Witaj w naszym serwisie. Informujemy, że sam fakt poruszania się po nim oznacza, że akceptujesz poniższe zasady i warunki korzystania z serwisu, które wraz z naszą polityką prywatności regulują relacje Med Playa z użytkownikami tego serwisu.
Terminy „Med Playa” i „my” odnoszą się do właściciela serwisu, tj. spółki MED PLAYA MANAGEMENT SL z siedzibą pod adresem:
MED PLAYA MANAGEMENT SL
Ps General Mendoza 1 6 17002 - (Girona) - Gerona
Hiszpania
NIP: B17076886
Rejestr handlowy: tom 1597, arkusz 58, karta A-21.313, wpis nr 1.
Termin „Ty” oznacza użytkownika lub gościa naszego serwisu.
Podczas korzystania z niniejszego serwisu obowiązują następujące warunki:
Treść niniejszego serwisu ma na celu jedynie dostarczenie ogólnych informacji. Zastrzegamy sobie możliwość modyfikowania treści serwisu bez konieczności uprzedniego powiadomienia o takim zamiarze.
Ani my, ani żadna strona trzecia nie gwarantujemy dokładności, precyzyjności, aktualności, kompletności i odpowiedniości informacji i materiałów zamieszczonych lub oferowanych w tym serwisie. W związku z tym przyjmujesz do wiadomości, że te informacje i materiały mogą zawierać nieścisłości i błędy oraz że wyraźnie wyłączamy w najszerszym dozwolonym przepisami prawa zakresie swoją odpowiedzialność za jakiekolwiek nieścisłości i błędy.
Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za wykorzystywanie przez Ciebie informacji lub materiałów dostępnych w tym serwisie – możesz z nich korzystać wyłącznie na własne ryzyko. Do Ciebie należy upewnienie się, że produkty, usługi i informacje dostępne za pomocą tego serwisu spełniają Twoje wymagania.
Niniejszy serwis zawiera materiały, które są naszą własnością lub na które posiadamy licencje. Do materiałów tych należą między innymi projekt, układ, wygląd i grafika niniejszego serwisu. Zabrania się ich powielania w sposób naruszający prawa autorskie, które stanowią element niniejszych zasad i warunków.
Wszystkie zamieszczone w niniejszym serwisie znaki handlowe, które nie są własnością operatora lub na które nie posiada on licencji, zostały użyte za zgodą ich właścicieli.
Nieuprawnione wykorzystanie zawartości niniejszego serwisu może być podstawą do roszczenia odszkodowawczego i/lub stanowić przestępstwo.
W niniejszym serwisie mogą się znajdować odnośniki do innych stron internetowych. Zostały one zamieszczone w celu dostarczenia dodatkowych informacji. Zamieszczenie odnośnika nie oznacza, że aprobujemy treść strony, do której on odsyła. Nie ponosimy odpowiedzialności za zawartość stron internetowych, do których możesz uzyskać dostęp za pomocą odnośników zamieszczonych w naszym serwisie.
Zamieszczanie odnośników do niniejszego serwisu na innych stronach internetowych lub w dokumentach wymaga uprzedniej pisemnej zgody Med Playa.
Do korzystania z niniejszego serwisu i rozstrzygania wszelkich związanych z nim sporów mają zastosowanie przepisy obowiązujące w Hiszpanii.
Wyłączenie odpowiedzialności
Informacje zawarte w tym serwisie są jedynie informacjami ogólnymi. Udostępnia je Med Playa i chociaż stara się, aby zawsze były aktualne i prawidłowe, nie gwarantuje, w sposób wyraźny ani dorozumiany, kompletności, dokładności, rzetelności, odpowiedniości i dostępności zawartości tekstowej i graficznej serwisu ani informacji, produktów i usług oferowanych w serwisie. Dlatego traktując je jako w pełni wiarygodne, czynisz to na własną odpowiedzialność.
W żadnym razie nie ponosimy odpowiedzialności za straty i szkody, w tym, bez ograniczeń, za straty i szkody pośrednie i niematerialne ani za wszelkiego rodzaju straty i szkody wynikające z utraty danych lub zysków związanych z korzystaniem z tego serwisu.
Poprzez ten serwis możesz się łączyć z innymi serwisami, nad którymi Med Playa nie posiada kontroli. Nie mamy żadnej kontroli nad charakterem, treścią i dostępnością tych serwisów. Zamieszczenie odnośników nie jest równoznaczne z rekomendowaniem ani aprobowaniem poglądów wyrażanych na stronach, do których one odsyłają.
Dokładamy starań, aby serwis był zawsze aktualny i aby zawsze działał sprawnie. Jednakże Med Playa nie ponosi odpowiedzialności za czasowy brak dostępu do serwisu z przyczyn technicznych, na które nie ma wpływu.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO AMIGO CARD SIECI MEDPLAYA
1. WPROWADZENIE
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki funkcjonowania programu lojalnościowego Amigo Card, którego organizatorem jest spółka MED PLAYA MANAGEMENT S.L., zwana dalej MedPlaya.
Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna w serwisie internetowym należącym do ww. spółki, pod adresem www.medplaya.com.
Potwierdzeniem uczestnictwa w programie lojalnościowym Amigo Card jest karta identyfikacyjna Amigo Card wydana posiadaczowi na jego nazwisko, lecz stanowiąca własność MedPlaya.
Akceptacja niniejszego Regulaminu oznacza, że posiadacz karty Amigo Card zna zawarte w nim zasady i warunki oraz że będzie ich przestrzegał przez cały okres uczestnictwa w programie Amigo Card.
