Witaj w naszym serwisie. Informujemy, że sam fakt poruszania się po nim oznacza, że akceptujesz poniższe zasady i warunki korzystania z serwisu, które wraz z naszą polityką prywatności regulują relacje Med Playa z użytkownikami tego serwisu.
Terminy „Med Playa” i „my” odnoszą się do właściciela serwisu, tj. spółki MED PLAYA MANAGEMENT SL z siedzibą pod adresem:
MED PLAYA MANAGEMENT SL
Ps General Mendoza 1 6 17002 - (Girona) - Gerona
Hiszpania
NIP: B17076886
Rejestr handlowy: tom 1597, arkusz 58, karta A-21.313, wpis nr 1.
Termin „Ty” oznacza użytkownika lub gościa naszego serwisu.
Podczas korzystania z niniejszego serwisu obowiązują następujące warunki:
Treść niniejszego serwisu ma na celu jedynie dostarczenie ogólnych informacji. Zastrzegamy sobie możliwość modyfikowania treści serwisu bez konieczności uprzedniego powiadomienia o takim zamiarze.
Ani my, ani żadna strona trzecia nie gwarantujemy dokładności, precyzyjności, aktualności, kompletności i odpowiedniości informacji i materiałów zamieszczonych lub oferowanych w tym serwisie. W związku z tym przyjmujesz do wiadomości, że te informacje i materiały mogą zawierać nieścisłości i błędy oraz że wyraźnie wyłączamy w najszerszym dozwolonym przepisami prawa zakresie swoją odpowiedzialność za jakiekolwiek nieścisłości i błędy.
Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za wykorzystywanie przez Ciebie informacji lub materiałów dostępnych w tym serwisie – możesz z nich korzystać wyłącznie na własne ryzyko. Do Ciebie należy upewnienie się, że produkty, usługi i informacje dostępne za pomocą tego serwisu spełniają Twoje wymagania.
Niniejszy serwis zawiera materiały, które są naszą własnością lub na które posiadamy licencje. Do materiałów tych należą między innymi projekt, układ, wygląd i grafika niniejszego serwisu. Zabrania się ich powielania w sposób naruszający prawa autorskie, które stanowią element niniejszych zasad i warunków.
Wszystkie zamieszczone w niniejszym serwisie znaki handlowe, które nie są własnością operatora lub na które nie posiada on licencji, zostały użyte za zgodą ich właścicieli.
Nieuprawnione wykorzystanie zawartości niniejszego serwisu może być podstawą do roszczenia odszkodowawczego i/lub stanowić przestępstwo.
W niniejszym serwisie mogą się znajdować odnośniki do innych stron internetowych. Zostały one zamieszczone w celu dostarczenia dodatkowych informacji. Zamieszczenie odnośnika nie oznacza, że aprobujemy treść strony, do której on odsyła. Nie ponosimy odpowiedzialności za zawartość stron internetowych, do których możesz uzyskać dostęp za pomocą odnośników zamieszczonych w naszym serwisie.
Zamieszczanie odnośników do niniejszego serwisu na innych stronach internetowych lub w dokumentach wymaga uprzedniej pisemnej zgody Med Playa.
Do korzystania z niniejszego serwisu i rozstrzygania wszelkich związanych z nim sporów mają zastosowanie przepisy obowiązujące w Hiszpanii.
Wyłączenie odpowiedzialności
Informacje zawarte w tym serwisie są jedynie informacjami ogólnymi. Udostępnia je Med Playa i chociaż stara się, aby zawsze były aktualne i prawidłowe, nie gwarantuje, w sposób wyraźny ani dorozumiany, kompletności, dokładności, rzetelności, odpowiedniości i dostępności zawartości tekstowej i graficznej serwisu ani informacji, produktów i usług oferowanych w serwisie. Dlatego traktując je jako w pełni wiarygodne, czynisz to na własną odpowiedzialność.
W żadnym razie nie ponosimy odpowiedzialności za straty i szkody, w tym, bez ograniczeń, za straty i szkody pośrednie i niematerialne ani za wszelkiego rodzaju straty i szkody wynikające z utraty danych lub zysków związanych z korzystaniem z tego serwisu.
Poprzez ten serwis możesz się łączyć z innymi serwisami, nad którymi Med Playa nie posiada kontroli. Nie mamy żadnej kontroli nad charakterem, treścią i dostępnością tych serwisów. Zamieszczenie odnośników nie jest równoznaczne z rekomendowaniem ani aprobowaniem poglądów wyrażanych na stronach, do których one odsyłają.
Dokładamy starań, aby serwis był zawsze aktualny i aby zawsze działał sprawnie. Jednakże Med Playa nie ponosi odpowiedzialności za czasowy brak dostępu do serwisu z przyczyn technicznych, na które nie ma wpływu.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO AMIGO CARD SIECI MEDPLAYA
1. WPROWADZENIE
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki funkcjonowania programu lojalnościowego Amigo Card, którego organizatorem jest spółka MED PLAYA MANAGEMENT S.L., zwana dalej MedPlaya.
Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna w serwisie internetowym należącym do ww. spółki, pod adresem www.medplaya.com.
Potwierdzeniem uczestnictwa w programie lojalnościowym Amigo Card jest karta identyfikacyjna Amigo Card wydana posiadaczowi na jego nazwisko, lecz stanowiąca własność MedPlaya.
Akceptacja niniejszego Regulaminu oznacza, że posiadacz karty Amigo Card zna zawarte w nim zasady i warunki oraz że będzie ich przestrzegał przez cały okres uczestnictwa w programie Amigo Card.
Przywileje przysługujące w związku z uczestnictwem w programie lojalnościowym Amigo Card dotyczą wszystkich hoteli sieci MedPlaya, z wyjątkiem Resort Giverola & Bella Vista Beach Club. Nie ma możliwości wymiany punktów uzyskanych w Giverola/Bella Vista na zniżki, usługi lub prezenty. Każdy obiekt określa usługi objęte programem Amigo Card i mogą się one różnić w zależności od obiektu.
