week.
MedPlaya Hotels Benidorm:Hello Duncan
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your stay with us at the Hotel Agir Springs. We are sorry to hear that your experience of the hotel was not as you would have liked due to disturbance caused by other guests. Your comments and feedback are important to us and we shall make sure this is looked into for you. It is good to know that you liked the rooms and also the restaurant. Kind Regards, MedPlaya Hotels Benidorm
Robert Zoethout
20/04/2023 00:16:33
Verrassende hotel
8.57/10
Het hotel ligt gunstig in het centrum van Benidorm, vriendelijke ontvangst bij de receptie, binnen 10 minuten ingecheckt en koffer uitgepakt in onze kamer. s Avonds in het hotel gegeten, diner was geweldig, heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening, na het eten even het centrum in geweest. De volgende morgen perfect ontbijt gehad, was keurig verzorgd, alles ruim op voorraad, na ontbijt even naar het dakterras naar het zwembad, zag er fantastisch uit. Wij hebben 24 uur lang genoten van het hotel, komen absoluut nog een keer terug.
MedPlaya Hotels Benidorm:Hallo Robert, Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel Agir Springs voor uw verblijf in Benidorm en voor het delen van uw mening met ons. Het is altijd een plezier om positieve opmerkingen over ons hotel te ontvangen en we zijn blij dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Bedankt voor uw vertrouwen en we hopen u bij uw volgende bezoek aan Benidorm weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, MedPlaya Hotels Benidorm
David Gaskell
19/04/2023 12:31:22
Friendly staff
9.64/10
Lovely hotel very clean the bar man on the roof terrace always had a smile on his face and very welcoming, and the receptionist really nice ,I would definitely offer different food in the restaurant down stairs more tapas and the hotel food was excellent
MedPlaya Hotels Benidorm:Hello David
Thank you for sharing your feedback and comments regarding your time with us at the Hotel Agir Springs. It is great to hear you liked what we have to offer and we hope to see you back again soon. Kind Regards, MedPlaya Hotels Benidorm
ELVIRA GARCIA ALMEIDA
12/04/2023 23:28:12
Me encanto
10/10
Lo mejor del hotel su personal, y el resto es muy bueno
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimada Elvira,
Muchas gracias por sus amables palabras.
Es un placer saber que haya pasado una buena estancia en el Agir Springs y que estuvo especialmente contenta con el trato recibido de todo el personal.
Saludos cordiales,
Hoteles MedPlaya Benidorm
Victor Manuel Arenas Valero
03/04/2023 14:42:47
Espectacular
10/10
Todo perfecto en general, pero aparte de la ubicación los trabajadores, recepción, camareros. Todo perfecto
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Victor Manuel, Es un placer leer comentarios tan agradables sobre el Hotel Agir Springs. Nuestra meta es ofrecerles a nuestros clientes unas vacaciones fantásticas y es alentador saber que cumplimos con sus expectativas. Esperamos volver a verle de nuevo en un futuro próximo. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
We use cookies and similar technologies to understand how you use our site, optimize its functionality, to create more valuable experiences for you, to keep our site secure and functional, and deliver content tailored to your interests.
By clicking on the "I agree" button below, you consent to our use of cookies and similar technologies.
For more information see our Global Privacy Statement. You can also change your preferences regarding cookies and similar technologies at any time by visiting Tracking Preferences.
Cookies and Related Technologies on This Site
Please choose whether this site may use cookies or related technologies such as web beacons, pixel tags, and Flash objects (“Cookies”) as described below. You can learn more about how this site uses cookies and related technologies by reading our privacy policy linked below.
Required Cookies
These cookies are necessary to enable the basic features of this site to function, such as providing secure log-in or remembering how far you are through an order.
The parties using cookies on this site are listed below. Where possible, you may choose whether to allow certain cookies on this site.
Company
Domain
Laravel
https://www.laravel.com
Mirai
https://reservation.mirai.com
Functional Cookies
YESNO
These cookies allow us to analyze your use of the site to evaluate and improve our performance. They may also be used to provide a better customer experience on this site. For example, providing us information about how our site is used.
Excelente