Hotel Piramide Salou
Tekst: Trasa:

Zjedź zjazdem 35 z autostrady AP-7 i jedź drogą C-14, aż do Salou.

Rodzaje pokoi

Double piramide hotel salou

Pokój Dwuosobowy Med

 Wifi    Klimatyzacja    Balkon/Taras   Bardziej

Przestronnych pokoi z widokiem na basen lub na miasto. Wszystkie pokoje wyposażone są w łazienkę, suszarkę do włosów, bezpośredni telefon, telewizję satelitarną, Free Wi-Fi, sejf, bezpłatny min...

Zawiera:

  Wifi      Klimatyzacja      Balkon/Taras      W pełni wyposażona łazienka       Lodówka      TV satelitarna       Ogrzewanie      Sejf      Suszarka do włosów      Zestaw powitalny       Telefon      Biurko      Usługa budzenia      Ręczniki      Bielizna   

Przestronnych pokoi z widokiem na basen lub na miasto. Wszystkie pokoje wyposażone są w łazienkę, suszarkę do włosów, bezpośredni telefon, telewizję satelitarną, Free Wi-Fi, sejf, bezpłatny mini lodówka, klimatyzację, centralne ogrzewanie i taras.

Double premium piramide hotel salou

Klub Serwis Pokój Dwuosobowy z Balkonem

 Wifi    Klimatyzacja    Balkon/Taras   Bardziej

pokojami z urokiem i charakterem, które wyróżniają ten hotel, wyposażonymi we wszelkie nowoczesne udogodnienia. Ten pokój , posiada: telewizję satelitarną, Free Wi-Fi, telefo...

Zawiera:

  Wifi      Klimatyzacja      Balkon/Taras      W pełni wyposażona łazienka       Telefon      Ręczniki      Usługa budzenia      Czajnik elektryczny      Biurko      Szlafrok      Zestaw powitalny       Lodówka      Suszarka do włosów      Sejf      Ogrzewanie      TV satelitarna       Bielizna   

pokojami z urokiem i charakterem, które wyróżniają ten hotel, wyposażonymi we wszelkie nowoczesne udogodnienia. Ten pokój , posiada: telewizję satelitarną, Free Wi-Fi, telefon, pełen zestaw toaletowy, suszarkę do włosów, szlafrok i kapcie, klimatyzację i centralne ogrzewanie.

 

W cenę tych pokoi wliczone są nasze usługi Klub, które obejmują: lodówka (mini bar) z drinki powitalne, kawa / herbata, butelka wina, ręcznik na basen (za osobę ze zwrotnym depozytem 20 € ), udogodnienia Club (codzienne uzupełnianie udogodnień), sejf, szlafrok i kapcie.

O Hotel Piramide Salou

STRONA OFICJALNA

Hotel Medplaya Piramide Salou, wybudowany w 2002 roku został włączony do grupy MedPlaya.com w kwietniu 2011 roku. Ten nowoczesny, w pełni klimatyzowany, 4 -gwiazdkowy obiekt, który swoją nazwę zawdziecza centralnej szklanej piramidzie, oferuje wspaniałe udogodnienia dla rodzin lub par w każdym wieku. Hotel oferuje 230 przestronnych, komfortowych pokoi, 90 miejsc parkingowych, 2 baseny (w tym basen dla). Premium Free Wifi jest dostępny w całym hotelu.

Plac zabaw, na którym dzieci moga bawić się z nowo poznanymi przyjaciółmi, taras idealny na relaksującego drinka lub koktajl i mnóstwo werand dla miłośników słońca...

W porze lunchu goście mogą zrelaksować się jedząć przekąski w naszym snack-barze. Oferujemy także międzynarodową gastronomię, pokazy gotowania i wieczory tematyczne w naszej restauracji w formie bufetu, a także codzienny wieczorny program rozrywkowy organizowany przez nasz zespół animatorów do dyspozycji dzieci i dorosłych *zgodnie z porą roku.