MedPlaya zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w treści niniejszego Regulaminu.
2. REJESTRACJA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
W programie lojalnościowym Amigo Card może uczestniczyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, natomiast nie mogą w nim uczestniczyć osoby prawne. Aby się zarejestrować w programie, należy wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować warunki programu.
Osoba zarejestrowana w programie otrzyma kartę Amigo Card. Nie jest dopuszczalne zarejestrowanie się prze tę samą osobę więcej niż raz. W przypadku dokonania więcej niż jednej rejestracji przez tę samą osobę MedPlaya zastrzega sobie prawo anulowania tychże rejestracji.
Do programu lojalnościowego Amigo Card można się zarejestrować poprzez któryś z następujących kanałów:
• Strona internetowa www.medplaya.com – poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego online dostępnego na tejże stronie oraz zaakceptowanie warunków programu.
Przy rejestracji za pośrednictwem tejże strony internetowej MedPlaya przyznaje automatycznie 20 punktów na powitanie w programie Amigo Card.
• W hotelach sieci MedPlaya poprzez wypełnienie formularza, dostęp za pomocą kodu QR.
Przystąpienie do programu lojalnościowego Amigo Card jest bezpłatne. Aby zarejestrować się w programie, konieczne jest posiadanie adresu poczty elektronicznej. Nie jest dopuszczalne dokonywanie więcej niż jednej rejestracji na ten sam adres poczty elektronicz- nej.
3. KARTA AMIGO CARD
Karta Amigo Card potwierdza uczestnictwo jej posiadacza w programie lojalnościowym Amigo Card. Na karcie figuruje pełne imię i nazwisko posiadacza oraz numer identyfikacyjny (ID MedPlaya).
Karta Amigo Card jest dostępna zarówno w formie wirtualnej (cyfrowej).
Na zakończenie procedury rejestracyjnej posiadacz otrzyma na adres poczty elektronicznej podany przy rejestracji e-mail powitalny z załącznikiem zawierającym wirtualną kartę Amigo Card.
Ponadto posiadacz karty Amigo Card ma dostęp do wirtualnej karty na swoim koncie Amigo, skąd może ją pobrać lub wydrukować.
Karta Amigo Card jest imienna i nie mogą z niej korzystać inne osoby.
4. KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
Posiadaczowi karty Amigo Card przysługują wszystkie korzyści uczestnictwa w programie lojalnościowym Amigo Card oferowane przez wszystkie hotele MedPlaya (z wyjątkiem hoteli Pola Giverola i Bella Vista).
Korzyści te są następujące:
a. Wymiana punktów na zniżkę za pobyt.
Dotyczy wyłącznie rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya i spełniających następujące warunki:
- Cena rezerwacji wynosi co najmniej 130 €.
- Wartość zniżki nie przekracza 50% wartości rezerwacji.
- Nie jest możliwa wymiana punktów na gotówkę.
Klient jest posiadaczem karty Amigo Card w momencie meldowania się w hotelu
b. Wymiana punktów na usługi/upominki gratis w dowolnym hotelu MedPlaya.
Sprawdź, jakie usługi/upominki oferuje Twój hotel, mogą one bowiem się różnić w zależności od obiektu.
c. Szybsze zameldowanie w hotelu po okazaniu wirtualnej karty Amigo Card w recepcji.
d. Promocje i zniżki przeznaczone wyłącznie dla klientów zarejestrowanych w programie Amigo Card.
4.1 PUNKTY
W przypadku wymiany na zniżkę za pobyt każdy punkt Amigo Card ma wartość 0,5 €, która obowiązuje wyłącznie przy wymianie punktów na zniżkę za pobyt w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya i na warunkach określonych w punkcie KORZYŚCI.
Nie jest możliwa wymiana punktów na zniżkę w przypadku rezerwacji w 100% bezzwrotnych dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya.
Nie istnieje możliwość przekazywania punktów Amigo Card innym uczestnikom programu ani wymiany punktów Amigo Card na pieniądze.
Punkty Amigo Card są ważne przez 2 lata od dnia ich uzyskania.
4.2 UZYSKIWANIE PUNKTÓW
Kartę Amigo Card, wirtualną, należy okazać przy meldowaniu się w hotelu w celu zarejestrowania na koncie Amigo Card punktów za pobyt. Rejestrowanie punktów odbywa się automatycznie podczas meldowania się i nie jest możliwe zarejestrowanie punktów z wyprzedzeniem, przed przybyciem do hotelu.
Posiadacz karty Amigo Card uzyskuje punkty w następujący sposób:
a) za każdy pobyt w hotelach MedPlaya
Ten sposób uzyskiwania punktów dotyczy wszystkich kanałów rezerwacji. Za każdy pobyt naliczana jest odpowiednia liczba punktów zgodnie z poniższym:
o od 1. do 5. pobytu: 20 punktów Amigo Card za pobyt
o od 6. do 10. pobytu: 35 punktów Amigo Card za pobyt
o od 11. do 15. pobytu: 50 punktów Amigo Card za pobyt
o powyżej 15. pobytu: 60 punktów Amigo Card za pobyt
Pobyty są liczone od dnia zarejestrowania się w programie lojalnościowym Amigo Card. Jeśli miały miejsce w różnych hotelach MedPlaya, również są sumowane.
Rezerwacja na termin bezpośrednio następujący po terminie poprzedniej rezerwacji nie jest liczona jako nowy pobyt, w związku z czym nie są przyznawane punkty za ten pobyt.
b) za każdą rezerwację dokonaną następującymi kanałami:
- www.medplaya.com
- Centrum Obsługi Klienta MedPlaya
- hotele MedPlaya
Przy meldowaniu się w hotelu automatycznie przyznawana jest liczba punktów odpowiadająca 8% łącznej kwoty rezerwacji, nie licząc dodatkowych usług.