Przywileje przysługujące w związku z uczestnictwem w programie lojalnościowym Amigo Card dotyczą wszystkich hoteli sieci MedPlaya, z wyjątkiem Resort Giverola & Bella Vista Beach Club. Nie ma możliwości wymiany punktów uzyskanych w Giverola/Bella Vista na zniżki, usługi lub prezenty. Każdy obiekt określa usługi objęte programem Amigo Card i mogą się one różnić w zależności od obiektu.
MedPlaya zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w treści niniejszego Regulaminu.
2. REJESTRACJA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
W programie lojalnościowym Amigo Card może uczestniczyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, natomiast nie mogą w nim uczestniczyć osoby prawne. Aby się zarejestrować w programie, należy wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować warunki programu.
Osoba zarejestrowana w programie otrzyma kartę Amigo Card. Nie jest dopuszczalne zarejestrowanie się prze tę samą osobę więcej niż raz. W przypadku dokonania więcej niż jednej rejestracji przez tę samą osobę MedPlaya zastrzega sobie prawo anulowania tychże rejestracji.
Do programu lojalnościowego Amigo Card można się zarejestrować poprzez któryś z następujących kanałów:
• Strona internetowa www.medplaya.com – poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego online dostępnego na tejże stronie oraz zaakceptowanie warunków programu.
Przy rejestracji za pośrednictwem tejże strony internetowej MedPlaya przyznaje automatycznie 20 punktów na powitanie w programie Amigo Card.
• W hotelach sieci MedPlaya poprzez wypełnienie formularza, dostęp za pomocą kodu QR.
Przystąpienie do programu lojalnościowego Amigo Card jest bezpłatne. Aby zarejestrować się w programie, konieczne jest posiadanie adresu poczty elektronicznej. Nie jest dopuszczalne dokonywanie więcej niż jednej rejestracji na ten sam adres poczty elektronicz- nej.
3. KARTA AMIGO CARD
Karta Amigo Card potwierdza uczestnictwo jej posiadacza w programie lojalnościowym Amigo Card. Na karcie figuruje pełne imię i nazwisko posiadacza oraz numer identyfikacyjny (ID MedPlaya).
Karta Amigo Card jest dostępna zarówno w formie wirtualnej (cyfrowej).
Na zakończenie procedury rejestracyjnej posiadacz otrzyma na adres poczty elektronicznej podany przy rejestracji e-mail powitalny z załącznikiem zawierającym wirtualną kartę Amigo Card.
Ponadto posiadacz karty Amigo Card ma dostęp do wirtualnej karty na swoim koncie Amigo, skąd może ją pobrać lub wydrukować.
Karta Amigo Card jest imienna i nie mogą z niej korzystać inne osoby.
4. KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
Posiadaczowi karty Amigo Card przysługują wszystkie korzyści uczestnictwa w programie lojalnościowym Amigo Card oferowane przez wszystkie hotele MedPlaya (z wyjątkiem hoteli Pola Giverola i Bella Vista).
Korzyści te są następujące:
a. Wymiana punktów na zniżkę za pobyt.
Dotyczy wyłącznie rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya i spełniających następujące warunki:
- Cena rezerwacji wynosi co najmniej 130 €.
- Wartość zniżki nie przekracza 50% wartości rezerwacji.
- Nie jest możliwa wymiana punktów na gotówkę.
Klient jest posiadaczem karty Amigo Card w momencie meldowania się w hotelu
b. Wymiana punktów na usługi/upominki gratis w dowolnym hotelu MedPlaya.
Sprawdź, jakie usługi/upominki oferuje Twój hotel, mogą one bowiem się różnić w zależności od obiektu.
c. Szybsze zameldowanie w hotelu po okazaniu wirtualnej karty Amigo Card w recepcji.
d. Promocje i zniżki przeznaczone wyłącznie dla klientów zarejestrowanych w programie Amigo Card.
4.1 PUNKTY
W przypadku wymiany na zniżkę za pobyt każdy punkt Amigo Card ma wartość 0,5 €, która obowiązuje wyłącznie przy wymianie punktów na zniżkę za pobyt w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya i na warunkach określonych w punkcie KORZYŚCI.
Nie jest możliwa wymiana punktów na zniżkę w przypadku rezerwacji w 100% bezzwrotnych dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya.
Nie istnieje możliwość przekazywania punktów Amigo Card innym uczestnikom programu ani wymiany punktów Amigo Card na pieniądze.
Punkty Amigo Card są ważne przez 2 lata od dnia ich uzyskania.
4.2 UZYSKIWANIE PUNKTÓW
Kartę Amigo Card, wirtualną, należy okazać przy meldowaniu się w hotelu w celu zarejestrowania na koncie Amigo Card punktów za pobyt. Rejestrowanie punktów odbywa się automatycznie podczas meldowania się i nie jest możliwe zarejestrowanie punktów z wyprzedzeniem, przed przybyciem do hotelu.
Posiadacz karty Amigo Card uzyskuje punkty w następujący sposób:
a) za każdy pobyt w hotelach MedPlaya
Ten sposób uzyskiwania punktów dotyczy wszystkich kanałów rezerwacji. Za każdy pobyt naliczana jest odpowiednia liczba punktów zgodnie z poniższym:
o od 1. do 5. pobytu: 20 punktów Amigo Card za pobyt
o od 6. do 10. pobytu: 35 punktów Amigo Card za pobyt
o od 11. do 15. pobytu: 50 punktów Amigo Card za pobyt
o powyżej 15. pobytu: 60 punktów Amigo Card za pobyt
Pobyty są liczone od dnia zarejestrowania się w programie lojalnościowym Amigo Card. Jeśli miały miejsce w różnych hotelach MedPlaya, również są sumowane.
