Witaj w naszym serwisie. Informujemy, że sam fakt poruszania się po nim oznacza, że akceptujesz poniższe zasady i warunki korzystania z serwisu, które wraz z naszą polityką prywatności regulują relacje Med Playa z użytkownikami tego serwisu.
Terminy „Med Playa” i „my” odnoszą się do właściciela serwisu, tj. spółki MED PLAYA MANAGEMENT SL z siedzibą pod adresem:
MED PLAYA MANAGEMENT SL
Ps General Mendoza 1 6 17002 - (Girona) - Gerona
Hiszpania
NIP: B17076886
Rejestr handlowy: tom 1597, arkusz 58, karta A-21.313, wpis nr 1.
Termin „Ty” oznacza użytkownika lub gościa naszego serwisu.
Podczas korzystania z niniejszego serwisu obowiązują następujące warunki:
Treść niniejszego serwisu ma na celu jedynie dostarczenie ogólnych informacji. Zastrzegamy sobie możliwość modyfikowania treści serwisu bez konieczności uprzedniego powiadomienia o takim zamiarze.
Ani my, ani żadna strona trzecia nie gwarantujemy dokładności, precyzyjności, aktualności, kompletności i odpowiedniości informacji i materiałów zamieszczonych lub oferowanych w tym serwisie. W związku z tym przyjmujesz do wiadomości, że te informacje i materiały mogą zawierać nieścisłości i błędy oraz że wyraźnie wyłączamy w najszerszym dozwolonym przepisami prawa zakresie swoją odpowiedzialność za jakiekolwiek nieścisłości i błędy.
Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za wykorzystywanie przez Ciebie informacji lub materiałów dostępnych w tym serwisie – możesz z nich korzystać wyłącznie na własne ryzyko. Do Ciebie należy upewnienie się, że produkty, usługi i informacje dostępne za pomocą tego serwisu spełniają Twoje wymagania.
Niniejszy serwis zawiera materiały, które są naszą własnością lub na które posiadamy licencje. Do materiałów tych należą między innymi projekt, układ, wygląd i grafika niniejszego serwisu. Zabrania się ich powielania w sposób naruszający prawa autorskie, które stanowią element niniejszych zasad i warunków.
Wszystkie zamieszczone w niniejszym serwisie znaki handlowe, które nie są własnością operatora lub na które nie posiada on licencji, zostały użyte za zgodą ich właścicieli.
Nieuprawnione wykorzystanie zawartości niniejszego serwisu może być podstawą do roszczenia odszkodowawczego i/lub stanowić przestępstwo.
W niniejszym serwisie mogą się znajdować odnośniki do innych stron internetowych. Zostały one zamieszczone w celu dostarczenia dodatkowych informacji. Zamieszczenie odnośnika nie oznacza, że aprobujemy treść strony, do której on odsyła. Nie ponosimy odpowiedzialności za zawartość stron internetowych, do których możesz uzyskać dostęp za pomocą odnośników zamieszczonych w naszym serwisie.
Zamieszczanie odnośników do niniejszego serwisu na innych stronach internetowych lub w dokumentach wymaga uprzedniej pisemnej zgody Med Playa.
Do korzystania z niniejszego serwisu i rozstrzygania wszelkich związanych z nim sporów mają zastosowanie przepisy obowiązujące w Hiszpanii.
Wyłączenie odpowiedzialności
Informacje zawarte w tym serwisie są jedynie informacjami ogólnymi. Udostępnia je Med Playa i chociaż stara się, aby zawsze były aktualne i prawidłowe, nie gwarantuje, w sposób wyraźny ani dorozumiany, kompletności, dokładności, rzetelności, odpowiedniości i dostępności zawartości tekstowej i graficznej serwisu ani informacji, produktów i usług oferowanych w serwisie. Dlatego traktując je jako w pełni wiarygodne, czynisz to na własną odpowiedzialność.
W żadnym razie nie ponosimy odpowiedzialności za straty i szkody, w tym, bez ograniczeń, za straty i szkody pośrednie i niematerialne ani za wszelkiego rodzaju straty i szkody wynikające z utraty danych lub zysków związanych z korzystaniem z tego serwisu.
Poprzez ten serwis możesz się łączyć z innymi serwisami, nad którymi Med Playa nie posiada kontroli. Nie mamy żadnej kontroli nad charakterem, treścią i dostępnością tych serwisów. Zamieszczenie odnośników nie jest równoznaczne z rekomendowaniem ani aprobowaniem poglądów wyrażanych na stronach, do których one odsyłają.
Dokładamy starań, aby serwis był zawsze aktualny i aby zawsze działał sprawnie. Jednakże Med Playa nie ponosi odpowiedzialności za czasowy brak dostępu do serwisu z przyczyn technicznych, na które nie ma wpływu.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO AMIGO CARD SIECI MEDPLAYA
1. WPROWADZENIE
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki funkcjonowania programu lojalnościowego Amigo Card, którego organizatorem jest spółka MED PLAYA MANAGEMENT S.L., zwana dalej MedPlaya.
Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna w serwisie internetowym należącym do ww. spółki, pod adresem www.medplaya.com.
Potwierdzeniem uczestnictwa w programie lojalnościowym Amigo Card jest karta identyfikacyjna Amigo Card wydana posiadaczowi na jego nazwisko, lecz stanowiąca własność MedPlaya.
Akceptacja niniejszego Regulaminu oznacza, że posiadacz karty Amigo Card zna zawarte w nim zasady i warunki oraz że będzie ich przestrzegał przez cały okres uczestnictwa w programie Amigo Card.
Przywileje przysługujące w związku z uczestnictwem w programie lojalnościowym Amigo Card dotyczą wszystkich hoteli sieci MedPlaya, z wyjątkiem Resort Giverola & Bella Vista Beach Club. Nie ma możliwości wymiany punktów uzyskanych w Giverola/Bella Vista na zniżki, usługi lub prezenty. Każdy obiekt określa usługi objęte programem Amigo Card i mogą się one różnić w zależności od obiektu.