Ten sposób uzyskiwania punktów nie dotyczy rezerwacji dokonanych kanałami dystrybucyjnymi innymi niż wymienione w niniejszym punkcie b).
Posiadacz karty Amigo Card otrzymuje punkty i za pobyt, i za rezerwację, jeśli spełnia powyższe warunki.
4.3. WARUNKI UZYSKIWANIA PUNKTÓW
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card dokonał kilku rezerwacji, uzyskuje punkty Amigo Card jedynie od kwoty za pokój, w którym jest zameldowany.
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card opłaca kilka rezerwacji, nie uzyskuje więcej punktów.
o W przypadku, gdy w tym samym pokoju jest zakwaterowanych więcej osób zarejestrowanych w programie lojalnościowym Amigo Card, punkty uzyskuje tylko jedna osoba.
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card zmieni rezerwację w trakcie pobytu, MedPlaya zastrzega sobie prawo do zmiany naliczenia punktów Amigo Card dokonanego przed zmianą rezerwacji.
o Posiadacz karty Amigo Card uzyskuje punkty także w przypadku, gdy rezerwację opłaciła inna osoba.
5. WYMIANA PUNKTÓW
Aby wymienić zgromadzone punkty na zniżki i/lub usługi/upominki w trakcie pobytu, należy okazać kartę Amigo Card, wirtualną, w recepcji lub menadżerowi odpowiedzialnemu za obsługę programu lojalnościowego Amigo Card.
a) WYMIANA PUNKTÓW NA USŁUGI/UPOMINKI
O wymianę punktów na usługi/upominki można się zwrócić w recepcji lub do “Loyalty-Fidelidad & Community Manager”, okazując kartę Amigo Card.
Recepcja lub Loyalty & Community Manager wystawi voucher na usługę/upominek i odejmie odpowiednią liczbę punktów z konta posiadacza karty Amigo Card. Aby zrealizować voucher, należy dostarczyć go do działu odpowiedzialnego za daną usługę/upominek.
Voucher wystawiony w trakcie pobytu traci ważność wraz z końcem pobytu.
W recepcji i u “Loyalty-Fidelidad & Community Manager” można się dowiedzieć, jakie usługi/upominki można uzyskać w zamian za punkty Amigo Card. Usługi/upominki mogą się bowiem różnić w zależności od hotelu.
Wymiana punktów na usługi dodatkowe w pokoju jest możliwa, wyłącznie jeśli posiadacz karty Amigo Card jest zakwaterowany w tym pokoju.
b) WYMIANA PUNKTÓW NA ZNIŻKI ZA POBYT
Posiadacz karty Amigo Card może wymienić punkty na zniżkę za pobyt. Może się o taką wymianę zwrócić w momencie meldowania się w hotelu.
Wymiana punktów na zniżkę za pobyt dotyczy wyłącznie rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya. Zniżka jest naliczana od kwoty ceny zakwaterowania i wyżywienia, bez usług dodatkowych.
Warunki zastosowania zniżki:
- Cena rezerwacji wynosi co najmniej 130 €.
- Wartość zniżki nie przekracza 50% wartości rezerwacji.
- Nie jest możliwa wymiana punktów na gotówkę.
- Klient jest posiadaczem karty Amigo Card w momencie meldowania się w hotelu.
Jeden punkt Amigo Card ma wartość 0,5 €, która obowiązuje wyłącznie przy wymianie punktów na zniżkę za pobyt.
Możliwość wymiany punktów na zniżkę za pobyt w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya nie dotyczy rezerwacji w 100% bezzwrotnych. Wymiana punktów na zniżkę za pobyt nie jest także możliwa w przypadku rezerwacji dokonywanych innymi kanałami.
W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card dokonał kilku rezerwacji, wymiana punktów na zniżkę za pobyt
jest możliwa tylko w zastosowaniu do pokoju, w którym posiadacz karty Amigo Card jest zakwaterowany.
Kwoty podatków i tym podobnych opłat nie są objęte wymianą.
6. KONTO AMIGO CARD NA MEDPLAYA.COM
Po zakończeniu procedury rejestracji do programu lojalnościowego Amigo Card uczestnik może się zalogować do swojego konta Amigo Card na stronie www.medplaya.com za pomocą swojego adresu e-mail lub numeru identyfikacyjnego MedPlaya (ID MedPlaya) i hasła.
Po zalogowaniu się na konto Amigo Card można:
- Pobierz/Wydrukuj swoją kartę Amigo Card
- sprawdzić dostępne saldo punktów Amigo Card oraz historię operacji naliczeń i odjęć punktów;
- sprawdzić i zaktualizować swoje dane osobowe;
- sprawdzić historię rezerwacji i sprawniej dokonywać kolejnych rezerwacji;
- zmienić ustawienia swojego konta Amigo Card.
Na stronie www.medplaya.com dostępna jest Pomoc – w ten sposób w dowolnym momencie możesz się z nami skontaktować poprzez formularz kontaktowy lub pisząc na nasz adres e-mail: contact@medplaya.com.
7. USTANIE UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
Uczestnik programu lojalnościowego Amigo Card może zostać wyrejestrowany z programu w następujących przypadkach:
- Uczestnik może w dowolnym momencie zwrócić się o jego wyrejestrowanie z programu, pisząc stosowną wiadomość na adres e-mail: contact@medplaya.com.
- Odwołanie przez uczestnika jego zgody na przetwarzanie danych osobowych powoduje automatyczne wyrejestrowanie z programu.