Hotel położony jest w centrum Salou, stolicy Costa Dorada (Złotego Wybrzeża), zaledwie kilka minut od plaży Levante i licznych zatoczek, 250m od centrum handlowego oraz jedynie 1,5 km od popularnego parku rozrywki Port Aventura.

Hotel Medplaya Piramide Salou, jest idealnym miejscem na letni wypoczynek oferującym doskonałą obsługę i bezkonkurencyjną relację jakości do ceny.

Mamy nadzieję gościć Was niebawem w naszym hotelu!

Número de Registro en turismo: HT-0766 (Hotel Piramide ****)

Najczęściej zadawane pytania

Normalny koszt naszego produktu All Inclusive Premium to 10 € za osobę za dzień, jeśli płatność jest dokonywana w hotelu.

All Inclusive Premium oznacza, że możesz korzystać z oferty napojów dostępnych w karcie baru. Nie jesteśmy w stanie wymienić, jakie marki są dostępne w poszczególnych hotelach, ale wiemy, że znajdziesz wśród nich napoje znanych na całym świecie producentów. All Inclusive Premium obejmuje także drinki, jak również piwo butelkowe, jeśli są zawarte w karcie baru.

All Inclusive Premium nie obejmuje natomiast posiłków i przekąsek, ponieważ są one już zawarte w dopłacie za All Inclusive.

  • Parking
  • Basen odkryty
  • Restauracja
  • Obsługa pokoi
  • Recepcja 24h
  • Kawiarnia
  • Program atrakcji
  • Bar
  • Salon
  • Bagażowy
  • Petanka
  • Ping Pong
  • Wycieczki organizowane (dodatkowo płatne)
  • Zwierzęta zabronione
  • All inclusive
  • Free wifi
  • Medkids ents high season

Hotel jest w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

• 2 odkryte baseny (dorosłych i dzieci)
• Dzienne i wieczorne programy rozrywkowe
• Zajęcia dla dzieci *zgodnie z porą roku
• Tenis stołowy
• Medkids dla dzieci od 4 do 12 lat, sezonie
• Program animacyjny Dostępny od lipca

Zwierzęta nie są dozwolone, z wyjątkiem psów przewodników.

Dostęp do Internetu
Wynajem samochodów
Biuro informacji turystycznej
Sprzedaż biletów do parku Port Aventura

Restauracja w formie bufetu serwuje śniadania i kolacje wraz z pokazami gotowania.
Snack bar przy basenie (otwarty od 10:00 do 22:00) Czas posiłków różni się w zależności od sezonu.

Nie oferujemy usługi piknikowej.

Café Bar.

Wyżywienie i pełne wyżywienie nie obejmuje napojów, z wyjątkiem All Inclusive.

 

Usługa budzenia
Telewizja satelitarna
Sejf
Telefon z wyjściem na miasto (dodatkowo płatny)
Klimatyzacja
Biurko
Suszarka do włosów

Minibar
Opcjonalny serwis Premium.

Bezpłatne łóżeczka dla dzieci (proszę podać przy dokonywaniu rezerwacji)

Kryty parking (90 miejsc)
Jeśli medplaya.com rezerwacji na 4 lub więcej nocy ,parking jest bezpłatny .

Winda widokowa
Sala telewizyjna
Sala zabaw z grami wideo
Salon rozrywki
Duże tarasy
Zameldowanie: od 14: 00h
Wymeldowanie: przed 11: 00h

Restauracja w formie bufetu czynna jest na śniadanie (08:00 do 10:30), lunch (13:00 do 15:00) i kolację (19:00 do 21:30). harmonogram może ulec zmianie

8.22/10
NAPISZ OPINIĘ

Opinie klientów

ANTONIO AGUILAR MARTINEZ DE ARTOLA

ANTONIO AGUILAR MARTINEZ DE ARTOLA

19/06/2022 15:33:04

Viaje en solitario

8.44/10

Vacaciones muy agradables en un hotel bien situado, correcto en servicios, limpieza y restauración y con muy buena atención al público por parte de todo e personal. Gracias