Rezerwacja na termin bezpośrednio następujący po terminie poprzedniej rezerwacji nie jest liczona jako nowy pobyt, w związku z czym nie są przyznawane punkty za ten pobyt.
b) za każdą rezerwację dokonaną następującymi kanałami:
- www.medplaya.com
- Centrum Obsługi Klienta MedPlaya
- hotele MedPlaya
Przy meldowaniu się w hotelu automatycznie przyznawana jest liczba punktów odpowiadająca 8% łącznej kwoty rezerwacji, nie licząc dodatkowych usług.
Ten sposób uzyskiwania punktów nie dotyczy rezerwacji dokonanych kanałami dystrybucyjnymi innymi niż wymienione w niniejszym punkcie b).
Posiadacz karty Amigo Card otrzymuje punkty i za pobyt, i za rezerwację, jeśli spełnia powyższe warunki.
4.3. WARUNKI UZYSKIWANIA PUNKTÓW
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card dokonał kilku rezerwacji, uzyskuje punkty Amigo Card jedynie od kwoty za pokój, w którym jest zameldowany.
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card opłaca kilka rezerwacji, nie uzyskuje więcej punktów.
o W przypadku, gdy w tym samym pokoju jest zakwaterowanych więcej osób zarejestrowanych w programie lojalnościowym Amigo Card, punkty uzyskuje tylko jedna osoba.
o W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card zmieni rezerwację w trakcie pobytu, MedPlaya zastrzega sobie prawo do zmiany naliczenia punktów Amigo Card dokonanego przed zmianą rezerwacji.
o Posiadacz karty Amigo Card uzyskuje punkty także w przypadku, gdy rezerwację opłaciła inna osoba.
5. WYMIANA PUNKTÓW
Aby wymienić zgromadzone punkty na zniżki i/lub usługi/upominki w trakcie pobytu, należy okazać kartę Amigo Card, wirtualną, w recepcji lub menadżerowi odpowiedzialnemu za obsługę programu lojalnościowego Amigo Card.
a) WYMIANA PUNKTÓW NA USŁUGI/UPOMINKI
O wymianę punktów na usługi/upominki można się zwrócić w recepcji lub do “Guest Service Manager”, okazując kartę Amigo Card.
Recepcja lub Loyalty & Community Manager wystawi voucher na usługę/upominek i odejmie odpowiednią liczbę punktów z konta posiadacza karty Amigo Card. Aby zrealizować voucher, należy dostarczyć go do działu odpowiedzialnego za daną usługę/upominek.
Voucher wystawiony w trakcie pobytu traci ważność wraz z końcem pobytu.
W recepcji i u “Guest Service Manager” można się dowiedzieć, jakie usługi/upominki można uzyskać w zamian za punkty Amigo Card. Usługi/upominki mogą się bowiem różnić w zależności od hotelu.
Wymiana punktów na usługi dodatkowe w pokoju jest możliwa, wyłącznie jeśli posiadacz karty Amigo Card jest zakwaterowany w tym pokoju.
b) WYMIANA PUNKTÓW NA ZNIŻKI ZA POBYT
Posiadacz karty Amigo Card może wymienić punkty na zniżkę za pobyt. Może się o taką wymianę zwrócić w momencie meldowania się w hotelu.
Wymiana punktów na zniżkę za pobyt dotyczy wyłącznie rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya. Zniżka jest naliczana od kwoty ceny zakwaterowania i wyżywienia, bez usług dodatkowych.
Warunki zastosowania zniżki:
- Cena rezerwacji wynosi co najmniej 130 €.
- Wartość zniżki nie przekracza 50% wartości rezerwacji.
- Nie jest możliwa wymiana punktów na gotówkę.
- Klient jest posiadaczem karty Amigo Card w momencie meldowania się w hotelu.
Jeden punkt Amigo Card ma wartość 0,5 €, która obowiązuje wyłącznie przy wymianie punktów na zniżkę za pobyt.
Możliwość wymiany punktów na zniżkę za pobyt w przypadku rezerwacji dokonywanych poprzez stronę internetową www.medplaya.com lub Centrum Obsługi Klienta MedPlaya albo w hotelach MedPlaya nie dotyczy rezerwacji w 100% bezzwrotnych. Wymiana punktów na zniżkę za pobyt nie jest także możliwa w przypadku rezerwacji dokonywanych innymi kanałami.
W przypadku, gdy posiadacz karty Amigo Card dokonał kilku rezerwacji, wymiana punktów na zniżkę za pobyt
jest możliwa tylko w zastosowaniu do pokoju, w którym posiadacz karty Amigo Card jest zakwaterowany.
Kwoty podatków i tym podobnych opłat nie są objęte wymianą.
6. KONTO AMIGO CARD NA MEDPLAYA.COM
Po zakończeniu procedury rejestracji do programu lojalnościowego Amigo Card uczestnik może się zalogować do swojego konta Amigo Card na stronie www.medplaya.com za pomocą swojego adresu e-mail lub numeru identyfikacyjnego MedPlaya (ID MedPlaya) i hasła.
Po zalogowaniu się na konto Amigo Card można:
- Pobierz/Wydrukuj swoją kartę Amigo Card
- sprawdzić dostępne saldo punktów Amigo Card oraz historię operacji naliczeń i odjęć punktów;
- sprawdzić i zaktualizować swoje dane osobowe;
- sprawdzić historię rezerwacji i sprawniej dokonywać kolejnych rezerwacji;
- zmienić ustawienia swojego konta Amigo Card.
Na stronie www.medplaya.com dostępna jest Pomoc – w ten sposób w dowolnym momencie możesz się z nami skontaktować poprzez formularz kontaktowy lub pisząc na nasz adres e-mail: contact@medplaya.com.
7. USTANIE UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM AMIGO CARD
Uczestnik programu lojalnościowego Amigo Card może zostać wyrejestrowany z programu w następujących przypadkach:
- Uczestnik może w dowolnym momencie zwrócić się o jego wyrejestrowanie z programu, pisząc stosowną wiadomość na adres e-mail: contact@medplaya.com.