- MED PLAYA MANAGEMENT S.L. zastrzega sobie prawo do czasowego lub trwałego wyrejestrowania uczestnika z programu w następujących przypadkach:
1. niewłaściwe korzystanie z karty Amigo Card;
2. nieprzestrzeganie warunków zaakceptowanych podczas rejestrowania się w programie;
3. niestosowne zachowanie w hotelu;
4. ujawnienie nieprawidłowych danych podanych przy rejestrowaniu się w programie;
5. śmierć posiadacza karty Amigo Card;
6. brak operacji punktowych na koncie Amigo Card lub rezerwacji w ciągu 5 lat.
8. POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wypełnienie formularza zapisu do programu AMIGO CARD przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celach, w jakich został stworzony program lojalnościowy dla klientów grupy MED PLAYA: doskonalenia relacji handlowych z klientem i przygotowywania spersonalizowanych ofert.
Ponadto informujemy, że dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania programu Państwa dane osobowe będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Udostępnione nam dane osobowe będą przetwarzane w celu Państwa identyfikacji jako użytkowników programu lojalnościowego oraz zapewnienia Państwu dostępu do różnych funkcjonalności i usług dostępnych dla użytkowników zapisanych do programu.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych powoduje wykreślenie użytkownika z programu AMIGO CARD.
MED PLAYA szanuje prywatność swoich klientów oraz użytkowników swojego serwisu i mediów społecznościowych, a także chroni dane osobowe, które nam Państwo udostępniają, kontaktując się w jakikolwiek sposób z naszą siecią hotelową.
Dlatego, w myśl obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, MED PLAYA wdrożyła niezbędne środki techniczne i organizacyjne, aby zagwarantować bezpieczeństwo i integralność danych osobowych poprzez zapobieganie ich utracie, nieuprawnionemu dostępowi do nich oraz przetwarzaniu ich bez zgody osoby, której dotyczą.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), zamieszczamy informacje o szczegółach dotyczących zasad przetwarzania Państwa danych przez MED PLAYA.
¿Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
Pozyskane dane osobowe przetwarzamy w celu utrzymywania relacji z użytkownikami naszego serwisu internetowego w zakresie obsługi procedury rejestracyjnej, przesłanych formularzy kontaktowych i zamówionych usług.
W szczególności MED PLAYA przetwarza Państwa dane osobowe w następujących celach:
REZERWACJE ONLINE: Wypełnienie formularza rezerwacji online przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i zautomatyzowane przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu zarządzania dokonaną rezerwacją i świadczenia zamówionej usługi zakwaterowania. W przypadku, gdy użytkownik poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza udzielił wyraźnej zgody na przesyłanie drogą e-mailową informacji handlowych o ofercie, nowościach i promocjach przygotowywanych przez MED PLAYA, jego dane osobowe będą przetwarzane również w tym celu.
Ponadto informujemy, że dane osobowe użytkowników dokonujących rezerwacji i dane dotyczące rezerwacji będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom z grupy MED PLAYA uczestniczącym w obsłudze rezerwacji i świadczeniu zamówionej usługi.
AMIGO CARD: Wypełnienie formularza zapisu do programu AMIGO CARD przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celach, w jakich został stworzony program lojalnościowy dla klientów grupy MED PLAYA: doskonalenia relacji handlowych z klientem i przygotowywania spersonalizowanych ofert.
Ponadto informujemy, że dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania programu Państwa dane osobowe będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Udostępnione nam dane osobowe będą przetwarzane w celu Państwa identyfikacji jako użytkowników programu lojalnościowego oraz zapewnienia Państwu dostępu do różnych funkcjonalności i usług dostępnych dla użytkowników zapisanych do programu.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych powoduje wykreślenie użytkownika z programu AMIGO CARD.
FORMULARZE KONTAKTOWE: Wypełnienie formularza kontaktowego w celu uzyskania informacji lub wyrażenia opinii przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na pytania, sugestie, wnioski i skargi oraz doskonalenia jakości usług. Aby zagwarantować prawidłową, sprawną i skuteczną obsługę przesłanych nam wiadomości, Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
POŁĄCZENIA TELEFONICZNE Z NASZYM CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA: Kontaktując się z naszym Call center, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na pytania, sugestie, wnioski i skargi oraz doskonalenia jakości usług. Aby zagwarantować prawidłową, sprawną i skuteczną obsługę przesłanych nam wiadomości, Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
NEWSLETTER: Wypełnienie formularza zapisu na newsletter przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę, aby jego adres e-mail został dodany do listy adresowej w celu otrzymywania wiadomości i informacji handlowych od grupy MED PLAYA.
Jeżeli zatem użytkownik subskrybuje newsletter grupy MED PLAYA, będziemy mu przesyłać e-mailem bądź SMS-em lub przekazywać telefonicznie informacje o naszych usługach.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na otrzymywanie informacji handlowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
CURRICULUM VITAE: Wypełnienie formularza wysyłki currículum vitae przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych przeprowadzanych w hotelach i innych podmiotach należących do grupy MED PLAYA.
Jak pozyskaliśmy Państwa dane osobowe i na jakiej podstawie mamy prawo do ich przetwarzania?
Podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych stanowi uprzednia wyraźna zgoda osoby, której te dane dotyczą, oraz spełnienie obowiązków prawnych wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) i innych obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.
Przetwarzane przez nas dane osobowe zostały zatem pozyskane od osoby, której dotyczą, lub od jej przedstawiciela prawnego. Nie przetwarzamy szczególnych kategorii danych osobowych, takich jak na przykład dane ujawniające pochodzenie etniczne lub rasowe, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe czy przynależność do związków zawodowych oraz dane genetyczne czy dane dotyczące zdrowia.
Niepodanie wymaganych danych osobowych lub niezaakceptowanie niniejszych zasad ochrony danych osobowych skutkuje brakiem możliwości zarejestrowania się do serwisu, subskrybowania newslettera, zapisania się do programu Amigo Card oraz otrzymywania informacji o usługach.
W przypadku, gdy między stronami istnieje już stosunek umowny, obowiązki wynikające z przepisów administracyjnych, podatkowych, rachunkowych i prawa pracy będą realizowane na podstawie tego stosunku.