Loyalty & Community Manager MedPlaya : Estimado Antonio, Muchas gracias por su valoración y por sus comentarios. Estamos muy contentos que hemos podido cumplir con sus expectativas de viaje y esperamos volver a darle la bienvenida muy pronto. Gracias por elegir MedPlaya Pirámide. Atentamente, Loyalty and Community Manager MedPlaya 

DOLORS FAUS RIERA

DOLORS FAUS RIERA

09/06/2022 19:13:37

Muy buen trato a persona con movilidad reducida

8.13/10

1.- precio IMSERSO 2.- acceso piscina inadecuado para gente mayor 3.- entrada y salida del parking inadecuada por estrecha y difícil maniobra para los coches medianos y grandes

Loyalty & Community Manager MedPlaya : Estimada Dolors, Gracias por su tiempo en dejarnos su valoración. Nos alegramos que estuvieron contentos con el trato recibido y pasamos sus observaciones a nuestro equipo de mantenimiento para valorar. Los comentarios de nuestros clientes son muy importantes para nosotros y nos ayudan mejorar nuestros servicios. Atentamente, Loyalty and Community Manager MedPlaya

ADRIEN IMBERT

ADRIEN IMBERT

31/05/2022 11:20:38

Très bon séjour

8.75/10

Nous avons passer un très bon séjour. Proche de port aventura 18min a pied et proche de la mer et des bars ! Deux rue plus haut des places de parking gratuit. Idéal pour un séjour entre amis. Le public est plus constitué de personnes retraités. Au moins, pas gênant pour les bruits.

Loyalty & Community Manager MedPlaya : Bonjour Adrien, Nous sommes enchantés que vous ayez aimé votre séjour à Pirámide! Ce fut un plaisir de vous accueillir, et je suis ravi que vous ayez apprécié votre chambre, animación y le rapport qualité-prix, ainsi que l'accueil et l'attention qui vous a été réservée. Bien entendu, nous vous accueillerons à nouveau avec plaisir! Cordialement, Loyalty and Community Manager MedPlaya 

Reinaldo Jimenez

Reinaldo Jimenez

30/05/2022 20:16:51

Satisfecho con la estancia.

6.56/10

He visto buena voluntad, tanto por el personal, como por la empresa, y pienso que las deficiencias son debidas a la pandemia, lo que me sorprendió fue el cobro a la entrada, lo que me impidió utilizar los puntos Amigo Card.

Loyalty & Community Manager MedPlaya : Estimado Reinaldo,  Muchas gracias por sus palabras y también por dejarnos una opinión tan positiva. Nos complace saber que ha disfrutado de todos los servicios y facilidades del hotel y la amabilidad de nuestro equipo. Los puntos Amigo Card se pueden descontar a la hora de hacer el pago si la reserva cumple las condiciones requeridas. Seguramente su reserva no lo permitia. Esperamos poder recibirles de nuevo muy pronto. Gracias por elegir MedPlaya Pirámide. Reciba un cordial saludo, Loyalty and Community Manger MedPlaya

STEPHEN JOHN WILSON

STEPHEN JOHN WILSON

25/05/2022 14:09:52

Excellent until day of departure

8.75/10

This was our 4th visit to Hotel Piramide Salou, they had just opened for the season and had a few teething problems, but only to be expected. It was great to see a few of last year’s staff still there, however some of the new recruits have little or no English which makes it a little hard to communicate, but the one’s that do have were more than helpful to resolve any issues. The only VERY bad problem was on the last day we had booked and paid for late check out which is supposed to be 6pm, we had though advised we would be departing around 2.30pm. They wrote into there so called log that we had booked and paid for late check out. BUT still at 11am the cleaner wanted access to the room and we advised to her we had the late check out. BUT then at 2pm the man from reception knocked on our door telling us to leave NOW. A very nasty and rude person, we explained to him we had the paid for late check out etc. the funny thing is it was the person we had paid the late checkout money to the day before, so how stupid is he......... The hotel needs to provide much more training to there staff.

