Hotel Monterrey
Tekst: Trasa:

Transport z lotniska Girona:

Taxi

Postój taksówek znajduje się przy wyjściu z lotniska. Odległość wynosi 33 km, a koszt to 48 euro (na osobę) za podróż. Może być uzupełnienie bagażu, wakacji lub usług nocnych.

Autobus

Przystanek autobusowy znajduje się obok terminalu przylotów. Nie ma bezpośredniej linii z lotniska Girona do Platja de Aro. Aby dostać się do Platja d'Aro, należy wsiąść do autobusu z autobusu linii Barcelona Bus do stacji Girona, a następnie wsiąść do autobusu z firmy Moventis / Sarfa do Platja d'Aro. W Platja d'Aro autobus ma 2 przystanki, jeden jest na postoju taksówek, a drugi na dworcu autobusowym. Najlepszą opcją jest dworzec autobusowy. Od dworca autobusowego do hotelu Monterrey jest 1,5 km.

Samochodem

Opuszczając lotnisko, jedź drogą C-25 w kierunku Sant Feliu de Guíxols - Platja d'Aro. W Cassà de la Selva należy jechać drogą C-65 w kierunku Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro. Po przyjeździe do Santa Cristina d'Aro, jedź dalej drogą C-31 w kierunku Platja d'Aro. Wybierz zjazd 314 w kierunku GI-662 do centrum miasta. Wejdziesz przez Avenida Castell d'Aro. Na drugim rondzie zjedź pierwszym zjazdem Carrer Juli Garreta, aż dotrzesz do ronda, zrób pierwsze zjazd w Avinguda S'Agaró. Kontynuuj na Avenida S'Agaró i na pierwszym rondzie trzeci zjazd w Carrer San Sebastià, skręć w prawo w Calle Onze de Setembre. Kilka metrów skręcić w prawo w Pasaje Bolívar. Hotel znajduje się po lewej stronie.

Rodzaje pokoi

Double med hotel platja daro

Pokój Dwuosobowy Med

 Wifi    Klimatyzacja    Balkon/Taras   Bardziej

Wszystkie nasze pokoje dwuosobowe mają nowoczesny i funkcjonalny wystrój. Hotel Monterrey położony w miejscowości Playa de Aro oferuje swoim gościom pokoje wyposażone w klimatyzację i ogrzewani...

Zawiera:

  Wifi      Klimatyzacja      Balkon/Taras      W pełni wyposażona łazienka       TV satelitarna       Ogrzewanie      Suszarka do włosów      Zestaw powitalny       Telefon      Biurko      Telewizor z płaskim ekranem      Usługa budzenia   

Wszystkie nasze pokoje dwuosobowe mają nowoczesny i funkcjonalny wystrój. Hotel Monterrey położony w miejscowości Playa de Aro oferuje swoim gościom pokoje wyposażone w klimatyzację i ogrzewanie oraz telefon, telewizję satelitarną, suszarkę i lodówkę, a także łazienkę i obszerny balkon oraz opcjonalnie sejf.

Family room hotel platja daro

Pokój Rodzinny

 Wifi    Klimatyzacja    Balkon/Taras   Bardziej

Wszystkie nasze pokoje rodzinne mają nowoczesny i funkcjonalny wystrój. Hotel Monterrey położony w miejscowości Playa de Aro oferuje pokoje rodzinne z łóżkami piętrowymi mieszczące 4 oso...

Zawiera:

  Wifi      Klimatyzacja      Balkon/Taras      W pełni wyposażona łazienka       Biurko      Widok na basen      Bielizna      Ręczniki      Usługa budzenia      Telewizor z płaskim ekranem      Bidet      Prasowanie      Parkiet      Telefon      Zestaw powitalny       Suszarka do włosów      Sejf      Ogrzewanie      TV satelitarna       Widok na miasto   

Wszystkie nasze pokoje rodzinne mają nowoczesny i funkcjonalny wystrój. Hotel Monterrey położony w miejscowości Playa de Aro oferuje pokoje rodzinne z łóżkami piętrowymi mieszczące 4 osoby. Pokój jest wyposażony w klimatyzację i ogrzewanie oraz telefon, telewizję satelitarną, suszarkę i lodówkę, a także łazienkę i obszerny balkon oraz opcjonalnie sejf.

O Hotel Monterrey

Hotel Monterrey, położony w cichej dzielnicy mieszkalnej w Platja d'Aro, oferuje relaksującą atmosferę i przyjazną obsługę.

Restauracja w formie bufetu serwuje dania kuchni narodowej i kontynentalnej. Hotel Monterrey położony jest zaledwie 75 metrów od plaży Platja d'Aro, jednego z najbardziej popularnych miejsc na Costa Brava. Wszystkie pokoje posiadają prywatne balkony z widokiem zewnętrznym. Premium Free Wifi jest dostępny w całym hotelu.