- Odwołanie przez uczestnika jego zgody na przetwarzanie danych osobowych powoduje automatyczne wyrejestrowanie z programu.
- MED PLAYA MANAGEMENT S.L. zastrzega sobie prawo do czasowego lub trwałego wyrejestrowania uczestnika z programu w następujących przypadkach:
1. niewłaściwe korzystanie z karty Amigo Card;
2. nieprzestrzeganie warunków zaakceptowanych podczas rejestrowania się w programie;
3. niestosowne zachowanie w hotelu;
4. ujawnienie nieprawidłowych danych podanych przy rejestrowaniu się w programie;
5. śmierć posiadacza karty Amigo Card;
6. brak operacji punktowych na koncie Amigo Card lub rezerwacji w ciągu 5 lat.
8. POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wypełnienie formularza zapisu do programu AMIGO CARD przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celach, w jakich został stworzony program lojalnościowy dla klientów grupy MED PLAYA: doskonalenia relacji handlowych z klientem i przygotowywania spersonalizowanych ofert.
Ponadto informujemy, że dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania programu Państwa dane osobowe będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Udostępnione nam dane osobowe będą przetwarzane w celu Państwa identyfikacji jako użytkowników programu lojalnościowego oraz zapewnienia Państwu dostępu do różnych funkcjonalności i usług dostępnych dla użytkowników zapisanych do programu.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych powoduje wykreślenie użytkownika z programu AMIGO CARD.
MED PLAYA szanuje prywatność swoich klientów oraz użytkowników swojego serwisu i mediów społecznościowych, a także chroni dane osobowe, które nam Państwo udostępniają, kontaktując się w jakikolwiek sposób z naszą siecią hotelową.
Dlatego, w myśl obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, MED PLAYA wdrożyła niezbędne środki techniczne i organizacyjne, aby zagwarantować bezpieczeństwo i integralność danych osobowych poprzez zapobieganie ich utracie, nieuprawnionemu dostępowi do nich oraz przetwarzaniu ich bez zgody osoby, której dotyczą.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), zamieszczamy informacje o szczegółach dotyczących zasad przetwarzania Państwa danych przez MED PLAYA.
¿Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
Pozyskane dane osobowe przetwarzamy w celu utrzymywania relacji z użytkownikami naszego serwisu internetowego w zakresie obsługi procedury rejestracyjnej, przesłanych formularzy kontaktowych i zamówionych usług.
W szczególności MED PLAYA przetwarza Państwa dane osobowe w następujących celach:
REZERWACJE ONLINE: Wypełnienie formularza rezerwacji online przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i zautomatyzowane przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu zarządzania dokonaną rezerwacją i świadczenia zamówionej usługi zakwaterowania. W przypadku, gdy użytkownik poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza udzielił wyraźnej zgody na przesyłanie drogą e-mailową informacji handlowych o ofercie, nowościach i promocjach przygotowywanych przez MED PLAYA, jego dane osobowe będą przetwarzane również w tym celu.
Ponadto informujemy, że dane osobowe użytkowników dokonujących rezerwacji i dane dotyczące rezerwacji będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom z grupy MED PLAYA uczestniczącym w obsłudze rezerwacji i świadczeniu zamówionej usługi.
AMIGO CARD: Wypełnienie formularza zapisu do programu AMIGO CARD przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celach, w jakich został stworzony program lojalnościowy dla klientów grupy MED PLAYA: doskonalenia relacji handlowych z klientem i przygotowywania spersonalizowanych ofert.
Ponadto informujemy, że dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania programu Państwa dane osobowe będą przekazywane w wymienionych wyżej celach podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Udostępnione nam dane osobowe będą przetwarzane w celu Państwa identyfikacji jako użytkowników programu lojalnościowego oraz zapewnienia Państwu dostępu do różnych funkcjonalności i usług dostępnych dla użytkowników zapisanych do programu.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych powoduje wykreślenie użytkownika z programu AMIGO CARD.
FORMULARZE KONTAKTOWE: Wypełnienie formularza kontaktowego w celu uzyskania informacji lub wyrażenia opinii przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na pytania, sugestie, wnioski i skargi oraz doskonalenia jakości usług. Aby zagwarantować prawidłową, sprawną i skuteczną obsługę przesłanych nam wiadomości, Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
POŁĄCZENIA TELEFONICZNE Z NASZYM CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA: Kontaktując się z naszym Call center, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na pytania, sugestie, wnioski i skargi oraz doskonalenia jakości usług. Aby zagwarantować prawidłową, sprawną i skuteczną obsługę przesłanych nam wiadomości, Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom należącym do grupy MED PLAYA.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
NEWSLETTER: Wypełnienie formularza zapisu na newsletter przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę, aby jego adres e-mail został dodany do listy adresowej w celu otrzymywania wiadomości i informacji handlowych od grupy MED PLAYA.
Jeżeli zatem użytkownik subskrybuje newsletter grupy MED PLAYA, będziemy mu przesyłać e-mailem bądź SMS-em lub przekazywać telefonicznie informacje o naszych usługach.
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na otrzymywanie informacji handlowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
CURRICULUM VITAE: Wypełnienie formularza wysyłki currículum vitae przez użytkownika oznacza, że wyraża on zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez MED PLAYA MANAGEMENT SL podanych przez niego danych osobowych w celu uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych przeprowadzanych w hotelach i innych podmiotach należących do grupy MED PLAYA.
Jak pozyskaliśmy Państwa dane osobowe i na jakiej podstawie mamy prawo do ich przetwarzania?
Podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych stanowi uprzednia wyraźna zgoda osoby, której te dane dotyczą, oraz spełnienie obowiązków prawnych wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) i innych obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.
Przetwarzane przez nas dane osobowe zostały zatem pozyskane od osoby, której dotyczą, lub od jej przedstawiciela prawnego. Nie przetwarzamy szczególnych kategorii danych osobowych, takich jak na przykład dane ujawniające pochodzenie etniczne lub rasowe, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe czy przynależność do związków zawodowych oraz dane genetyczne czy dane dotyczące zdrowia.
Niepodanie wymaganych danych osobowych lub niezaakceptowanie niniejszych zasad ochrony danych osobowych skutkuje brakiem możliwości zarejestrowania się do serwisu, subskrybowania newslettera, zapisania się do programu Amigo Card oraz otrzymywania informacji o usługach.
W przypadku, gdy między stronami istnieje już stosunek umowny, obowiązki wynikające z przepisów administracyjnych, podatkowych, rachunkowych i prawa pracy będą realizowane na podstawie tego stosunku.
Jak długo będą przechowywane Państwa dane?
Dane osobowe osoby, której dotyczą, będą przechowywane przez czas trwania jej relacji z MED PLAYA, z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach prawnych i przez okres bezwzględnie niezbędny do wypełnienia ewentualnych zobowiązań wynikających z przetwarzania.
Kiedy Państwa dane osobowe przestaną być konieczne lub istotne do realizacji celów, dla których zostały zebrane, zostaną one usunięte po upływie 10 lat od ostatniego zamówienia usługi, o ile wcześniej nie zażądają Państwo ich usunięcia.
Dane osobowe przetwarzane w celach handlowych będą przechowywane do momentu, kiedy zażądają Państwo ich usunięcia. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość na adres e-mail rgpd@medplaya.com.
Nadesłane przez Państwa curriculum vitae zostaną usunięte po upływie 2 lat od ich otrzymania.
Jakim odbiorcom ujawniane są Państwa dane osobowe?
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem przedsiębiorstw należących do grupy MED PLAYA i dostawców świadczących usługi w imieniu MED PLAYA, co ma na celu udostępnić im informacje niezbędne do prawidłowego świadczenia zamówionej usługi. Państwa dane osobowe mogą również być przekazywane w celu wypełnienia obowiązku prawnego.
Informacje przekazane nam przez Państwa zarówno za pośrednictwem tego serwisu, jak i poprzez aplikację będą przechowywane na serwerach należących do spółki MED PLAYA MANAGEMENT SL.
Jakie są Państwa prawa?
Każdy ma prawo uzyskać informację, czy MED PLAYA przetwarza jego dane osobowe.
Osoba, której dane dotyczą, jest zatem uprawniona do uzyskania od MED PLAYA potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniona do uzyskania dostępu do nich. Ponadto ma prawo zażądać sprostowania swoich danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe, i ich uzupełnienia, jeśli są niekompletne, jak również wnieść o ich usunięcie, między innymi w przypadku, gdy nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.
W określonych okolicznościach osoba, której dotyczą dane, może domagać się ograniczenia ich przetwarzania, a także, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych. Wówczas zaprzestajemy przetwarzania tych danych, chyba że istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec interesów i praw osoby, której dane dotyczą, albo dane te są potrzebne do dochodzenia lub obrony roszczeń.
Prawa przysługujące osobie, której dotyczą dane znajdujące się w zbiorach danych grupy MED PLAYA, są zatem następujące:
DOSTĘP – możliwość sprawdzenia swoich danych osobowych.
SPROSTOWANIE – możliwość poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są nieprawidłowe.
USUNIĘCIE – możliwość usunięcia swoich danych osobowych.
PRZENOSZENIE – możliwość otrzymania w formacie elektronicznym wszystkich swoich danych osobowych dostarczonych grupie MED PLAYA jako niezbędnych do realizacji zawartej z nią umową.
SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA – możliwość sprzeciwienia się przetwarzaniu swoich danych osobowych.
OGRANICZENIE PRZETWARZANIA – możliwość ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w następujących przypadkach: a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość tych danych; b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale osoba, której dotyczą dane, sprzeciwia się usunięciu swoich danych osobowych; c) grupa MED PLAYA nie potrzebuje już danych osobowych do przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dotyczą, do dochodzenia lub obrony roszczeń; d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec ich przetwarzania.
Aby skorzystać z przedstawionych wyżej praw, należy wypełnić formularz wniosku i przesłać go, wraz z kopią swojego dowodu osobistego, pocztą elektroniczną (rgpd@medplaya.com) lub pocztą tradycyjną (Responsable Protección de Datos MED PLAYA, Paseo General Mendoza, nº1, Planta 6ª, 17002 Girona, Hiszpania).
W przypadku, gdy uznają Państwo, że zostało naruszone któreś z przysługujących Państwu praw służących ochronie danych osobowych albo że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), mają Państwo prawo wnieść skargę do Hiszpańskiej Agencji Ochrony Danych.
Zmiany polityki prywatności
Treść niniejszej polityki prywatności może zostać w dowolnym momencie zaktualizowana w celu dostosowania jej do zmian w ustawodawstwie lub orzecznictwie. O każdej takiej zmianie w ustawodawstwie lub orzecznictwie będziemy odpowiednio informować drogą e-mailową lub zamieszczając stosowną informację w naszym serwisie.
Treść niniejszej polityki prywatności jest dostępna w naszym serwisie, pod adresem www.medplaya.com
Taksówka znajduje się na zewnątrz lotniska na -1 piętrze. Koszt wynosi € 75 i € 85 w każdą stronę. Nie może być opłata za bagaż, święta i usług nocnych.