Loyalty & Community Manager MedPlaya : Dear Mr. Wilson,  We are glad to hear that you found Hotel Pirámide to be excellent value. It is good to know that you were pleased with the services and facilities the Hotel has to offer and that you found the staff to be friendly and helpful. We apologize for the incident you have had with the reception staff and we assure you that it was a misunderstanding and will not happen again. We do hope that if you do return to Salou again in the future, you will choose the Pirámide once again. Kind regards, Loyalty and Community Manager MedPlaya 

Laura Tabares paco

Laura Tabares paco

24/05/2022 11:37:07

Estancia

6.56/10

Estuvimos muy bien. Como fue un viaje improvisado nos gustó todo.

Loyalty & Community Manager MedPlaya : Estimada Laura,  Muchas gracias por sus comentarios, siempre es agradable saber que nuestros huéspedes disfrutan de los servicios del hotel y la amabilidad de nuestro equipo. Siempre podemos mejorar y esperamos seguir haciéndolo en la dirección correcta. Gracias por elegir el Hotel Pirámide de MedPlaya y esperamos volver a verle pronto. Saludos cordiales, Loyalty and Community Manager MedPlaya

MARTA MELCHOR ORBAÑANOS

MARTA MELCHOR ORBAÑANOS

20/09/2021 13:06:58

Repetiremos

8.13/10

Magnífica relación calidad-precio. Hemos estado muy a gusto y muy tranquilas durante nuestra estancia. Está cerca de todo pero sin el menor ruido exterior. La habitación espaciosa, la piscina con mucho espacio entre hamacas, turnos para el comedor... Genial!

Loyalty & Community Manager MedPlaya : Estimada Marta, Muchas gracias por sus comentarios y más aún por su confianza en nosotros. Nos complace leer que encontraron el servicio y oferta a su gusto. Esperamos poder recibirle de nuevo muy pronto en MedPlaya Hotel Pirámide. Saludos cordiales, Loyalty and Community Manager MedPlaya

Eva Porrera Martí

Eva Porrera Martí

08/09/2021 09:29:35

Estancia muy agradable

8.44/10

TODO MUY CORRECTO EXCEPTO LA CHICA RUBIA QUE ATIENDE EN LA BARRA DEL BAR.

Loyalty & Community Manager MedPlaya : Estimada Eva,  Muchas gracias por sus comentarios y más aún por su confianza en nosotros. Nos complace leer que encontraron el servicio y oferta a su gusto. Esperamos poder recibirle de nuevo muy pronto en MedPlaya Hotel Pirámide. Saludos cordiales, Loyalty and Community Manager MedPlaya 

MARIA PILAR VICENTE PEREZ

MARIA PILAR VICENTE PEREZ

04/09/2021 14:24:16

Hotel

7.19/10

Al hotel ya le va haciendo falta alguna reforma para ser un 4 estrellas

Loyalty & Community Manager MedPlaya : Estimada Maria Pilar,  Agradecemos su comentario y observaciones que nos ayudarán a mejorar y ofrecer un servicio excelente a todos nuestros clientes. Nos complace leer que aspectos tan importantes como la comodidad y atención del personal fueron de su agrado y esperamos que puedan volver muy pronto a elegirnos. Reciba un cordial saludo, Loyalty and Community Manager MedPlaya 

JEAN FRANCOIS GLEVAREC

JEAN FRANCOIS GLEVAREC

29/08/2021 12:57:51

choix repas light

8.13/10

manque de choix aux repas,manque du fromage,peu de choix en dessert aussi.PLus de soirée avec theme kebabfajitas

Loyalty & Community Manager MedPlaya : Bonjour Jean Francois,  Merci pour laisser votre commentaire sur l'hôtel MedPlaya Pirámide. Notre personnel fait des efforts pour donner le meilleur service à toute notre clientèle à tout moment. Merci encore de partager votre expérience avec nous et nous espérons que vous avez passé de bonnes vacances. Cordialement, Loyalty and Community Manager MedPlaya 

Twoja ogólna ocena tego obiektu

  • Rodziny ze starszymi dziećmi
  • Rodziny z małymi dziećmi
  • Pary w starszym wieku
  • Grupy przyjaciół
  • Osoby podróżujące samotnie
  • Pary w młodym wieku