W Platja d'Aro, położonym w samym sercu Costa Brava, znajdziecie wiele atrakcji i szeroką ofertę dla wypoczynku, a także okazję do uprawiania sportów, takich jak golf czy żeglarstwo. Będziecie mogli rozkoszować się relaksującymi dniami na plażach, takich jak Playa Grande, o gruboziarnistym piasku i głębokich wodach, lub zażywać kąpieli w licznych cichych i uroczych zatoczkach, do których dostaniecie się drogą Camino de Ronda. Tam odkryjecie niesamowite widoki jakie mają do zaoferowania te zakątki.

Covid-19

MedPlaya stara się zapewniać wszystkie usługi, a jednocześnie priorytetowo traktować zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości i naszych pracowników oraz zastrzega sobie prawo do modyfikowania usług i / lub udogodnień, aby zapewnić naszym gościom bezpieczny i przyjemny pobyt z nami.

 Nie zapomnij dołączyć maski do bagażu. Pomoże ci cieszyć się wakacjami z pewnością siebie i spokoju. Wewnątrz hotelu konieczne będzie użycie maski, ilekroć odległość społeczna może zostać naruszona.

Najczęściej zadawane pytania

Kliknij tutaj, aby uzyskać informacje i ceny

 "POBYT Z NASZYM PLANEM 20 ŚRODKÓW”: Wszystkie działania będą zgodne z wymogami dystansu społecznego i będą obejmować działania zbliżeniowe w małych grupach

  • Parking
  • Basen odkryty
  • Restauracja
  • Obsługa pokoi
  • Recepcja 24h
  • Kawiarnia
  • Program atrakcji
  • Bar
  • Wi-Fi
  • Bagażowy
  • Ping Pong
  • Plac zabaw
  • Wycieczki organizowane (dodatkowo płatne)
  • Wynajem samochodów
  • Kantor wymiany walut
  • Zwierzęta zabronione
  • Wypożyczalnia rowerów
  • Free wifi

• Dostęp dla osób niepełnosprawnych.

Hotel posiada 4 Premium pokoje przystosowane.

• Odkryty basen z barem, leżakami i parasolami
• Program animacyjny dostępny od lipca „POBYT Z NASZYM PLANEM 20 ŚRODKÓW”: Wszystkie działania będą zgodne z wymogami dystansu społecznego i będą obejmować działania zbliżeniowe w małych grupach
• Stół bilardowy
• Stół do ping-ponga
• Telewizja i czytelnia
• Kafejka internetowa

• Zwierzęta nie są dozwolone, z wyjątkiem psów przewodników.

• Potrzebujesz transportu? Kliknij tutaj, aby uzyskać informacje i ceny

• Internet bezprzewodowy bezpłatny w całym hotelu
• Publiczny telefon
• Usługi pocztowe
• Internet
• Faks
• Wycieczki
• Wynajem samochodów

Nasza restauracja w formie bufetu (Sezon 2015 odnowiony) oferuje szeroki wybór dań kuchni śródziemnomorskiej i kontynentalnej.

Nie oferujemy usługi piknikowej.

Wyżywienie i pełne wyżywienie nie obejmuje napojów.

 

 

• Klimatyzacja
• W pełni wyposażona łazienka
• Telewizja satelitarna / kablowa
• Telefon
• Balkon
• Opcjonalnie sejf

• Opcjonalna lodówka
• Meldowanie od: 13:00
• Wymeldowanie do: 11:00

• Łóżeczka dziecięce: zależnie od dostępności. GRATIS.

 

• Tuż obok hotelu, prywatny, zewnętrzny
• Cena: 10 € / dzień w zależności od dostępności w dniu przyjazdu 

• Tylko 75 metrów od plaży
• Znajduje się w cichej okolicy Platja d'Aro
• Restauracja w formie bufetu
• Odkryty basen
• Przechowalnia bagażu dostępna

• Restauracja z formie bufetu

• Wyżywienie i pełne wyżywienie nie obejmuje napojów, z wyjątkiem All Inclusive
• Godziny otwarcia restauracji: śniadanie od 8:00 do 10:00; lunch od 13:00 do 15:00; kolacja od 19:30 do 21:30.
• Salon-bar na 100 osób z widokiem na basen (od 9:00 do 12:00)

8.34/10
NAPISZ OPINIĘ

Opinie klientów

JAUME HERRERO PEREZ

JAUME HERRERO PEREZ

14/09/2021 10:02:00

Por calidad precio, bien

6.88/10

Hola somos clientes de muchos años, mas de 20. Como cada año venimos mi esposa y yó a pasar una semana, lo hacemos en la segunda semana de septiembre, porqué hay menos gente y no hay que hacer colas para el comedor, tambien porqué desconectamos de niños, ya que todo el año tenemos a los nietos y una semana de descanso nos lo ganamos. El personal del hotel es muy atento. La limpieza muy bien. La seguridad contra el COVI19 muy acertada. Lo único que cada año encontramos de mas baja calidad, es la comida, no le damos la culpa al cocinero Fernando, ya que no tiene ninguna culpa. En calidad precio está bien, pero en la comida se podian esmerar un poco más. No por eso vamos a dejar de ir.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Jaume: Le agradecemos que se haya tomado un momento en dejarnos una reseña sobre su reciente estancia con nosotros. Nos complace escuchar que son clientes asiduos y que, una vez más, han disfrutado de sus vacaciones en nuestro hotel, del trato del personal, de las medidas anto covid y de la limpieza. Lamentamos que en esta ocasión la comida no cumpliera con sus expectativas. Lo tendremos en cuenta para mejorar el servicio.  Esperamos recibirle de nuevo pronto. Un saludo cordial. Rebeca, Loyalty & Community Manager