MedPlaya zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w treści niniejszego Regulaminu.
2. REJESTRACJA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
W programie lojalnościowym Amigo Card może uczestniczyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, natomiast nie mogą w nim uczestniczyć osoby prawne. Aby się zarejestrować w programie, należy wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować warunki programu.
Osoba zarejestrowana w programie otrzyma kartę Amigo Card. Nie jest dopuszczalne zarejestrowanie się prze tę samą osobę więcej niż raz. W przypadku dokonania więcej niż jednej rejestracji przez tę samą osobę MedPlaya zastrzega sobie prawo anulowania tychże rejestracji.
Do programu lojalnościowego Amigo Card można się zarejestrować poprzez któryś z następujących kanałów:
• Strona internetowa www.medplaya.com – poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego online dostępnego na tejże stronie oraz zaakceptowanie warunków programu.
Przy rejestracji za pośrednictwem tejże strony internetowej MedPlaya przyznaje automatycznie 20 punktów na powitanie w programie Amigo Card.
• W hotelach sieci MedPlaya poprzez wypełnienie formularza, dostęp za pomocą kodu QR.
Przystąpienie do programu lojalnościowego Amigo Card jest bezpłatne. Aby zarejestrować się w programie, konieczne jest posiadanie adresu poczty elektronicznej. Nie jest dopuszczalne dokonywanie więcej niż jednej rejestracji na ten sam adres poczty elektronicz- nej.
3. KARTA AMIGO CARD
Karta Amigo Card potwierdza uczestnictwo jej posiadacza w programie lojalnościowym Amigo Card. Na karcie figuruje pełne imię i nazwisko posiadacza oraz numer identyfikacyjny (ID MedPlaya).
Karta Amigo Card jest dostępna zarówno w formie wirtualnej (cyfrowej).
Na zakończenie procedury rejestracyjnej posiadacz otrzyma na adres poczty elektronicznej podany przy rejestracji e-mail powitalny z załącznikiem zawierającym wirtualną kartę Amigo Card.
Ponadto posiadacz karty Amigo Card ma dostęp do wirtualnej karty na swoim koncie Amigo, skąd może ją pobrać lub wydrukować.
Karta Amigo Card jest imienna i nie mogą z niej korzystać inne osoby.
4. KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
Posiadaczowi karty Amigo Card przysługują wszystkie korzyści uczestnictwa w programie lojalnościowym Amigo Card oferowane przez wszystkie hotele MedPlaya (z wyjątkiem hoteli Pola Giverola i Bella Vista).
Korzyści te są następujące:
a. Wymiana punktów na zniżkę za pobyt.
Dotyczy wyłącznie rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya i spełniających następujące warunki:
- Cena rezerwacji wynosi co najmniej 130 €.
- Wartość zniżki nie przekracza 50% wartości rezerwacji.
- Nie jest możliwa wymiana punktów na gotówkę.
Klient jest posiadaczem karty Amigo Card w momencie meldowania się w hotelu
b. Wymiana punktów na usługi/upominki gratis w dowolnym hotelu MedPlaya.
Sprawdź, jakie usługi/upominki oferuje Twój hotel, mogą one bowiem się różnić w zależności od obiektu.
c. Szybsze zameldowanie w hotelu po okazaniu wirtualnej karty Amigo Card w recepcji.
d. Promocje i zniżki przeznaczone wyłącznie dla klientów zarejestrowanych w programie Amigo Card.
4.1 PUNKTY
W przypadku wymiany na zniżkę za pobyt każdy punkt Amigo Card ma wartość 0,5 €, która obowiązuje wyłącznie przy wymianie punktów na zniżkę za pobyt w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya i na warunkach określonych w punkcie KORZYŚCI.
Nie jest możliwa wymiana punktów na zniżkę w przypadku rezerwacji w 100% bezzwrotnych dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya.
Nie istnieje możliwość przekazywania punktów Amigo Card innym uczestnikom programu ani wymiany punktów Amigo Card na pieniądze.
Punkty Amigo Card są ważne przez 2 lata od dnia ich uzyskania.
4.2 UZYSKIWANIE PUNKTÓW
Kartę Amigo Card, wirtualną, należy okazać przy meldowaniu się w hotelu w celu zarejestrowania na koncie Amigo Card punktów za pobyt. Rejestrowanie punktów odbywa się automatycznie podczas meldowania się i nie jest możliwe zarejestrowanie punktów z wyprzedzeniem, przed przybyciem do hotelu.
Posiadacz karty Amigo Card uzyskuje punkty w następujący sposób:
a) za każdy pobyt w hotelach MedPlaya
Ten sposób uzyskiwania punktów dotyczy wszystkich kanałów rezerwacji. Za każdy pobyt naliczana jest odpowiednia liczba punktów zgodnie z poniższym:
o od 1. do 5. pobytu: 20 punktów Amigo Card za pobyt
o od 6. do 10. pobytu: 35 punktów Amigo Card za pobyt
o od 11. do 15. pobytu: 50 punktów Amigo Card za pobyt
o powyżej 15. pobytu: 60 punktów Amigo Card za pobyt
Pobyty są liczone od dnia zarejestrowania się w programie lojalnościowym Amigo Card. Jeśli miały miejsce w różnych hotelach MedPlaya, również są sumowane.
Rezerwacja na termin bezpośrednio następujący po terminie poprzedniej rezerwacji nie jest liczona jako nowy pobyt, w związku z czym nie są przyznawane punkty za ten pobyt.
b) za każdą rezerwację dokonaną następującymi kanałami:
- www.medplaya.com
- Centrum Obsługi Klienta MedPlaya
- hotele MedPlaya
Przy meldowaniu się w hotelu automatycznie przyznawana jest liczba punktów odpowiadająca 8% łącznej kwoty rezerwacji, nie licząc dodatkowych usług.
Ten sposób uzyskiwania punktów nie dotyczy rezerwacji dokonanych kanałami dystrybucyjnymi innymi niż wymienione w niniejszym punkcie b).