Autobus
Przystanek autobusowy znajduje się firma ALSA przy wyjściu z lotniska na piętrze 0.
Koszt to około 10 € za osobę w jedną stronę, a podróż trwa około 45 minut. Autobus posiada dwa przystanki w Benidorm, jeden na dworcu autobusowym i jeden na Avenida de Europa. Najlepszym rozwiązaniem, gdy osiągną Benidorm jest wziąć taksówkę albo zatrzymuje się, aby zakończyć ostatni odcinek dotrzeć do hotelu. Koszt to około 5-10 € za przejazd. Nie może być opłata za bagaż, święta i usług nocnych
Jeśli wstępnie zarezerwowane prywatny transfer z przystanków na lotnisko można znaleźć na 2. piętrze.
Na gości czekają w naszym hotelu świeżo wyremontowane komfortowe, jasne i przytulne pokoje dwuosobowe z wyposażoną w pełni łazienką, balkonem, dwoma łóżkami pojedynczymi, indywidualnie sterowan...
Zawiera:
Wifi Klimatyzacja Balkon/Taras W pełni wyposażona łazienka TV satelitarna Ogrzewanie Sejf Suszarka do włosów Telefon Biurko Telewizor z płaskim ekranem Czajnik elektryczny Ręczniki Widok na miasto
Na gości czekają w naszym hotelu świeżo wyremontowane komfortowe, jasne i przytulne pokoje dwuosobowe z wyposażoną w pełni łazienką, balkonem, dwoma łóżkami pojedynczymi, indywidualnie sterowaną klimatyzacją, ogrzewaniem, telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych, telefonem, bezpłatnym WiFi i (opcjonalnie) sejfem (3,00 € za dzień, 4,00 € depozytu), Lodówka, czajnik. Darmowa sieć WIFI.
*Usytuowany na najwyższym piętrze nowy pokój dwuosobowy z w pełni wyposażoną łazienką z prysznicem ma nowoczesną aranżację, a z jego okna (bez balkonu) rozpościera się przepiękny widok na morze.
Wifi Klimatyzacja W pełni wyposażona łazienka Bardziej
Nasze pokoje typu junior suites niedawno przeszły remont. Są przestronne, mają nowoczesny wystrój i zostały urządzone z myślą o komforcie naszych gości.
Wszystkie pokoje junior suites są wypos...
Zawiera:
Wifi Klimatyzacja W pełni wyposażona łazienka TV satelitarna Ogrzewanie Sejf Suszarka do włosów Zestaw powitalny Telefon Łóżko małżeńskie Sofa Biurko Telewizor z płaskim ekranem Czajnik elektryczny Usługa budzenia Ręczniki Bielizna Widok na miasto
Nasze pokoje typu junior suites niedawno przeszły remont. Są przestronne, mają nowoczesny wystrój i zostały urządzone z myślą o komforcie naszych gości.
Wszystkie pokoje junior suites są wyposażone w łóżko king size, a w części dziennej znajduje się rozkładana sofa, która w nocy zapewnia wygodny sen, jeśli w pokoju są zakwaterowane trzy osoby. Na wyposażeniu jest także zestaw do przygotowania herbaty i kawy. I oczywiście telewizja satelitarna i bezpłatne wi-fi.
Dostępne są też barek i sejf (za dopłatą).
Świeżo wyremontowane łazienki są wyposażone w kabinę prysznicową typu walk-in, lusterko powiększające, suszarkę do włosów oraz zestaw powitalny.
Do niektórych pokoi przynależy taras lub balkon (możliwość rezerwacji zależy od dostępności).
Hotele należące do sieci MedPlaya oferują swoim Gościom rezerwującym pobyt w Benidormie na co najmniej 6 nocy <strong>usługę bezpłatnego transferu</strong>.
Aby skorzystać z bezpłatnego transferu, usługę tę należy zamówić za pośrednictwem naszej strony internetowej, www.medplaya.com, najpóźniej 36 godzin przed dniem przyjazdu, przy czym pobyt w hotelu nie może być krótszy niż 6 nocy.
Po dokonaniu rezerwacji hotelu możesz dodać całkowicie bezpłatną usługę transferu Economy Connect.
Usługi nie można zamówić bezpośrednio w hotelu - dostępne tylko podczas podróży w obie strony.
Usługa bezpłatnego transferu jest obecnie dostępna tylko w przypadku naszych hoteli zlokalizowanych w Benidormie.
W przypadku rezerwacji pobytu na mniej niż 6 nocy również można zamówić usługę transferu, jednakże wówczas jest ona płatna – cena zostanie wyświetlona po zakończeniu wyszukiwania i dokonaniu płatności online.
Możesz wyszukać opcje i ceny transferów, korzystając z tych linków:
W celu uzyskania dalszych informacji możesz skontaktować się z nami poprzez e-mail: 'callcentre@medplaya.com lub poprzez telefoniczne biuro obsługi klienta: 0843 508 5479 (Wielka Brytania), +34 951 989 315 (Hiszpania), a my z przyjemnością Ci pomożemy.
O The Agir Springs Hotel
OFICJALNA STRONA
Hotel Agir Springs . Jest to nowoczesny, przytulny czterogwiazdkowy hotel usytuowany przy alei Avenida Mediterraneo, w odległości zaledwie 2 minut spacerem od plaży Levante, w pobliżu Starego Miasta w Benidormie.
Hotel Agir Springs oferuje 76 wygodnych, dobrze wyposażonych pokoi w nowoczesnym stylu urządzonych w jasnych kolorach. Klimatyzowane pokoje dwuosobowe zostały zaprojektowane z myślą o gościach podróżujących we dwoje. Dysponują one w pełni wyposażoną łazienką, telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz bezpłatnym WiFi. Osobom lubiącym drobne poczęstunki proponujemy przestronne apartamenty typu junior suite wyposażone w minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty.