Manuela Martinez Andreu

Manuela Martinez Andreu

11/09/2021 13:33:02

Vacaciones

9.38/10

Muchas salsa en las comidas

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Manuela: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera inconvenientes con las salsas de la comida. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

Cathy Espinola

Cathy Espinola

09/09/2021 13:33:53

Accueil parfait

7.50/10

Très bon hôtel

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Madame Cathy: Merci pour vos commentaires sur votre récent séjour avec nous à l'Hôtel Monterrey. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et que notre établissement a répondu à vos attentes. Cordialement.

CEL MORENO

CEL MORENO

09/09/2021 01:03:20

Vacances perfectes

9.06/10

Lhotel es molt recomenable, el servei es molt amable i atent, la neteja molt bona , la recepcio han sigut molt agradables i molt simpatics,el menjar molt bo i variat i sens ha fet curta lestada de 8 dies.Hi tornarem!!!!

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Cel: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia, de un buen trato por parte del personal y de la comida, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Le esperamos de vuelta pronto. Saludos cordiales.

SANTIAGO OLIVELLA TRIAS

SANTIAGO OLIVELLA TRIAS

08/09/2021 09:51:18

tornarem

7.19/10

tot correcte lùnic comentari a fer es que un dia no teniem tovalloles al bany i el ser un hotel escola el servei del restaurant es veu que li falta professió. Per lo demés tot ok, després de vora 20 anys com client, nosaltres tornarem el proper any.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Santiago: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que, en general, disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera inconvenientes con las toallas y el sevicio del comedor.  Nos alegra saber que volverá a alojarse con nosotros. Saludos cordiales. 

Xavier Grau Altes

Xavier Grau Altes

07/09/2021 12:49:52

Bones vacances

8.44/10

Bon hotel a prop de la platja Habitacions ntes i molt confortables Bany preciós

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Xavier: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia, de la ubicación, las habitaciones y el baño, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Esperamos recibirle de vuelta pronto. Saludos cordiales.

Alberto Trujillo Nieto

Alberto Trujillo Nieto

07/09/2021 11:37:17

El metre y el chef muy atentos muy buen servicio en recepción

6.88/10

Lo único que falla mucho es guiffi no podía trabajar por la mala conesion

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado  Alberto: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que, en general, disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera problemas con la conexión WiFi. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

Edgar Cardenas ruiz

Edgar Cardenas ruiz

07/09/2021 11:07:38

Excelente

8.44/10

Excelente ubicación, precio , habitaciónes . La atención del personal excelente y profesional. La atención del comedor es maravillosa el señor que te ubica en la mesa es muy educado y servicial . Cosas en mejora variedad del menú del desayuno. Y el Comedor se a quedado pequeño para la cantidad de huéspedes. Del resto excelente estadía

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Edgar: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. En especial que destaque la ubicación del hotel y el trato de nuestro personal. Tendremos en cuenta sus comentarios sobre la variedad del desayuno para mejorar nuestros servicios. Saludos cordiales.

Jose Antonio Párraga Castelló

Jose Antonio Párraga Castelló

06/09/2021 12:32:15

Comer es un placer en el Hotel Monterrey

8.44/10

Nuestra estancia fue corta, 4 días pero satisfactoria. Destacaría la comida. Excelente, variada , para mí , practicamente todo en su punto. Sólo he echado en falta mis cafés buenos del desayuno, De la habitación quitaría ese edificio tan alto que impide la continuidad de las vistas al mar. Hemos estado muy agusto .Gracias.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Jose Antonio: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y, en especial de la comida, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Saludos cordiales.

JUANJO MARTIN LUNA

JUANJO MARTIN LUNA

03/09/2021 11:22:45

Estancia una noche

7.19/10

Lo mejor la amabilidad del personal. La habitación y la ubicación y la relación calidad precio. Lo peor no escontramos que la ducha de lluvia hacia aguas por todas partes .el bufete podría mejorar. Pero la estancia de una noche ha sido agradable y repetiriamos

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Juanjo: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera problemas con la ducha y que el buffet no cumpliera del todo con sus expectativas. Lo tendremos en cuenta para mejorar nuestros servicios. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

Twoja ogólna ocena tego obiektu

  • Rodziny ze starszymi dziećmi
  • Rodziny z małymi dziećmi
  • Pary w starszym wieku
  • Grupy przyjaciół
  • Osoby podróżujące samotnie
  • Pary w młodym wieku