Jak długo będą przechowywane Państwa dane?
Dane osobowe osoby, której dotyczą, będą przechowywane przez czas trwania jej relacji z MED PLAYA, z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach prawnych i przez okres bezwzględnie niezbędny do wypełnienia ewentualnych zobowiązań wynikających z przetwarzania.
Kiedy Państwa dane osobowe przestaną być konieczne lub istotne do realizacji celów, dla których zostały zebrane, zostaną one usunięte po upływie 10 lat od ostatniego zamówienia usługi, o ile wcześniej nie zażądają Państwo ich usunięcia.
Dane osobowe przetwarzane w celach handlowych będą przechowywane do momentu, kiedy zażądają Państwo ich usunięcia. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
Nadesłane przez Państwa curriculum vitae zostaną usunięte po upływie 2 lat od ich otrzymania.
Jakim odbiorcom ujawniane są Państwa dane osobowe?
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem przedsiębiorstw należących do grupy MED PLAYA i dostawców świadczących usługi w imieniu MED PLAYA, co ma na celu udostępnić im informacje niezbędne do prawidłowego świadczenia zamówionej usługi. Państwa dane osobowe mogą również być przekazywane w celu wypełnienia obowiązku prawnego.
Informacje przekazane nam przez Państwa zarówno za pośrednictwem tego serwisu, jak i poprzez aplikację będą przechowywane na serwerach należących do spółki MED PLAYA MANAGEMENT SL.
Jakie są Państwa prawa?
Każdy ma prawo uzyskać informację, czy MED PLAYA przetwarza jego dane osobowe.
Osoba, której dane dotyczą, jest zatem uprawniona do uzyskania od MED PLAYA potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniona do uzyskania dostępu do nich. Ponadto ma prawo zażądać sprostowania swoich danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe, i ich uzupełnienia, jeśli są niekompletne, jak również wnieść o ich usunięcie, między innymi w przypadku, gdy nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.
W określonych okolicznościach osoba, której dotyczą dane, może domagać się ograniczenia ich przetwarzania, a także, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych. Wówczas zaprzestajemy przetwarzania tych danych, chyba że istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec interesów i praw osoby, której dane dotyczą, albo dane te są potrzebne do dochodzenia lub obrony roszczeń.
Prawa przysługujące osobie, której dotyczą dane znajdujące się w zbiorach danych grupy MED PLAYA, są zatem następujące:
DOSTĘP – możliwość sprawdzenia swoich danych osobowych.
SPROSTOWANIE – możliwość poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są nieprawidłowe.
USUNIĘCIE – możliwość usunięcia swoich danych osobowych.
PRZENOSZENIE – możliwość otrzymania w formacie elektronicznym wszystkich swoich danych osobowych dostarczonych grupie MED PLAYA jako niezbędnych do realizacji zawartej z nią umową.
SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA – możliwość sprzeciwienia się przetwarzaniu swoich danych osobowych.
OGRANICZENIE PRZETWARZANIA – możliwość ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w następujących przypadkach: a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość tych danych; b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale osoba, której dotyczą dane, sprzeciwia się usunięciu swoich danych osobowych; c) grupa MED PLAYA nie potrzebuje już danych osobowych do przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dotyczą, do dochodzenia lub obrony roszczeń; d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec ich przetwarzania.
Aby skorzystać z przedstawionych wyżej praw, należy wypełnić formularz wniosku i przesłać go, wraz z kopią swojego dowodu osobistego, pocztą elektroniczną (rgpd@medplaya.com) lub pocztą tradycyjną (Responsable Protección de Datos MED PLAYA, Paseo General Mendoza, nº1, Planta 6ª, 17002 Girona, Hiszpania).
W przypadku, gdy uznają Państwo, że zostało naruszone któreś z przysługujących Państwu praw służących ochronie danych osobowych albo że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), mają Państwo prawo wnieść skargę do Hiszpańskiej Agencji Ochrony Danych.
Zmiany polityki prywatności
Treść niniejszej polityki prywatności może zostać w dowolnym momencie zaktualizowana w celu dostosowania jej do zmian w ustawodawstwie lub orzecznictwie. O każdej takiej zmianie w ustawodawstwie lub orzecznictwie będziemy odpowiednio informować drogą e-mailową lub zamieszczając stosowną informację w naszym serwisie.
Treść niniejszej polityki prywatności jest dostępna w naszym serwisie, pod adresem www.medplaya.com
Zjedź zjazdem 65 z autostrady AP7 (Benidorm Levante), a główna droga poprowadzi Cię do centrum Benidorm.
Transport publiczny z lotniska
Taxi
Taksówka znajduje się na zewnątrz lotniska na -1 piętrze. Koszt wynosi € 75 i € 85 w każdą stronę. Nie może być opłata za bagaż, święta i usług nocnych.
Autobus
Przystanek autobusowy znajduje się firma ALSA przy wyjściu z lotniska na piętrze 0.
Koszt to około 10 € za osobę w jedną stronę, a podróż trwa około 45 minut. Autobus posiada dwa przystanki w Benidorm, jeden na dworcu autobusowym i jeden na Avenida de Europa. Najlepszym rozwiązaniem, gdy osiągną Benidorm jest wziąć taksówkę albo zatrzymuje się, aby zakończyć ostatni odcinek dotrzeć do hotelu. Koszt to około 5-10 € za przejazd. Nie może być opłata za bagaż, święta i usług nocnych
Jeśli wstępnie zarezerwowane prywatny transfer z przystanków na lotnisko można znaleźć na 2. piętrze.
Samochodem
Opuszczeniu lotniska, zjazd w kierunku Walencji. Po około 20 minutach droga dzieli i można wybierać między sobą autostradą lub krajowym. Autostrady kosztuje około 3-4 € i wyjście Benidorm Playa Levante zostanie złapany. Jeśli zdecydujesz się wziąć nr N332 w kierunku Walencji, drugi zjazd Benidorm.