W naszej restauracji usytuowanej na piątym piętrze posiłek można zjeść we wnętrzu lub na dużym, słonecznym tarasie – do wyboru! W hotelu tym działa także bar-kafeteria oferujący wybór miejscowych przekąsek.
Podczas śniadania restauracja oferuje zarówno bufet, jak i obsługę kelnerską. Wyżywienie half board obejmuje śniadanie i obiadokolację. W ramach obiadokolacji, podczas której dania serwują kelnerzy, można wybrać przystawkę, danie główne i deser z naszego bogatego menu.
Na dachu znajduje się basen stanowiący idealne miejsce na odpoczynek. Bar koktajlowy zaprasza na pyszne koktajle, a solarium – na chwilę relaksu.
Hotel Agir Springs jest polecany wyłącznie dla osób pełnoletnich powyżej 18 roku życia.
Tourism Registration number: HA-353 (The Agir Springs Hotel)
Hotele należące do sieci MedPlaya oferują swoim Gościom rezerwującym pobyt w Benidormie na co najmniej 6 nocy usługę bezpłatnego transferu z lotniska lub dworca kolejowego w Alicante.Check this out! more
• Bezpłatne Wifi • W naszej restauracji usytuowanej na piątym piętrze
• Bar/Cafeteria 'Diner' • Na dachu znajduje się basen stanowiący idealne miejsce na odpoczynek. Bar koktajlowy zaprasza na pyszne koktajle, a solarium – na chwilę relaksu • Taxi • Wymiana walut (od 8:00 do 23:00) • Wynajem samochodów • Sprzedaż biletów do parków tematycznych: Terra Mítica, Mundomar, Aqualandia i Terra Natura
Podczas śniadania restauracja oferuje zarówno bufet, jak i obsługę kelnerską. Wyżywienie half board obejmuje śniadanie i obiadokolację. W ramach obiadokolacji, podczas której dania serwują kelnerzy, można wybrać przystawkę, danie główne i deser z naszego bogatego menu.
Parking jest dostępny w obiekcie Parking Centro, około 150 m od hotelu Cena: 16 euro dziennie + 20 euro zwrotnej kaucji za kartę. W celu dokonania rezerwacji należy się kontaktować bezpośrednio z hotelem.
Oferty
10% Benidorm Special Offer - Hotel Agir
Zarezerwuj i skorzystaj z okazji! 10% zniżki w hotelu Agir
Skorzystaj z tej znakomitej oferty i zarezerwuj już teraz swoje przyszłe wakacje póki jeszcze są wolne miejsca!
Daty mogą być ograniczone w zależności od dostępności
Cuando hice la reserva me dijeron que si me hacía con la tarjeta amigo, tendría beneficios. Uno de ellos era acumular puntos para gastar en el hotel. Pues esto lo tienen muy, pero que muy verde. Espero que con mis opiniones que les di allí mismo y con este comentario lo hagan más fácil. También tienen que cambiar el mostrador de recepción de sitio, o la cafetera de la cafetería, hace mucho ruido cuando estas hablando con la recepcionista. Un saludo
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimado Francisco José, Gracias por compartir su opinión con nosotros sobre su estadía en el Hotel Agir Springs. Lamentamos cualquier confusion sobre la tema de la tarjeta amigo. Tiene la opción de gastar los puntos para servicios en el hotel como bebidas o vino, o para usar por un descuento de la factura. Antes solo era para reservas de la opción cancelacion gratuita pero desde el fin de marzo también se pueden utilizar para reservas con la opción semi flexible. La realimentación de nuestros clientes es muy importante para nosotros y hemos tomado nota de sus comentarios. Esperamos tener la oportunidad de darle de nuevo la bienvenida al Agir Springs. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
linda zammit
04/05/2022 11:19:27
Very good overall
9.64/10
Excellent food and staff in restaurant and café
Slight issue with bathroom towels not always being replaced in same number
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Linda
Thank you for taking the time to leave your comments with regards to your recent stay with us in the Hotel Agir Springs. We are pleased that overall you were happy with all that we have to offer and we appreciate all of your comments and feedback. We hope to see you back again soon at the Agir Springs.
Kind regards, MedPlaya Hotels Benidorm
Edward BRISCOE
28/04/2022 07:17:38
Weekend stay
9.64/10
Excellent hotel, great location
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Edward
Thank you for choosing the Hotel Agir Springs for your weekend stay in Benidorm. We are delighted that you were pleased with the hotel and the location. Hopefully we will see you back again in the future. Kind regards, MedPlaya Hotels Benidorm
Angel Rodelgo
20/04/2022 13:30:08
Restaurante y puerta del baño
8.21/10
Le falta un buen restaurante para comer a mediodia. Yo hubiera comido los tres dias de estancia en el restaurante a mediodia.
La puerta del baño de la 307 se cierra sola, no se queda abierta, necesitaria al menos una cuña para que se quedara abierta. Pese a esto, volveremos tuvimos una estancia muy agradable.
MedPlaya Hotels Benidorm:Estimado Angel,
Gracias por compartir su opinión con nosotros sobre el hotel Agir Springs.
Nos alegra que haya disfrutado de su estancia con nosotros aunque preferería si tuviera el hotel Pensión Completa con comida al mediodía.
Hemos tomado nota de sus comentarios.
Saludos cordiales,
Hoteles MedPlaya Benidorm
LUIS ALCOCER
19/04/2022 11:35:46
Genial, pero se nota que estan recortando gastos
7.86/10
Una vez mas hemos repetido y todo el personal es genial, recepcion, camareros, chicas de la limpieza, personal de mantenimiento, el director. aunque el nuevo metre.............
