Hotel Monterrey
Tekst: Trasa:

Transport z lotniska Girona:

Taxi

Postój taksówek znajduje się przy wyjściu z lotniska. Odległość wynosi 33 km, a koszt to 48 euro (na osobę) za podróż. Może być uzupełnienie bagażu, wakacji lub usług nocnych.

Autobus

Przystanek autobusowy znajduje się obok terminalu przylotów. Nie ma bezpośredniej linii z lotniska Girona do Platja de Aro. Aby dostać się do Platja d'Aro, należy wsiąść do autobusu z autobusu linii Barcelona Bus do stacji Girona, a następnie wsiąść do autobusu z firmy Moventis / Sarfa do Platja d'Aro. W Platja d'Aro autobus ma 2 przystanki, jeden jest na postoju taksówek, a drugi na dworcu autobusowym. Najlepszą opcją jest dworzec autobusowy. Od dworca autobusowego do hotelu Monterrey jest 1,5 km.

Samochodem

Opuszczając lotnisko, jedź drogą C-25 w kierunku Sant Feliu de Guíxols - Platja d'Aro. W Cassà de la Selva należy jechać drogą C-65 w kierunku Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro. Po przyjeździe do Santa Cristina d'Aro, jedź dalej drogą C-31 w kierunku Platja d'Aro. Wybierz zjazd 314 w kierunku GI-662 do centrum miasta. Wejdziesz przez Avenida Castell d'Aro. Na drugim rondzie zjedź pierwszym zjazdem Carrer Juli Garreta, aż dotrzesz do ronda, zrób pierwsze zjazd w Avinguda S'Agaró. Kontynuuj na Avenida S'Agaró i na pierwszym rondzie trzeci zjazd w Carrer San Sebastià, skręć w prawo w Calle Onze de Setembre. Kilka metrów skręcić w prawo w Pasaje Bolívar. Hotel znajduje się po lewej stronie.

Rodzaje pokoi

Double med hotel platja daro

Pokój Dwuosobowy Med

 Wifi    Klimatyzacja    Balkon/Taras   Bardziej

Wszystkie nasze pokoje dwuosobowe mają nowoczesny i funkcjonalny wystrój. Hotel Monterrey położony w miejscowości Playa de Aro oferuje swoim gościom pokoje wyposażone w klimatyzację i ogrzewani...

Zawiera:

  Wifi      Klimatyzacja      Balkon/Taras      W pełni wyposażona łazienka       TV satelitarna       Ogrzewanie      Suszarka do włosów      Zestaw powitalny       Telefon      Biurko      Telewizor z płaskim ekranem      Usługa budzenia   

Wszystkie nasze pokoje dwuosobowe mają nowoczesny i funkcjonalny wystrój. Hotel Monterrey położony w miejscowości Playa de Aro oferuje swoim gościom pokoje wyposażone w klimatyzację i ogrzewanie oraz telefon, telewizję satelitarną, suszarkę i lodówkę, a także łazienkę i obszerny balkon oraz opcjonalnie sejf.

Family room hotel platja daro

Pokój Rodzinny

 Wifi    Klimatyzacja    Balkon/Taras   Bardziej

Wszystkie nasze pokoje rodzinne mają nowoczesny i funkcjonalny wystrój. Hotel Monterrey położony w miejscowości Playa de Aro oferuje pokoje rodzinne z łóżkami piętrowymi mieszczące 4 oso...

Zawiera:

  Wifi      Klimatyzacja      Balkon/Taras      W pełni wyposażona łazienka       Biurko      Widok na basen      Bielizna      Ręczniki      Usługa budzenia      Telewizor z płaskim ekranem      Bidet      Prasowanie      Parkiet      Telefon      Zestaw powitalny       Suszarka do włosów      Sejf      Ogrzewanie      TV satelitarna       Widok na miasto   

Wszystkie nasze pokoje rodzinne mają nowoczesny i funkcjonalny wystrój. Hotel Monterrey położony w miejscowości Playa de Aro oferuje pokoje rodzinne z łóżkami piętrowymi mieszczące 4 osoby. Pokój jest wyposażony w klimatyzację i ogrzewanie oraz telefon, telewizję satelitarną, suszarkę i lodówkę, a także łazienkę i obszerny balkon oraz opcjonalnie sejf.

O Hotel Monterrey

Hotel Monterrey, położony w cichej dzielnicy mieszkalnej w Platja d'Aro, oferuje relaksującą atmosferę i przyjazną obsługę.

Restauracja w formie bufetu serwuje dania kuchni narodowej i kontynentalnej. Hotel Monterrey położony jest zaledwie 75 metrów od plaży Platja d'Aro, jednego z najbardziej popularnych miejsc na Costa Brava. Wszystkie pokoje posiadają prywatne balkony z widokiem zewnętrznym. Premium Free Wifi jest dostępny w całym hotelu.