Posiadacz karty Amigo Card otrzymuje punkty i za pobyt, i za rezerwację, jeśli spełnia powyższe warunki.
4.3. WARUNKI UZYSKIWANIA PUNKTÓW
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card dokonał kilku rezerwacji, uzyskuje punkty Amigo Card jedynie od kwoty za pokój, w którym jest zameldowany.
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card opłaca kilka rezerwacji, nie uzyskuje więcej punktów.
o W przypadku, gdy w tym samym pokoju jest zakwaterowanych więcej osób zarejestrowanych w programie lojalnościowym Amigo Card, punkty uzyskuje tylko jedna osoba.
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card zmieni rezerwację w trakcie pobytu, MedPlaya zastrzega sobie prawo do zmiany naliczenia punktów Amigo Card dokonanego przed zmianą rezerwacji.
o Posiadacz karty Amigo Card uzyskuje punkty także w przypadku, gdy rezerwację opłaciła inna osoba.
5. WYMIANA PUNKTÓW
Aby wymienić zgromadzone punkty na zniżki i/lub usługi/upominki w trakcie pobytu, należy okazać kartę Amigo Card, wirtualną, w recepcji lub menadżerowi odpowiedzialnemu za obsługę programu lojalnościowego Amigo Card.
a) WYMIANA PUNKTÓW NA USŁUGI/UPOMINKI
O wymianę punktów na usługi/upominki można się zwrócić w recepcji lub do “Loyalty-Fidelidad & Community Manager”, okazując kartę Amigo Card.
Recepcja lub Loyalty & Community Manager wystawi voucher na usługę/upominek i odejmie odpowiednią liczbę punktów z konta posiadacza karty Amigo Card. Aby zrealizować voucher, należy dostarczyć go do działu odpowiedzialnego za daną usługę/upominek.
Voucher wystawiony w trakcie pobytu traci ważność wraz z końcem pobytu.
W recepcji i u “Loyalty-Fidelidad & Community Manager” można się dowiedzieć, jakie usługi/upominki można uzyskać w zamian za punkty Amigo Card. Usługi/upominki mogą się bowiem różnić w zależności od hotelu.
Wymiana punktów na usługi dodatkowe w pokoju jest możliwa, wyłącznie jeśli posiadacz karty Amigo Card jest zakwaterowany w tym pokoju.
b) WYMIANA PUNKTÓW NA ZNIŻKI ZA POBYT
Posiadacz karty Amigo Card może wymienić punkty na zniżkę za pobyt. Może się o taką wymianę zwrócić w momencie meldowania się w hotelu.
Wymiana punktów na zniżkę za pobyt dotyczy wyłącznie rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya. Zniżka jest naliczana od kwoty ceny zakwaterowania i wyżywienia, bez usług dodatkowych.
Warunki zastosowania zniżki:
- Cena rezerwacji wynosi co najmniej 130 €.
- Wartość zniżki nie przekracza 50% wartości rezerwacji.
- Nie jest możliwa wymiana punktów na gotówkę.
- Klient jest posiadaczem karty Amigo Card w momencie meldowania się w hotelu.
Jeden punkt Amigo Card ma wartość 0,5 €, która obowiązuje wyłącznie przy wymianie punktów na zniżkę za pobyt.
Możliwość wymiany punktów na zniżkę za pobyt w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya nie dotyczy rezerwacji w 100% bezzwrotnych. Wymiana punktów na zniżkę za pobyt nie jest także możliwa w przypadku rezerwacji dokonywanych innymi kanałami.
W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card dokonał kilku rezerwacji, wymiana punktów na zniżkę za pobyt
jest możliwa tylko w zastosowaniu do pokoju, w którym posiadacz karty Amigo Card jest zakwaterowany.
Kwoty podatków i tym podobnych opłat nie są objęte wymianą.
6. KONTO AMIGO CARD NA MEDPLAYA.COM
Po zakończeniu procedury rejestracji do programu lojalnościowego Amigo Card uczestnik może się zalogować do swojego konta Amigo Card na stronie www.medplaya.com za pomocą swojego adresu e-mail lub numeru identyfikacyjnego MedPlaya (ID MedPlaya) i hasła.
Po zalogowaniu się na konto Amigo Card można:
- Pobierz/Wydrukuj swoją kartę Amigo Card
- sprawdzić dostępne saldo punktów Amigo Card oraz historię operacji naliczeń i odjęć punktów;
- sprawdzić i zaktualizować swoje dane osobowe;
- sprawdzić historię rezerwacji i sprawniej dokonywać kolejnych rezerwacji;
- zmienić ustawienia swojego konta Amigo Card.
Na stronie www.medplaya.com dostępna jest Pomoc – w ten sposób w dowolnym momencie możesz się z nami skontaktować poprzez formularz kontaktowy lub pisząc na nasz adres e-mail: contact@medplaya.com.
7. USTANIE UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
Uczestnik programu lojalnościowego Amigo Card może zostać wyrejestrowany z programu w następujących przypadkach:
- Uczestnik może w dowolnym momencie zwrócić się o jego wyrejestrowanie z programu, pisząc stosowną wiadomość na adres e-mail: contact@medplaya.com.
- Odwołanie przez uczestnika jego zgody na przetwarzanie danych osobowych powoduje automatyczne wyrejestrowanie z programu.
- MED PLAYA MANAGEMENT S.L. zastrzega sobie prawo do czasowego lub trwałego wyrejestrowania uczestnika z programu w następujących przypadkach:
1. niewłaściwe korzystanie z karty Amigo Card;
2. nieprzestrzeganie warunków zaakceptowanych podczas rejestrowania się w programie;
3. niestosowne zachowanie w hotelu;
4. ujawnienie nieprawidłowych danych podanych przy rejestrowaniu się w programie;
5. śmierć posiadacza karty Amigo Card;
6. brak operacji punktowych na koncie Amigo Card lub rezerwacji w ciągu 5 lat.
8. POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wypełnienie formularza zapisu do programu AMIGO CARD przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celach, w jakich został stworzony program lojalnościowy dla klientów grupy MED PLAYA: doskonalenia relacji handlowych z klientem i przygotowywania spersonalizowanych ofert.
Ponadto informujemy, że dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania programu Państwa dane osobowe będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Udostępnione nam dane osobowe będą przetwarzane w celu Państwa identyfikacji jako użytkowników programu lojalnościowego oraz zapewnienia Państwu dostępu do różnych funkcjonalności i usług dostępnych dla użytkowników zapisanych do programu.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych powoduje wykreślenie użytkownika z programu AMIGO CARD.
MED PLAYA szanuje prywatność swoich klientów oraz użytkowników swojego serwisu i mediów społecznościowych, a także chroni dane osobowe, które nam Państwo udostępniają, kontaktując się w jakikolwiek sposób z naszą siecią hotelową.
Dlatego, w myśl obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, MED PLAYA wdrożyła niezbędne środki techniczne i organizacyjne, aby zagwarantować bezpieczeństwo i integralność danych osobowych poprzez zapobieganie ich utracie, nieuprawnionemu dostępowi do nich oraz przetwarzaniu ich bez zgody osoby, której dotyczą.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), zamieszczamy informacje o szczegółach dotyczących zasad przetwarzania Państwa danych przez MED PLAYA.
¿Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
Pozyskane dane osobowe przetwarzamy w celu utrzymywania relacji z użytkownikami naszego serwisu internetowego w zakresie obsługi procedury rejestracyjnej, przesłanych formularzy kontaktowych i zamówionych usług.
W szczególności MED PLAYA przetwarza Państwa dane osobowe w następujących celach:
REZERWACJE ONLINE: Wypełnienie formularza rezerwacji online przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i zautomatyzowane przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu zarządzania dokonaną rezerwacją i świadczenia zamówionej usługi zakwaterowania. W przypadku, gdy użytkownik poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza udzielił wyraźnej zgody na przesyłanie drogą e-mailową informacji handlowych o ofercie, nowościach i promocjach przygotowywanych przez MED PLAYA, jego dane osobowe będą przetwarzane również w tym celu.
Ponadto informujemy, że dane osobowe użytkowników dokonujących rezerwacji i dane dotyczące rezerwacji będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom z grupy MED PLAYA uczestniczącym w obsłudze rezerwacji i świadczeniu zamówionej usługi.
AMIGO CARD: Wypełnienie formularza zapisu do programu AMIGO CARD przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celach, w jakich został stworzony program lojalnościowy dla klientów grupy MED PLAYA: doskonalenia relacji handlowych z klientem i przygotowywania spersonalizowanych ofert.
Ponadto informujemy, że dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania programu Państwa dane osobowe będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Udostępnione nam dane osobowe będą przetwarzane w celu Państwa identyfikacji jako użytkowników programu lojalnościowego oraz zapewnienia Państwu dostępu do różnych funkcjonalności i usług dostępnych dla użytkowników zapisanych do programu.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych powoduje wykreślenie użytkownika z programu AMIGO CARD.
FORMULARZE KONTAKTOWE: Wypełnienie formularza kontaktowego w celu uzyskania informacji lub wyrażenia opinii przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na pytania, sugestie, wnioski i skargi oraz doskonalenia jakości usług. Aby zagwarantować prawidłową, sprawną i skuteczną obsługę przesłanych nam wiadomości, Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
POŁĄCZENIA TELEFONICZNE Z NASZYM CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA: Kontaktując się z naszym Call center, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na pytania, sugestie, wnioski i skargi oraz doskonalenia jakości usług. Aby zagwarantować prawidłową, sprawną i skuteczną obsługę przesłanych nam wiadomości, Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
NEWSLETTER: Wypełnienie formularza zapisu na newsletter przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę, aby jego adres e-mail został dodany do listy adresowej w celu otrzymywania wiadomości i informacji handlowych od grupy MED PLAYA.
Jeżeli zatem użytkownik subskrybuje newsletter grupy MED PLAYA, będziemy mu przesyłać e-mailem bądź SMS-em lub przekazywać telefonicznie informacje o naszych usługach.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na otrzymywanie informacji handlowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
CURRICULUM VITAE: Wypełnienie formularza wysyłki currículum vitae przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych przeprowadzanych w hotelach i innych podmiotach należących do grupy MED PLAYA.
Jak pozyskaliśmy Państwa dane osobowe i na jakiej podstawie mamy prawo do ich przetwarzania?
Podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych stanowi uprzednia wyraźna zgoda osoby, której te dane dotyczą, oraz spełnienie obowiązków prawnych wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) i innych obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.
Przetwarzane przez nas dane osobowe zostały zatem pozyskane od osoby, której dotyczą, lub od jej przedstawiciela prawnego. Nie przetwarzamy szczególnych kategorii danych osobowych, takich jak na przykład dane ujawniające pochodzenie etniczne lub rasowe, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe czy przynależność do związków zawodowych oraz dane genetyczne czy dane dotyczące zdrowia.
Niepodanie wymaganych danych osobowych lub niezaakceptowanie niniejszych zasad ochrony danych osobowych skutkuje brakiem możliwości zarejestrowania się do serwisu, subskrybowania newslettera, zapisania się do programu Amigo Card oraz otrzymywania informacji o usługach.
W przypadku, gdy między stronami istnieje już stosunek umowny, obowiązki wynikające z przepisów administracyjnych, podatkowych, rachunkowych i prawa pracy będą realizowane na podstawie tego stosunku.
Jak długo będą przechowywane Państwa dane?
Dane osobowe osoby, której dotyczą, będą przechowywane przez czas trwania jej relacji z MED PLAYA, z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach prawnych i przez okres bezwzględnie niezbędny do wypełnienia ewentualnych zobowiązań wynikających z przetwarzania.