Si que hemos notado que en los desayunos, hay un recorte importante en gastos, ya que los cruasanes han encogido a tal punto, que son miniatura, las mermeladas y yogures ahora son a granel en lugar de individuales y se nota que hay menos variedad de productos y de peor calidad.
Las cenas esta vez, no las hemos cogido, pero hablando con otras personas que si las tenian, tambien se quejaban de que han notado el recorte en la calidad, variedad y cantidad en las cenas.
Tampoco veo muy normal, lo que hacen con los precios de las habitaciones, si compras con bastante antelacion, es mucho mas caro, que cuando se va acercando la fecha que van bajando los precios, cuando tenia que ser justo al contrario, para incentivar que la gente reserve con antelacion, asi como tratar a los clientes habituales y asiduos, como a cualquier otro cliente en cuanto a los precios a pagar, el 5 o 10 de descuento, al final se le aplica a casi todo el que va al hotel, deberian de tener mas consideracion con los clientes muy habituales.
Por lo demas, todo bien, repetiremos como hasta ahora, siempre y cuando los precios no esten disparados, ya que hay muchos hoteles en Benidorm, que son mas baratos teniendo la misma calidad y ofreciendo mas cosas, que lo que ofrece el hotel Agir.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimado Luis,
Muchas gracias por compartir sus pensamientos con nosotros sobre su estancia en el hotel Agir Springs.
La realimentación de nuestros clientes son de suma importancia para nosotros como empresa ya que nos ayuda a mejorar y hemos tomado nota de sus comentarios.
Nos complace que nuevamente estuvo especialmente contento con el trato del personal del hotel y esperamos volver a verle de nuevo pronto.
Saludos cordiales,
Hoteles MedPlaya Benidorm
Phil Pike
19/04/2022 10:43:14
Great hotel in an ideal location
9.29/10
This understated hotel is in a great location. 10 minutes walk from the Old Town, 10 to the new part and 5 mins from Levante Beach. Theres a cafebar on the ground floor and small roof pool and decking area on top. It doesnt attract a noisy and families with kids clientele. No entertainment. We stayed without board so didnt use the restaurant. Its within the newly refurbished traffic calmed Meditarano so the traffic and noise is now greatly reduced outside.
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear vPhil,
We are pleased that you had an enjoyable and relaxing stay with us at the hotel Agir Springs.
Thank you for posting your review.
We hope to have the opportunity to welcome you back again in the near future.
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
Jose Luis Gala García
18/04/2022 12:17:41
Personal del hotel, excelente
10/10
Facilidad en todo tipo de adversidades, profesionales
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimado José Luis,
Muchas gracias por dejar su reseña sobre su estancia en el hotel Agir Springs.
Es fantástico saber que haya disfrutado de su estadía y esperamos poder darle de nuevo la bienvenida a nuestro hotel.
Saludos cordiales,
Hoteles MedPlaya Benidorm
Gregorio Rivas Silva
06/04/2022 16:39:10
Razones para repetir
10/10
Es la tercera vez que elegimos Agir como alojamiento en Benidorm y la impresión recibida, muy especialmente de su personal y la calidad de servicio, nos insiste en repetir la elección.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimado Gregorio, Gracias por volver de nuevo al Hotel Agir Springs y por compartir sus pensamientos con nosotros. Estamos encantados de leer que estuvo a gusto otra vez en nuestro hotel. Esperamos volver a verle de nuevo pronto. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
Ángel Rafael González González
05/04/2022 15:37:44
Muy buena elección
10/10
Nuestra estancia de fin de semana ha sido muy agradable. Las instalaciones y la habitación son muy cómodas. El desayuno es muy variado y abundante. Destacar que el trato del personal es exquisito. La ubicación es de lo mejor en Benidorm.
Volveremos seguro
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimado ÁngelGracias por escoger Hotel Agir Springs para su estancia en Benidorm y por compartir su opinión con nosotros. Siempre se alegra recibir comentarios positivos sobre nuestro hotel y personal. Nos alegramos que hayan pasado una estancia buena con nosotros. Gracias por su confianza y deseamos poder atenderle de nuevo en su próxima visita a Benidorm.Saludos cordiales, MedPlaya Hoteles Benidorm
MARIA JOSEFA MORENO GOMEZ
30/03/2022 16:03:42
Restaurante
8.93/10
Al tratarse de cena, platos menos elaborados, más suaves
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimada Maria JosefaMuchas gracias por compartir sus pensamientos con nosotros sobre su estancia en el Hotel Agir Springs. Nos complace que haya pasado una agradable estancia aunque hay cosas que podemos mejorar. Esperamos volver a verle en un futuro cercano.Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
We use cookies and similar technologies to understand how you use our site, optimize its functionality, to create more valuable experiences for you, to keep our site secure and functional, and deliver content tailored to your interests.
By clicking on the "I agree" button below, you consent to our use of cookies and similar technologies.
For more information see our Global Privacy Statement. You can also change your preferences regarding cookies and similar technologies at any time by visiting Tracking Preferences.
Cookies and Related Technologies on This Site
Please choose whether this site may use cookies or related technologies such as web beacons, pixel tags, and Flash objects (“Cookies”) as described below. You can learn more about how this site uses cookies and related technologies by reading our privacy policy linked below.
Required Cookies
These cookies are necessary to enable the basic features of this site to function, such as providing secure log-in or remembering how far you are through an order.
The parties using cookies on this site are listed below. Where possible, you may choose whether to allow certain cookies on this site.
Company
Domain
Laravel
https://www.laravel.com
Mirai
https://reservation.mirai.com
Functional Cookies
YESNO
These cookies allow us to analyze your use of the site to evaluate and improve our performance. They may also be used to provide a better customer experience on this site. For example, providing us information about how our site is used.
Tema Puntos