Nasze niedawno odnowione pokoje dwuosobowe są urządzone w nowoczesnym stylu z myślą o wygodzie gości.
Wszystkie dysponują umeblowanym balkonem.
Pokoje dwuosobowe oferują następujące udogodnienia:
w...
Zawiera:
Wifi Klimatyzacja Balkon/Taras TV kablowa W pełni wyposażona łazienka Ręczniki Usługa budzenia Czajnik elektryczny Bidet Biurko Zestaw powitalny Telefon Lodówka Suszarka do włosów Ogrzewanie TV satelitarna Bielizna
Nasze niedawno odnowione pokoje dwuosobowe są urządzone w nowoczesnym stylu z myślą o wygodzie gości.
Nasze niedawno odnowione pokoje dwuosobowe są urządzone w nowoczesnym stylu z myślą o wygodzie gości.
Wszystkie dysponują umeblowanym balkonem.
Pokoje dwuosobowe oferują następujące udogodnienia:
w...
Zawiera:
Wifi Klimatyzacja Balkon/Taras W pełni wyposażona łazienka Lodówka Suszarka do włosów Zestaw powitalny Telefon Parkiet Biurko Telewizor z płaskim ekranem Czajnik elektryczny Usługa budzenia Ręczniki Widok na miasto
Nasze niedawno odnowione pokoje dwuosobowe są urządzone w nowoczesnym stylu z myślą o wygodzie gości.
Nasze niedawno odnowione pokoje dwuosobowe z usługami klubowymi są urządzone w nowoczesnym stylu z myślą o wygodzie gości.
Wszystkie dysponują umeblowanym balkonem.
*Pokoje tej kategorii są przydzie...
Zawiera:
Wifi Klimatyzacja Balkon/Taras TV kablowa W pełni wyposażona łazienka Bielizna Ręczniki Usługa budzenia Czajnik elektryczny Telewizor z płaskim ekranem Bidet Biurko Parkiet Zestaw powitalny Telefon Lodówka Szlafrok Suszarka do włosów Sejf Ogrzewanie TV satelitarna Łóżko małżeńskie Widok
Nasze niedawno odnowione pokoje dwuosobowe z usługami klubowymi są urządzone w nowoczesnym stylu z myślą o wygodzie gości.
Wszystkie dysponują umeblowanym balkonem.
*Pokoje tej kategorii są przydzielane w zależności od dostępności.
Pokoje dwuosobowe z usługami klubowymi oferują następujące udogodnienia:
wygodne 2 łóżka pojedyncze, telewizor z płaskim ekranem oraz dostępem do kanałów krajowych i zagranicznych, telefon i biurko.
Na gości czeka też dobrze wyposażona łazienka, w której znajduje się wanna z prysznicem, suszarka do włosów oraz pełny zestaw bezpłatnych kosmetyków.
Walk in Shower under request and subject to availabilty.
Usługi klubowe to: lodówka (minibar) z powitalnymi drinkami, zestaw do parzenia kawy i herbaty, butelka wina, ręcznik kąpielowy (za osobę ze zwrotnym depozytem 20 €), kosmetyki klubowe (codziennie uzupełniane), sejf, szlafrok i kapcie.
Hotele należące do sieci MedPlaya oferują swoim Gościom rezerwującym pobyt w Benidormie na co najmniej 6 nocy <strong>usługę bezpłatnego transferu</strong>.
Aby skorzystać z bezpłatnego transferu, usługę tę należy zamówić za pośrednictwem naszej strony internetowej, www.medplaya.com, najpóźniej 24 godzin przed dniem przyjazdu, przy czym pobyt w hotelu nie może być krótszy niż 6 nocy.
Po dokonaniu rezerwacji hotelu możesz dodać całkowicie bezpłatną usługę transferu Economy Connect.
Usługi nie można zamówić bezpośrednio w hotelu - dostępne tylko podczas podróży w obie strony.
Usługa bezpłatnego transferu jest obecnie dostępna tylko w przypadku naszych hoteli zlokalizowanych w Benidormie.
W przypadku rezerwacji pobytu na mniej niż 6 nocy również można zamówić usługę transferu, jednakże wówczas jest ona płatna – cena zostanie wyświetlona po zakończeniu wyszukiwania i dokonaniu płatności online.
Możesz wyszukać opcje i ceny transferów, korzystając z tych linków:
W celu uzyskania dalszych informacji możesz skontaktować się z nami poprzez e-mail: 'callcentre@medplaya.com lub poprzez telefoniczne biuro obsługi klienta: 0843 508 5479 (Wielka Brytania), +34 951 989 315 (Hiszpania), a my z przyjemnością Ci pomożemy.
O Hotel Riudor
STRONA OFICJALNA
Hotel Riudor położony jest w dobrze połączonej centralnej dzielnicy Benidorm oraz zaledwie 150 metrów od plaży Levante. Ma cztery gwiazdki i wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu profesjonalnych usług swoim klientom. Pokoje wyposażone są w łazienkę, balkon, TV i klimatyzację. Restauracja w formie bufetu oferuje szeroki wybór dań kuchni śródziemnomorskiej i kontynentalnej. Wieczorem nasi goście mogą cieszyć się występami brytyjskich wokalistów oraz imprezami tanecznymi w salon-barze.
W hotelu Riudor spędzicie wakacje w aktywny sposób i wrócicie do domu z przyjemnymi wspomnieniami z tej śródziemnomorskiej enklawy turystycznej: Benidorm to nowoczesne miasto słońca, plaż i wypoczynku.
Czyste, złote i piaszczyste plaże Benidormu, ciepły klimat, pejzaże horyzontu i szerokie aleje- wszystko to sprawia, iż jest to fantastyczne miejsce na relaksujący i aktywny wypoczynek zarówno dla tych, którzy szukają nocnych imprezowych wrażeń oraz dla tych, którzy chcą zrelaksować się na plaży.