W Platja d'Aro, położonym w samym sercu Costa Brava, znajdziecie wiele atrakcji i szeroką ofertę dla wypoczynku, a także okazję do uprawiania sportów, takich jak golf czy żeglarstwo. Będziecie mogli rozkoszować się relaksującymi dniami na plażach, takich jak Playa Grande, o gruboziarnistym piasku i głębokich wodach, lub zażywać kąpieli w licznych cichych i uroczych zatoczkach, do których dostaniecie się drogą Camino de Ronda. Tam odkryjecie niesamowite widoki jakie mają do zaoferowania te zakątki.

Número de Registro en turismo: HG-002107 (Hotel Monterrey ***)

 

Najczęściej zadawane pytania

Kliknij tutaj, aby uzyskać informacje i ceny

  • Parking
  • Basen odkryty
  • Restauracja
  • Obsługa pokoi
  • Recepcja 24h
  • Kawiarnia
  • Program atrakcji
  • Bar
  • Wi-Fi
  • Bagażowy
  • Ping Pong
  • Plac zabaw
  • Wycieczki organizowane (dodatkowo płatne)
  • Wynajem samochodów
  • Zwierzęta zabronione
  • Free wifi

• Dostęp dla osób niepełnosprawnych.

Hotel posiada 4 Premium pokoje przystosowane.

• Odkryty basen z barem, leżakami i parasolami
• Program animacyjny dostępny od lipca.
• Stół bilardowy
• Stół do ping-ponga
• Telewizja i czytelnia
• Kafejka internetowa

• Zwierzęta nie są dozwolone, z wyjątkiem psów przewodników.

• Potrzebujesz transportu? Kliknij tutaj, aby uzyskać informacje i ceny

• Internet bezprzewodowy bezpłatny w całym hotelu
• Publiczny telefon
• Usługi pocztowe
• Internet
• Faks
• Wycieczki
• Wynajem samochodów

Nasza restauracja w formie bufetu (Sezon 2015 odnowiony) oferuje szeroki wybór dań kuchni śródziemnomorskiej i kontynentalnej.

Nie oferujemy usługi piknikowej.

Wyżywienie i pełne wyżywienie nie obejmuje napojów.

 

 

• Klimatyzacja
• W pełni wyposażona łazienka
• Telewizja satelitarna / kablowa
• Telefon
• Balkon
• Opcjonalnie sejf

• Opcjonalna lodówka
• Meldowanie od: 13:00
• Wymeldowanie do: 11:00

• Łóżeczka dziecięce: zależnie od dostępności. GRATIS.

 

• Tuż obok hotelu, prywatny, zewnętrzny
• Cena: 14 € / dzień w zależności od dostępności w dniu przyjazdu 

• Tylko 75 metrów od plaży
• Znajduje się w cichej okolicy Platja d'Aro
• Restauracja w formie bufetu
• Odkryty basen
• Przechowalnia bagażu dostępna

• Restauracja z formie bufetu

• Wyżywienie i pełne wyżywienie nie obejmuje napojów, z wyjątkiem All Inclusive
• Godziny otwarcia restauracji: śniadanie od 8:00 do 10:00; lunch od 13:00 do 15:00; kolacja od 19:30 do 21:30.
• Salon-bar na 100 osób z widokiem na basen (od 8:00 do 24:00)

8.35/10
NAPISZ OPINIĘ

Opinie klientów

DANIEL Gil

DANIEL Gil

20/06/2022 09:05:08

Très bon qualité prix

7.81/10

Qualité prix ras il faudrait que le buffet de dessert soit plus varié et fait maison Seul point négatif le prix du parking 14€ par jour excessif par apport à des hôtels 4 étoiles ou nous avons payé entre 8 à 12 € maixi. Lhôtel en profite car impossible de trouver une place à lextérieur.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Monsieur Gil:Nous apprécions vos commentaires concernant votre récent séjour avec nous à l'hôtel Monterrey. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et nous sommes désolés que vous ayez eu des inconvénients avec le prix du parking.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur.Cordialement. 

CARLOTA BLANCO ESPINAR

CARLOTA BLANCO ESPINAR

20/04/2022 11:36:59

Bastante bien

8.13/10

Todo fue muy bueno, la limpieza, ubicación e instalaciones excelentes. Las dos camas individuales juntas resultan incómodas para dormir dos personas juntas puesto que se abren cada dos por tres y el precio por una noche es tal vez un poco excesivo pero supongo que fue por la poca antelación. Pero por lo demás perfecto!