Kiedy Państwa dane osobowe przestaną być konieczne lub istotne do realizacji celów, dla których zostały zebrane, zostaną one usunięte po upływie 10 lat od ostatniego zamówienia usługi, o ile wcześniej nie zażądają Państwo ich usunięcia.
Dane osobowe przetwarzane w celach handlowych będą przechowywane do momentu, kiedy zażądają Państwo ich usunięcia. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
Nadesłane przez Państwa curriculum vitae zostaną usunięte po upływie 2 lat od ich otrzymania.
Jakim odbiorcom ujawniane są Państwa dane osobowe?
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem przedsiębiorstw należących do grupy MED PLAYA i dostawców świadczących usługi w imieniu MED PLAYA, co ma na celu udostępnić im informacje niezbędne do prawidłowego świadczenia zamówionej usługi. Państwa dane osobowe mogą również być przekazywane w celu wypełnienia obowiązku prawnego.
Informacje przekazane nam przez Państwa zarówno za pośrednictwem tego serwisu, jak i poprzez aplikację będą przechowywane na serwerach należących do spółki MED PLAYA MANAGEMENT SL.
Jakie są Państwa prawa?
Każdy ma prawo uzyskać informację, czy MED PLAYA przetwarza jego dane osobowe.
Osoba, której dane dotyczą, jest zatem uprawniona do uzyskania od MED PLAYA potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniona do uzyskania dostępu do nich. Ponadto ma prawo zażądać sprostowania swoich danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe, i ich uzupełnienia, jeśli są niekompletne, jak również wnieść o ich usunięcie, między innymi w przypadku, gdy nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.
W określonych okolicznościach osoba, której dotyczą dane, może domagać się ograniczenia ich przetwarzania, a także, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych. Wówczas zaprzestajemy przetwarzania tych danych, chyba że istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec interesów i praw osoby, której dane dotyczą, albo dane te są potrzebne do dochodzenia lub obrony roszczeń.
Prawa przysługujące osobie, której dotyczą dane znajdujące się w zbiorach danych grupy MED PLAYA, są zatem następujące:
DOSTĘP – możliwość sprawdzenia swoich danych osobowych.
SPROSTOWANIE – możliwość poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są nieprawidłowe.
USUNIĘCIE – możliwość usunięcia swoich danych osobowych.
PRZENOSZENIE – możliwość otrzymania w formacie elektronicznym wszystkich swoich danych osobowych dostarczonych grupie MED PLAYA jako niezbędnych do realizacji zawartej z nią umową.
SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA – możliwość sprzeciwienia się przetwarzaniu swoich danych osobowych.
OGRANICZENIE PRZETWARZANIA – możliwość ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w następujących przypadkach: a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość tych danych; b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale osoba, której dotyczą dane, sprzeciwia się usunięciu swoich danych osobowych; c) grupa MED PLAYA nie potrzebuje już danych osobowych do przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dotyczą, do dochodzenia lub obrony roszczeń; d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec ich przetwarzania.
Aby skorzystać z przedstawionych wyżej praw, należy wypełnić formularz wniosku i przesłać go, wraz z kopią swojego dowodu osobistego, pocztą elektroniczną (rgpd@medplaya.com) lub pocztą tradycyjną (Responsable Protección de Datos MED PLAYA, Paseo General Mendoza, nº1, Planta 6ª, 17002 Girona, Hiszpania).
W przypadku, gdy uznają Państwo, że zostało naruszone któreś z przysługujących Państwu praw służących ochronie danych osobowych albo że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), mają Państwo prawo wnieść skargę do Hiszpańskiej Agencji Ochrony Danych.
Zmiany polityki prywatności
Treść niniejszej polityki prywatności może zostać w dowolnym momencie zaktualizowana w celu dostosowania jej do zmian w ustawodawstwie lub orzecznictwie. O każdej takiej zmianie w ustawodawstwie lub orzecznictwie będziemy odpowiednio informować drogą e-mailową lub zamieszczając stosowną informację w naszym serwisie.
Treść niniejszej polityki prywatności jest dostępna w naszym serwisie, pod adresem www.medplaya.com
Zjedź zjazdem 65 z autostrady AP7 (Benidorm Levante). Jedź w dół Avda. de Europa, aż do Avda. Mediterráneo, następnie skręć w lewo i jedź do końca Avda. Mediterráneo. Przy pomniku skręć w lewo w Avda. L'Atmetlla de Mar i skręć w prawo w czwartą przecznicę.
Transport publiczny z lotniska
Taxi
Taksówka znajduje się na zewnątrz lotniska na -1 piętrze. Koszt wynosi € 75 i € 85 w każdą stronę. Nie może być opłata za bagaż, święta i usług nocnych.
Autobus
Przystanek autobusowy znajduje się firma ALSA przy wyjściu z lotniska na piętrze 0.
Koszt to około 10 € za osobę w jedną stronę, a podróż trwa około 45 minut. Autobus posiada dwa przystanki w Benidorm, jeden na dworcu autobusowym i jeden na Avenida de Europa. Najlepszym rozwiązaniem, gdy osiągną Benidorm jest wziąć taksówkę albo zatrzymuje się, aby zakończyć ostatni odcinek dotrzeć do hotelu. Koszt to około 5-10 € za przejazd. Nie może być opłata za bagaż, święta i usług nocnych
Jeśli wstępnie zarezerwowane prywatny transfer z przystanków na lotnisko można znaleźć na 2. piętrze.
Samochodem
Opuszczeniu lotniska, zjazd w kierunku Walencji. Po około 20 minutach droga dzieli i można wybierać między sobą autostradą lub krajowym. Autostrady kosztuje około 3-4 € i wyjście Benidorm Playa Levante zostanie złapany. Jeśli zdecydujesz się wziąć nr N332 w kierunku Walencji, drugi zjazd Benidorm.
Nasze pokoje dwuosobowe z dwoma osobnymi łóżkami zostały wyremontowane i zyskały nowe wyposażenie, dzięki czemu zapewniają jeszcze większy komfort. Pokoje są klimatyzowane. (*Klimatyzacja ...