Hotel Riudor jest polecany wyłącznie dla osób pełnoletnich powyżej 18 roku życia
Número de Registro en turismo: HA-799 (Hotel Riudor ****)
Hotele należące do sieci MedPlaya oferują swoim Gościom rezerwującym pobyt w Benidormie na co najmniej 6 nocy usługę bezpłatnego transferu z lotniska lub dworca kolejowego w Alicante.Check this out! more
Hotel przez cały rok oferuje zajęcia w ciągu dnia, takie jak joga, łucznictwo, sjoelen, lekcje tańca, cross, stretching, rzutki itp. W sezonie letnim czerwiec-wrzesień (jeśli pozwala na to pogoda) oferują również zajęcia wodne; aquagym, aquadance, aquafit i waterpolo.
Wieczorami zapraszamy na występy muzyczne i komediowe, quizy i karaoke.
• Bezpłatne Wifi w recepcji. • Sprzedaż prasy • Faks • Taxi • Wymiana walut (od 8:00 do 23:00) • Salon TV • Wynajem samochodów • Sprzedaż biletów do parków tematycznych: Terra Mítica, Mundomar, Aqualandia i Terra Natura
• Parking dostępny w Casino Mediterráneo (13,50 €/dzień + 20 € kaucji, ograniczona liczba miejsc i zależnie od dostępności, nie może być zarezerwowany do przyjazdu do Hotelu). • 350 metrów od hotelu znajduje się podziemny parking publiczny.
• Pracownicy z dużym doświadczeniem • Lokalizacja w centralnej części Benidorm • 100 m. od plaży Levante • 350 m. od publicznego parkingu • Restauracja w formie bufetu • Happy hour • Meldowanie od: 15:00 • Wymeldowanie do: 12:00
• Restauracja w formie bufetu • Czas posiłków różni się w zależności od sezonu. Zazwyczaj: śniadanie (od 8:00 do 10:15), lunch (od 13:00 do 15:00), kolacja (od 18:30 do 21:00). • Główny bar (od 9 do 1 w nocy). • Bar przy basenie. Otwarty w okresie letnim (od 11:00 do 17:00).
Had a few days here with friends and can honestly say everything about the hotel was perfect. The staff at the hotel are an absolute credit to Medplaya, they are all helpful and pleasant and professional.
We were upgraded to AI Gold because we booked direct with medplaya, meant we got branded drinks such as Smirnoff, bottled beers cocktails etc. That was fantastic. The food was really good quality and varied, lots on offer including salads, meats, hot dishes, fish, pork, lamb, beef, curries.
I believe the hotel has had a recent refurb, it was spotless and really modern, rooms were for 2 people and had plenty of space and a balcony, with a clean spacious modern bathroom, you even had tea and coffee making facilities in your room.
Location of the hotel is perfect on the Main Street for all the bars and bright lights, yet the hotel wasnt noisy at all. Youre also a couple of minute walk from Lavante beach.
Thank you to everyone at the Riudor for such a fantastic stay
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Andrew,
Many thanks for sharing your impressions with regards to your holiday at the Hotel Riudor.
We are delighted to learn that you had a pleasant time here with us and that our hotel met with all of your expectations.
It will be a pleasure to welcome you back on future occasions.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
CAROLINE HENDERSON
16/03/2023 13:17:40
Great stay
9.69/10
We stayed here from 103 - 143 2023, B&B, as part of a big group.
Had a great stay, room was spacious, good facilities within the room, great views from balcony.
Good range of choice for breakfast hot or cold options, fruit, tea, coffee, juices
Ideally located for the strip
Staff were friendly
The only couple of issues were:
the 2 chairs in the room 715 could have been reupholstered as they were worntorn.
The aircon - We had this on, but couldnt feel any cool air coming from it.
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Caroline,
Thank you for taking the time to add your review with regards to your recent stay with us at the Hotel Riudor.
We are always very happy to receive positive comments about our hotel and we are pleased to learn that you had a brilliant stay here with us.
During Winter season the option for heating is available. The airconditioning is on during the Summer season.
We do hope we get to continue to welcome you to the Riudor for your future Benidorm holidays.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
Phil Parry
11/03/2023 14:23:35
Great hotel
9.06/10
All round good hotel, great location been twice now, will book again.
The only fault no red sauce for breakfast just brown sauce.
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Phil,
Thank you for taking the time to review your second stay at the Hotel Riudor.
We are delighted to learn that you had a pleasant time here with us and that our hotel once again provided you with an excellent service.
We look forward to welcoming you back in a near future.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
ALISON ANGELA PARK
08/03/2023 18:27:33
Food ?
8.75/10
Hi we have just returned from another great week in benidorm love to way the hotel has been done out looks fab staff were great drinks were fab entertainment wasnt as good as last time Sergio was lovely made us feel very welcome butwho does a quiz were youhave to put Yr hand up lol but my only real complaint was the food there was 1 day that had a vegetarian option didnt mind to much at lunch as could make a sandwich but main meals were terrible for me the 3 other people couldnt fault what there was as they can eat anything I did speak to the gentleman who ran the restaurant think it was jean paul who was lovely and he had them make me something on a few occasions but knowing on the first day when I mentioned it I still had to ask everyday for an evening meal without meat or fish even lentil stew had meat in and a lot of the salad stuff did as well in this day and age you should cater for most thing
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Alison Angela,
Thank you for sharing your thoughts with us with regards to your stay at the Hotel Riudor.
We are pleased that you had an overall good holiday and that you were particularly happy with the staff and the drinks menú.
We appreciate your feedback since it helps us to improve and to ensure that we give the best possible service to our guests.