Rebeca, Loyalty & Community Manager: Estimada Carlota: Le agradecemos que se haya tomado un momento en dejarnos una reseña sobre su reciente estancia con nosotros. Es un placer saber que disfrutaron de la estancia, las instalaciones del hotel y su ubicación. Lamentamos que las camas le resultaran incómodas y que el precio le pareciera elevado. Esperamos poder recibirle de vuelta en el futuro. Un saludo cordial

Enric Cabezuelo Pey

Enric Cabezuelo Pey

19/04/2022 11:29:36

EXPERIENCIA

10/10

Buen hotel y muy buena atención

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Enric: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. En especial que haya mencionado el buen trato por parte de nuestro personal. Esperamos tenerle de vuelta en el futuro. Saludos cordiales 

Juana Alcalde Mongelos

Juana Alcalde Mongelos

23/02/2022 19:05:08

Muy familiar y agradable

9.06/10

Es el tercer verano que nos hospedamos en este hotel. Y, como las veces anteriores, hemos estado muy agusto. Su ubicación es estupenda, en una zona tranquila y muy cerca de la playa y del paseo marítimo. La habitación amplia y con terraza. Las camas y literas muy cómodas. La atención del personal buenísima. La animación correcta. La piscina y la zona de hamacas, aunque algo pequeña, está muy bien. Los desayunos, comidas y cenas muy ricos.

Rebeca, Loyalty & Community Manager: Estimada Juana: Le agradecemos que se haya tomado un momento en dejarnos una reseña sobre su reciente estancia con nosotros. Nos complace escuchar que son clientes asiduos y que, una vez más, han disfrutado de sus vacaciones en nuestro hotel.  Esperamos recibirle de nuevo pronto. Un saludo cordial. 

JAUME HERRERO PEREZ

JAUME HERRERO PEREZ

14/09/2021 10:02:00

Por calidad precio, bien

6.88/10

Hola somos clientes de muchos años, mas de 20. Como cada año venimos mi esposa y yó a pasar una semana, lo hacemos en la segunda semana de septiembre, porqué hay menos gente y no hay que hacer colas para el comedor, tambien porqué desconectamos de niños, ya que todo el año tenemos a los nietos y una semana de descanso nos lo ganamos. El personal del hotel es muy atento. La limpieza muy bien. La seguridad contra el COVI19 muy acertada. Lo único que cada año encontramos de mas baja calidad, es la comida, no le damos la culpa al cocinero Fernando, ya que no tiene ninguna culpa. En calidad precio está bien, pero en la comida se podian esmerar un poco más. No por eso vamos a dejar de ir.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Jaume: Le agradecemos que se haya tomado un momento en dejarnos una reseña sobre su reciente estancia con nosotros. Nos complace escuchar que son clientes asiduos y que, una vez más, han disfrutado de sus vacaciones en nuestro hotel, del trato del personal, de las medidas anto covid y de la limpieza. Lamentamos que en esta ocasión la comida no cumpliera con sus expectativas. Lo tendremos en cuenta para mejorar el servicio.  Esperamos recibirle de nuevo pronto. Un saludo cordial. Rebeca, Loyalty & Community Manager

Manuela Martinez Andreu

Manuela Martinez Andreu

11/09/2021 13:33:02

Vacaciones

9.38/10

Muchas salsa en las comidas

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Manuela: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera inconvenientes con las salsas de la comida. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

Cathy Espinola

Cathy Espinola

09/09/2021 13:33:53

Accueil parfait

7.50/10

Très bon hôtel

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Madame Cathy: Merci pour vos commentaires sur votre récent séjour avec nous à l'Hôtel Monterrey. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et que notre établissement a répondu à vos attentes. Cordialement.

CEL MORENO

CEL MORENO

09/09/2021 01:03:20

Vacances perfectes

9.06/10

Lhotel es molt recomenable, el servei es molt amable i atent, la neteja molt bona , la recepcio han sigut molt agradables i molt simpatics,el menjar molt bo i variat i sens ha fet curta lestada de 8 dies.Hi tornarem!!!!

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Cel: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia, de un buen trato por parte del personal y de la comida, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Le esperamos de vuelta pronto. Saludos cordiales.

SANTIAGO OLIVELLA TRIAS

SANTIAGO OLIVELLA TRIAS

08/09/2021 09:51:18

tornarem

7.19/10

tot correcte lùnic comentari a fer es que un dia no teniem tovalloles al bany i el ser un hotel escola el servei del restaurant es veu que li falta professió. Per lo demés tot ok, després de vora 20 anys com client, nosaltres tornarem el proper any.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Santiago: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que, en general, disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera inconvenientes con las toallas y el sevicio del comedor.  Nos alegra saber que volverá a alojarse con nosotros. Saludos cordiales. 

Xavier Grau Altes

Xavier Grau Altes

07/09/2021 12:49:52

Bones vacances

8.44/10

Bon hotel a prop de la platja Habitacions ntes i molt confortables Bany preciós

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Xavier: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia, de la ubicación, las habitaciones y el baño, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Esperamos recibirle de vuelta pronto. Saludos cordiales.

Twoja ogólna ocena tego obiektu

  • Rodziny ze starszymi dziećmi
  • Rodziny z małymi dziećmi
  • Pary w starszym wieku
  • Grupy przyjaciół
  • Osoby podróżujące samotnie
  • Pary w młodym wieku