Zawiera:
Wifi Klimatyzacja Balkon/Taras W pełni wyposażona łazienka Ręczniki Usługa budzenia Czajnik elektryczny Telewizor z płaskim ekranem Bidet Biurko Telefon Parkiet Lodówka Zestaw powitalny Suszarka do włosów Sejf Ogrzewanie TV satelitarna Bielizna
Nasze pokoje dwuosobowe z dwoma osobnymi łóżkami zostały wyremontowane i zyskały nowe wyposażenie, dzięki czemu zapewniają jeszcze większy komfort. Pokoje są klimatyzowane. (*Klimatyzacja według sezonu)
Lekka aranżacja, nowoczesne meble i dodatki, oświetlenie LED, a przede wszystkim wygodniejsze łóżka – to tylko niektóre z wprowadzonych udoskonaleń.
Pokoje są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dużym wyborem kanałów krajowych i zagranicznych, telefon, minilodówkę, czajnik elektryczny, biurko i opcjonalnie sejf. W łazience z kabiną prysznicową lub z wanną z prysznicem dostępna jest suszarka do włosów.
Nasze pokoje trzyosobowe z dwoma osobnymi łóżkami i sofą z funkcją spania zostały wyremontowane i zyskały nowe wyposażenie, dzięki czemu zapewniają jeszcze większy komfort. Pokoje są klimatyzow...
Zawiera:
Wifi Klimatyzacja Balkon/Taras W pełni wyposażona łazienka Ogrzewanie Sejf Suszarka do włosów TV satelitarna Zestaw powitalny Telefon Lodówka Sofa Parkiet Biurko Bidet Telewizor z płaskim ekranem Czajnik elektryczny Usługa budzenia Ręczniki Bielizna
Nasze pokoje trzyosobowe z dwoma osobnymi łóżkami i sofą z funkcją spania zostały wyremontowane i zyskały nowe wyposażenie, dzięki czemu zapewniają jeszcze większy komfort. Pokoje są klimatyzowane. (*Klimatyzacja według sezonu)
Lekka aranżacja, nowoczesne meble i dodatki, oświetlenie LED, a przede wszystkim wygodniejsze łóżka – to tylko niektóre z wprowadzonych udoskonaleń.
Pokoje są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dużym wyborem kanałów krajowych i zagranicznych, telefon, minilodówkę, czajnik elektryczny, biurko i opcjonalnie sejf. W łazience z kabiną prysznicową lub z wanną z prysznicem dostępna jest suszarka do włosów.
Nasze pokoje trzyosobowe z dwoma osobnymi łóżkami i sofą z funkcją spania zostały wyremontowane i zyskały nowe wyposażenie, dzięki czemu zapewniają jeszcze większy komfort. Pokoje są klimatyzow...
Zawiera:
Wifi Klimatyzacja Balkon/Taras W pełni wyposażona łazienka Ogrzewanie Sejf Suszarka do włosów TV satelitarna Zestaw powitalny Telefon Lodówka Sofa Parkiet Biurko Bidet Telewizor z płaskim ekranem Czajnik elektryczny Usługa budzenia Ręczniki Bielizna
Nasze pokoje trzyosobowe z dwoma osobnymi łóżkami i sofą z funkcją spania zostały wyremontowane i zyskały nowe wyposażenie, dzięki czemu zapewniają jeszcze większy komfort. Pokoje są klimatyzowane.(*Klimatyzacja według sezonu)
Lekka aranżacja, nowoczesne meble i dodatki, oświetlenie LED, a przede wszystkim wygodniejsze łóżka – to tylko niektóre z wprowadzonych udoskonaleń.
Pokoje są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dużym wyborem kanałów krajowych i zagranicznych, telefon, minilodówkę, czajnik elektryczny, biurko i opcjonalnie sejf. W łazience z kabiną prysznicową lub z wanną z prysznicem dostępna jest suszarka do włosów.
Nasz nowy apartament junior suite został całkowicie wyremontowany i zyskał nowe wyposażenie, dzięki czemu zapewnia jeszcze większy komfort.
Składa się z dwóch pokoi/stref: sypialni z dwoma ł&o...
Zawiera:
Wifi Klimatyzacja Balkon/Taras W pełni wyposażona łazienka Bielizna Ręczniki Czajnik elektryczny Telewizor z płaskim ekranem Biurko Sofa Telefon Lodówka Zestaw powitalny Suszarka do włosów Sejf Ogrzewanie TV satelitarna Widok
Nasz nowy apartament junior suite został całkowicie wyremontowany i zyskał nowe wyposażenie, dzięki czemu zapewnia jeszcze większy komfort.
Składa się z dwóch pokoi/stref: sypialni z dwoma łóżkami jednoosobowymi i półkotapczanem oraz salonu z rozkładaną dwuosobową sofą, który w dzień jest miejscem relaksu, a w nocy staje się dodatkową sypialnią.
Lekka aranżacja, nowoczesne meble i dodatki, oświetlenie LED, a przede wszystkim wygodniejsze łóżka – to tylko niektóre z ulepszeń.
Apartament jest wyposażony w dwa 43-calowe telewizory z dużym wyborem kanałów krajowych i zagranicznych, telefon, dwie minilodówki, czajnik elektryczny, biurko i opcjonalnie sejf. Znajdują się w nim dwie łazienki, jedna z kabiną prysznicową, druga z wanną, obie wyposażone w suszarkę do włosów oraz żel do mycia i szampon marki Dove. (*Klimatyzacja według sezonu)
Do apartamentu przynależą dwa tarasy, z których roztaczają się przepiękne widoki.
Powierzchnia apartamentu wynosi 40 m2, jest to więc bez wątpienia najlepsza opcja dla rodziny.
Hotele należące do sieci MedPlaya oferują swoim Gościom rezerwującym pobyt w Benidormie na co najmniej 6 nocy <strong>usługę bezpłatnego transferu</strong>.