We do hope we get to continue to welcome you to the Riudor for your future Benidorm holidays.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
LT
04/03/2023 13:33:33
Nice Hotel
7.81/10
The hotel is in a great location, the room was spacious and comfortable sky TV and English channels which was good if you are staying during quieter times of the year wouldnt be bothered watching tv during the summer months. We were half board the breakfast was cold, limited choice for dinner but what they had was nice. It was great value for money but dont think we will return to this Hotel. Didnt stay in to watch entertainment and never used the pool area as it was a bit chilly. Staff were friendly and helpful, the hotel is spotless just the food let it down.
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear LT,
Thank you for submitting your review with regards to your stay at the Hotel Riudor.
We are pleased that you had an overall good holiday and that you were particularly happy with our friendly and helpful staff, the great location, the modern rooms and the high cleaning service.
The food and service in the restaurant is usually rated highly by our guests and our hotel meets with very high health and hygiene protocols, this includes the temperature of the food on the buffet. If any of our guests would like their food to be even hotter than normal serving temperature, we have a microwave available in the restaurant.
We look forward to welcoming you back to the Hotel Riudor and our MedPlaya Hotels on future occasions.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
Valerie Emery
26/02/2023 12:04:32
Hotel Ruidor
8.75/10
Lovely hotel. Well placed . Staff were all lovely, very friendly. Entertainment hosts tried really hard but could do with some updated activities and more variety of entertainment. We were a large group and were very well accommodated to have a small daytime birthday party in the lounge. We had a great stay.
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Valerie,
Thank you for taking the time to share with us your experience from your stay at the Hotel Riudor.
We are always very happy to receive positive comments about our hotel and we are pleased to learn that you had a brilliant stay here with us. We appreciate your feedback since it helps us to improve and to ensure that we give the best possible service to our guests.
We look forward to welcoming you back on future occasions.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
TRACEY LEWIS
20/02/2023 15:12:47
My favorite hotel
10/10
Just got back from Ruidor. This hotel has to be my favorite so far and Ive stayed in quite a few, loved it will definitely go back when Ive tested all the others on my wish list.
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Tracey,
Thank you for taking the time to leave us a review with regards to your stay at the Hotel Riudor.
We are delighted to learn that you had a pleasant time here with us and that our hotel met with all of your expectations.
It will be a pleasure to welcome you back on future occasions.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
GUSTAVO CERECEDA ELICES
19/02/2023 22:24:12
Gus
9.06/10
Todo FENOMENAL, GRACIAS
MedPlaya Hoteles Benidorm:Estimado Gustavo,
Muchas gracias por escoger a hotel Riudor para su estancia en Benidorm y por dedicar unos minutos en compartir su experiencia con nosotros.
Nos alegra saber que tuvo una estancia agradable con nosotros y que encontró que nuestro hotel cumplió con todas sus expectativas.
Gracias por su confianza y será un placer poder darle nuevamente la bienvenida en su próxima visita a Benidorm.
Un cordial saludo,
MedPlaya Hoteles Benidorm
IRENE TURÉGANO GARRIDO
15/02/2023 20:01:04
Horarios.comidas
9.06/10
Lo único que destacaría a mejorar son los horarios de las comidas, las cenas de 6.30 a 9, es muy temprano para mi gusto.
Hubo una noche a las 9.10 nos aparagaron las luces del comedor, me parece bien que no saquen más comida, pero que dejen la que hay y por lo menos den media hora para terminar de cenar, ya para acabar a las 9 hay que empezar a cenar a las 7.30 u 8, y es demasiado temprano.
Por lo demás todo muy bien.
MedPlaya Hoteles Benidorm:Estimada Irene,
Gracias por tomarse el tiempo para compartir con nosotros su experiencia sobre su estancia en el hotel Riudor.
Apreciamos su valoración y nos place saber que disfrutaron de unas agradables vacaciones en Benidorm.
Lamentamos que el horario del restaurante no ha sido de su agrado y en nuestro afán de mejora trasladaremos su reseña al departamento correspondiente.
Esperamos darle la bienvenida de nuevo a nuestros hoteles de MedPlaya.
Un cordial saludo,
MedPlaya Hoteles Benidorm
David Taylor
14/02/2023 14:43:33
Review
7.50/10
Hotel as always good, the let down was the entertainment.
The Gala dinner was superbe many choices of food.
We will be back.
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear David,
Thank you for taking the time to share your thoughts with regards to your stay here at the Hotel Riudor.
We are pleased that you had an overall good holiday and that you were particularly happy with the Gala dinner.
We are sorry to learn that the entertainment was not fully satisfactory, your comments and opinions are important to us as they help us to monitor how we are performing as a hotel. Therefore, we shall pass on your review to the corresponding department.
We hope to see you soon again at the Hotel Riudor and in our MedPlaya Hotels.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
We use cookies and similar technologies to understand how you use our site, optimize its functionality, to create more valuable experiences for you, to keep our site secure and functional, and deliver content tailored to your interests.
By clicking on the "I agree" button below, you consent to our use of cookies and similar technologies.
For more information see our Global Privacy Statement. You can also change your preferences regarding cookies and similar technologies at any time by visiting Tracking Preferences.
Cookies and Related Technologies on This Site
Please choose whether this site may use cookies or related technologies such as web beacons, pixel tags, and Flash objects (“Cookies”) as described below. You can learn more about how this site uses cookies and related technologies by reading our privacy policy linked below.
Required Cookies
These cookies are necessary to enable the basic features of this site to function, such as providing secure log-in or remembering how far you are through an order.
The parties using cookies on this site are listed below. Where possible, you may choose whether to allow certain cookies on this site.
Company
Domain
Laravel
https://www.laravel.com
Mirai
https://reservation.mirai.com
Functional Cookies
YESNO
These cookies allow us to analyze your use of the site to evaluate and improve our performance. They may also be used to provide a better customer experience on this site. For example, providing us information about how our site is used.
Great Stay, Brilliant Staff