Aby skorzystać z bezpłatnego transferu, usługę tę należy zamówić za pośrednictwem naszej strony internetowej, www.medplaya.com, najpóźniej 24 godzin przed dniem przyjazdu, przy czym pobyt w hotelu nie może być krótszy niż 6 nocy.
Po dokonaniu rezerwacji hotelu możesz dodać całkowicie bezpłatną usługę transferu Economy Connect.
Usługi nie można zamówić bezpośrednio w hotelu - dostępne tylko podczas podróży w obie strony.
Usługa bezpłatnego transferu jest obecnie dostępna tylko w przypadku naszych hoteli zlokalizowanych w Benidormie.
W przypadku rezerwacji pobytu na mniej niż 6 nocy również można zamówić usługę transferu, jednakże wówczas jest ona płatna – cena zostanie wyświetlona po zakończeniu wyszukiwania i dokonaniu płatności online.
Możesz wyszukać opcje i ceny transferów, korzystając z tych linków:
W celu uzyskania dalszych informacji możesz skontaktować się z nami poprzez e-mail: 'callcentre@medplaya.com lub poprzez telefoniczne biuro obsługi klienta: 0843 508 5479 (Wielka Brytania), +34 951 989 315 (Hiszpania), a my z przyjemnością Ci pomożemy.
O Hotel Regente
OFICJALNA STRONA
Hotel Regente jest usytuowany zaledwie kilka minut od plaży Levante i dzielnicy Rincón de Loix. Obiekt cieszy się dużą popularnością wśród gości, którzy chętnie spędzają w nim wakacje.
Zimą na przełomie 2019 i 2020 roku hotel Regente przeszedł gruntowny remont oraz całkowitą zmianę aranżacji i wystroju, dzięki czemu obecnie oferuje jeszcze większy komfort i bardziej nowoczesny klimat.
Wszystkie pokoje są klimatyzowane i urządzone w stylu nowoczesnym. Są to pokoje dwuosobowe z pojedynczymi łóżkami. Dla trzeciej osoby oferujemy dostawkę (dodatkowe łóżko).
Wszystkie pokoje są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i minilodówkę, a opcjonalnie można zamówić sejf. Każdy pokój jest z balkonem i łazienką z kabiną prysznicową lub z wanną z prysznicem. W łazience dostępna jest suszarka do włosów.
Restauracja, bar i recepcja również zostały całkowicie odnowione i w 2020 zyskały śródziemnomorski, świeży i nowoczesny klimat. Restauracja serwuje bogaty wybór dań kuchni śródziemnomorskiej i kontynentalnej w formie bufetu, a także kolacje tematyczne.
Przy obiekcie znajdują się dwa odkryte baseny. Przez cały rok na gości hotelu Regente czekają dzienne i wieczorne programy rozrywkowe.
Moc rozrywek, plaża i słońce – zapraszamy na wakacje w hotelu Regente!
Número de Registro en turismo: HA-798 (Hotel Regente)
Hotele należące do sieci MedPlaya oferują swoim Gościom rezerwującym pobyt w Benidormie na co najmniej 6 nocy usługę bezpłatnego transferu z lotniska lub dworca kolejowego w Alicante.Check this out! more
Regente Hotel położony jest w centrum Benidorm, zaledwie kilka minut drogi od plaży Levante. Nasz zespół animatorów organizuje różne zajęcia sportowe: petanque, strzelnica, strzelnica łucznicza, bilard, rzutki, ping-pong. Dysponujemy także salą gier i czytelnią. W letnim programie rozrywkowym oferujemy zajęcia dla dorosłych i dla dzieci. Wieczorami można posłuchać muzyki na żywo, obejrzeć występy akrobatów i iluzjonistów, a także spróbować swoich sił w karaoke i grach.
• Klimatyzacja i ogrzewanie w zależności od pogody • W pełni wyposażona łazienka • Balkon • Telewizja satelitarna / kablowa • Meldowanie od: 14:00 • Wymeldowanie do: 12:00
• Extra Pillows (On request) • Wake Up Service
• Łóżeczka dziecięce: zależnie od dostępności. GRATIS.
• Lokalizacja kilka minut od plaży Levante • Niedawno odnowiony • Dwa odkryte baseny (lato) O godziny dostępności zewnętrznego basenu w miesiącach zimowych należy pytać w recepcji. Prosimy mieć ma uwadze, że mogą one ulec zmianom. • Restauracja w formie bufetu • Uroczysta kolacja raz w tygodniu • Cold meals available for late arrrivals (On request) • Strefa dla dzieci
• Klimatyzowana restauracja dla 400 osób z tarasem oraz widokiem na basen • Posiłki w formie bufetu • Uroczysta kolacja raz w tygodniu • Wymogi dotyczące ubioru: W porze kolacji nie wolno wchodzić do restauracji w stroju kąpielowym ani w stroju sportowym. W przypadku panów obowiązują długie spodnie. • Główny bar dla maksymalnie 130 osób
Oferty
10% Benidorm Special Offer - Hotel Regente
Zarezerwuj i skorzystaj z okazji! 10% zniżki w hotelu Regente
Skorzystaj z tej znakomitej oferty i zarezerwuj już teraz swoje przyszłe wakacje póki jeszcze są wolne miejsca!
Daty mogą być ograniczone w zależności od dostępności
Been to the Regente 3 times now and I honestly cant fault it. From checking in to leaving all the staff are amazing. Juan Miguel on reception is so friendly and helpful, nothing is too much trouble. Always remembers your name and gives us best places to visit and how to get there. The rooms are cleaned daily and are spotless. Looking forward to our next visit in October. Thank you for another lovely holiday stay at your hotel.
Regards Michelle n Paul
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Michelle and Paul,
Thank you for taking the time to add your review with regards to your third stay with us at the Hotel Regente.
We are delighted to learn that you had a great time here with us and that you found our staff to be very friendly.
We look forward to welcoming you back to the Hotel Regente in October.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
RONALD SMITH
13/03/2023 14:32:40
March 2023
8.75/10
Great reception staff, who sorted a discount for us, as we hold an amigo card. Room clean, & light on 9th floor as requested.
Breakfast excellent.
Staff were very friendly, would stay here again. Thank you
Suzanne & Ron from Robertsbridge UK
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Suzanne & Ron,
Thank you for submitting your review with regards to your stay at the Hotel Regente.
We are always very happy to receive positive comments about our hotel and we are pleased to learn that you had a brilliant stay here with us.
It will be a pleasure to welcome you back on future occasions.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
Guillermo Chiriboga Alban
10/03/2023 11:28:11
Estancia.
8.75/10
Agradable
MedPlaya Hoteles Benidorm:Estimado Guillermo,
Gracias por tomarse el tiempo a dejarnos una reseña sobre su estancia en el hotel Regente.
Apreciamos su valoración y nos place saber que disfrutaron de unas agradables vacaciones en Benidorm.
Esperamos volver a verle de nuevo en el hotel Regente en un futuro próximo.
Un cordial saludo,
Alice Mc Manus
26/02/2023 12:06:14
Regente Hotel
10/10
Lovely hotel and staff very friendly enjoyed our stay
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Alice,
Thank you for taking the time to share your comments with regards to your stay at the Hotel Regente.
It is always an honour to receive a top score from our guests and we are very happy you had a pleasant time here with us.
We hope to see you soon again at the Hotel Regente and in our MedPlaya Hotels.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
MALCOLM WADE
14/02/2023 04:52:41
Break
9.38/10
Brilliant
Stay away from Amigos scooter hire
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Malcolm,
Many thanks for sharing your impressions with regards to your holiday at the Hotel Regente.
We are delighted to learn that you had a brilliant time here with us and that you were pleased with your choice of hotel.
It will be a pleasure to welcome you back on future occasions.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
Patricia Barrett
12/02/2023 13:16:34
No faults
9.38/10
Have stayed on numerous occassions different times.Great location. Great for adults and the staff are all great. Juan on reception so helpful. Thanks medplaya for another great stay.
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Patricia,
Thank you for taking the time to share with us your experience from your stay at the Hotel Regente.
We are delighted that you are pleased with all that we have to offer and that you would recommend the hotel. Your comments are very much appreciated.
We look forward to welcoming you back in a near future.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
MAXINE CORBETT
09/02/2023 11:04:42
Lovely hotel
10/10
Stayed here a few times now cannot fault anything will continue to come here
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Maxine,
Thank you for submitting your review with regards to your recent stay at the Hotel Regente.
We are delighted to learn that you had a pleasant time here with us and that our hotel once again met with all of your expectations.
We look forward to welcoming you back to the Hotel Regente on future occasions.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
sharon hall
31/01/2023 11:09:27
great hotel but food not hot
8.75/10
Great hotel only one thing could be improved , good choice of food but most was lukewarm . staff are great hotel clean just need food to be hot
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Sharon,
Many thanks for sharing your impressions with regards to your holiday at the Hotel Regente.
We are pleased that you had an overall good holiday and that you were particularly happy with the cleaning service and the attention received from our staff.
The food and service in the restaurant is usually rated highly by our guests and our hotel meets with very high health and hygiene protocols, this includes the temperature of the food on the buffet. If any of our guests would like their food to be even hotter than normal serving temperature, we have a microwave available in the restaurant.
We hope to see you soon again at the Hotel Regente and in our MedPlaya Hotels.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
JOSE MANUEL MARTI SASTRE
24/01/2023 16:15:28
Todo bien, excepto animación nocturna en el Bar.
9.06/10
Es increíble que la animación nocturna en el Bar, sea exclusivamente en inglés, nada en español, se siente uno extraño en nuestro país. Actuación algo cutre en las dos noches que estuvimos alli el jueves y sábado.
MedPlaya Hoteles Benidorm:Estimado Jose Manuel,
Muchas gracias por escoger a hotel Regente para su estancia en Benidorm y por dedicar unos minutos en compartir su experiencia con nosotros.
Nos complace saber que haya disfrutado de sus vacaciones y que por general estaba contento con su elección de hotel. Lamentamos que la animación no ha sido plenamente satisfactoria y en nuestro afán de mejora trasladaremos su reseña al departamento correspondiente.
Esperemos darle la bienvenida de nuevo al Regente para futuras vacaciones en Benidorm.
Un cordial saludo,
MedPlaya Hoteles Benidorm
Sandra Scales
20/01/2023 17:44:31
Wonderful stay
10/10
From the start to finish our room was cleaned every day & extremely well,the staff were amazingly helpful and food plenty of variety and and wonderful desserts.Definitely will rebook x
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Sandra,
Thank you for taking the time to leave us a review with regards to your stay at the Hotel Regente.
It is always an honour to receive a top score from our guests and we are very happy you had a pleasant time here with us.
It will be a pleasure to welcome you back on future occasions.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
We use cookies and similar technologies to understand how you use our site, optimize its functionality, to create more valuable experiences for you, to keep our site secure and functional, and deliver content tailored to your interests.
By clicking on the "I agree" button below, you consent to our use of cookies and similar technologies.
For more information see our Global Privacy Statement. You can also change your preferences regarding cookies and similar technologies at any time by visiting Tracking Preferences.
Cookies and Related Technologies on This Site
Please choose whether this site may use cookies or related technologies such as web beacons, pixel tags, and Flash objects (“Cookies”) as described below. You can learn more about how this site uses cookies and related technologies by reading our privacy policy linked below.
Required Cookies
These cookies are necessary to enable the basic features of this site to function, such as providing secure log-in or remembering how far you are through an order.
The parties using cookies on this site are listed below. Where possible, you may choose whether to allow certain cookies on this site.
Company
Domain
Laravel
https://www.laravel.com
Mirai
https://reservation.mirai.com
Functional Cookies
YESNO
These cookies allow us to analyze your use of the site to evaluate and improve our performance. They may also be used to provide a better customer experience on this site. For example, providing us information about how our site is used.
Another great stay at Hotel Regente